Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

On kyllä miehekäs. Huhun mukaan vielä hävisit molemmat matsit. Tosin kaverit anto armoo kertomalla sun hinkuyskästä

Google spammaa meikää postitse. 5 samaa kirjettä kerralla tuli laatikosta.

180467_10150111170072241_670657240_6129613_166165_n.webp169046_10150111169202241_670657240_6129606_1459265_n.webp

Google spammaa meikää postitse. 5 samaa kirjettä kerralla tuli laatikosta.
Itse saanut vasta kaksi kertaa, tosin ei samaan aikaan.

Piti kyllä nyt käydä kattoo oliko tipahtanut noita lisää. :D

Vielä en ole tarttunut tarjoukseen, vaikka AdWords loistava onkin. Sulla tosin ei taida tarvetta olla, eikä Pakkiksella.

Itse saanut vasta kaksi kertaa, tosin ei samaan aikaan.

Piti kyllä nyt käydä kattoo oliko tipahtanut noita lisää. :D

Vielä en ole tarttunut tarjoukseen, vaikka AdWords loistava onkin. Sulla tosin ei taida tarvetta olla, eikä Pakkiksella.
Ei ole tarvetta joo. Mut ohan toi perseestä. Vaikka en ole mikään aktivisti, niin onhan toi jo luonnonvarojen totaalista törsäämistä kun samaa kirjettä pistetään 5 kertaa kerralla. Eikä näytä rahastakaan olevan puutetta kun huviseen maksellaan postimaksuja.

Mutta eikö noi 75 euron kamppiskupongit kelpaa ihan jokaiseen perustettuun adwords-tiliin? Voisit siis perustaa niin monta uutta tiliä ja saada mainosrahaa noin paljon. Sit vaan joka tiliin mainos samaan paikkaan. Toimii!

Eiköhän Google nyt ole niin überviisas ettei moinen onnistu. Kyllähän se näkyy esim. siinä mihin ohjaat mainosta klikkaavan, ja sen kiertäminen vaatis oman domainin jokaiselle mainokselle ja jokainen domain ohjais taas siihen yhteen domainiin.

Eiköhän Google nyt ole niin überviisas ettei moinen onnistu. Kyllähän se näkyy esim. siinä mihin ohjaat mainosta klikkaavan, ja sen kiertäminen vaatis oman domainin jokaiselle mainokselle ja jokainen domain ohjais taas siihen yhteen domainiin.

Niin tosiaan, liian vaikeeta olisi.

Mitä mieltä oot kyseisestä tapahtumasta?

http://www.ess.fi/?article=313747

Ja Minkä tuomion itse antaisit tuosta teosta?
Suomessa kun ollaan, niin tuo apina saa erikoiskohtelun. 1,5 vuoden päästä se on tyytyväisenä raiskaamassa lisää ja levittämässä hiviä. Se saa siitä sitten koko kakun, eli 3 vuotta. 4,5 vuoden päästä tästä, se on taas makaamassa väkisin ja levittämässä hiviä. Jos se sitten antaa ruusun ja pyytää anteeksi raiskauksen jälkeen, lievenee tuomio kahteen vuoteen ja mies on sitten taas pikapikaa raiskaamassa. Mies kerkiää elämänsä aikana raiskaamaan vajaa 10 nuorta naista, jotka sitten levittävät hiviä edelleen, jolloin collateral damage voi olla satoja ihmisiä, ellei loppupeleissä tuhansia.

Mun mielipide, Suomeen välittömästi kuolemanrangaistus törkeissä kiistattomissa väkivalta-/seksuaalirikoksissa. Mutta ei tule tapahtumaan, Suomessa saat tappaa, raiskata ja polttaa alaikäisen ja selviät pienemmällä rangaistuksella kuin suurin osa talousrikollisista.

Tähän täytyy heittää sellanen kommentti, että työkaveri opiskelee oikiksessa ja heiltä oli kysytty mielipidettä seksuaalirikosten/murhien ja väkivaltarikosten rangaistuskäytäntöön. Kuolemantuomiota oli kannattanut about 80% aloittaneista opiskelijoista ja valmistumisen kynnyksellä olevilla tuo kuolemantuomion kannatus oli laskenut reilusti alle 10% opiskelijoista. Oma mielipide tällä hetkellä on se, että pedofiiliraiskaajat pitäis hirttää munista kattoon ja kivittää sitten hengiltä. Toisen elämän tuhoamisesta ansaitsee sen, että oma elämä tuhotaan, jos on tehnyt sen ns. järjissään.

Suomessa kun ollaan, niin tuo apina saa erikoiskohtelun. 1,5 vuoden päästä se on tyytyväisenä raiskaamassa lisää ja levittämässä hiviä. Se saa siitä sitten koko kakun, eli 3 vuotta. 4,5 vuoden päästä tästä, se on taas makaamassa väkisin ja levittämässä hiviä. Jos se sitten antaa ruusun ja pyytää anteeksi raiskauksen jälkeen, lievenee tuomio kahteen vuoteen ja mies on sitten taas pikapikaa raiskaamassa. Mies kerkiää elämänsä aikana raiskaamaan vajaa 10 nuorta naista, jotka sitten levittävät hiviä edelleen, jolloin collateral damage voi olla satoja ihmisiä, ellei loppupeleissä tuhansia.

Mun mielipide, Suomeen välittömästi kuolemanrangaistus törkeissä kiistattomissa väkivalta-/seksuaalirikoksissa. Mutta ei tule tapahtumaan, Suomessa saat tappaa, raiskata ja polttaa alaikäisen ja selviät pienemmällä rangaistuksella kuin suurin osa talousrikollisista.

Olen samaa mieltä. Kuolemanrangaistus pitäisi ottaa käyttöön ja se voitaisiin tehdä hirttämällä, joka on kustannuksiltaan halvin toteutus. Eikä mitään armoa tartte antaa yllä olevan raiskauksen ja hiv:n levitäämisen tekemälle rikolliselle.

Tähän täytyy heittää sellanen kommentti, että työkaveri opiskelee oikiksessa ja heiltä oli kysytty mielipidettä seksuaalirikosten/murhien ja väkivaltarikosten rangaistuskäytäntöön. Kuolemantuomiota oli kannattanut about 80% aloittaneista opiskelijoista ja valmistumisen kynnyksellä olevilla tuo kuolemantuomion kannatus oli laskenut reilusti alle 10% opiskelijoista. Oma mielipide tällä hetkellä on se, että pedofiiliraiskaajat pitäis hirttää munista kattoon ja kivittää sitten hengiltä. Toisen elämän tuhoamisesta ansaitsee sen, että oma elämä tuhotaan, jos on tehnyt sen ns. järjissään.

Kyllähän kaikki tekee järjissään rikoksia. Vaikka olisi alkoholin tai huumeiden alaisena, niin silti kyseinen henkilö itse päättää tehdä rikoksen. Omasta mielestäni kaikki mielentilatutkimukset pitäis poistaa, ja jokainen raiskaaja aina itse päättää kenet raiskaa ja missä. "järjissään" on vain humanistejen omaa sairautta.

Back
Ylös Bottom