Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

wall1.webp

Noo äkkiäkös sä venyttelet pihvit taas entisiin mittoihin :D

Ei mikään.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Satanismi

Satanismi pitää Saatanaa vain vertauskuvana filosofialleen, ei henkiolentona. LaVeyn oppien mukaan ei ole jumalia, vaan pikemminkin ihminen itse on jumala, joka määrää oman kohtalonsa.

Uskonnot on heikoille. Kun kristinusko kieltää ja tuomitsee, rajoittaa ja tuhoaa elämää, satanismi antaa elää ihmisenä.

satanic1.gif

Mikä Mikeä kiehtoo saatananpalvonnassa?

Mistä sä sen saatananpalvonnan keksit? Tai no niin no... Ehkä tässä yhteydessä puhuttaisi ennemminkin satanismista (jos siitäkään). Mut Mike vastailkoon, haluan kuulla uhrimenoista ja karitsojen verenvuodatuksesta ym saatananpalvonnassa kiinnostavista riiteistä ;)

Edit: Mike ehti ennen mua... Eli arvasin.

Saattaisi moni uskovainen tuntea ikävän vihlaisun jos tutustuisi satanismiin, se on vain ovi elämään, ei sitä tarvitse noudattaa minään sääntönä. Se vain sisältää helvetisti maallisia pointteja.

Ja siis en lokeroi itseäni, huomasin vain aikanaan, että aatteeni ovat pitkälti satanismin tapaisia.

Satanistit eivät usko sen enempää kristinuskon (tai minkään muunkaan uskonnon) Jumalaan kuin Saatanaankaan - Satanisti on itse oma jumalansa. Saatana symboloi satanistille synkkää, kehitysopillista entropian voimaa sekä ihmisen ylpeää ja lihallista luontoa. Saatana ei siis ole mikään tiedostava kokonaisuus, jota tulisi palvoa - pikemminkin jokaisessa ihmisessä itsessään oleva voimavaranto.

http://www.pakanaverkko.fi/uskonnoista/satanismi

Ei siis ole mikään ihme, että Lucifer on Lux ferous, light bringer, morning star, se on vertauskuvallisesti silmien avaaja kaikille sokeille lampaille, jotka uskovat koskaan kyseenalaistamatta.

^ :worship: Just näin! Harmi kun nuo tuonne päinkään liittyvät jutut vaan tosi usein sotketaan johonkin ihmeen saatananpalvontaan, eläinkiduttamisiin ja paloittelumurhiin ym shaibaan.

Moni juttu tuossa satanismissa menee samoin arvomailmaltaan samoin kuin meikäläisen kaltaisella ateistilla mutta eikö Mike nuo "maan yksitoita saatanallista säätöä", "yhdeksän saatanallista julkilausumaa"... magia jne jne ole aika helvetin teiniä ja lapsellista. Menee minun silmissä uskottavuus koko touhusta ja kuulostaa paremminkin teinien pahaiselta puuhastelulta... joten ikinä en voisi itseäni satanistiksi kutsua vaikka omien oppien mukaan lihallisista iloista nauttien tässä eletäänkin...

Back
Ylös Bottom