Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yritin viimeksi Heathin kanssa, mutta sattumoisin joku taho blokkasi kuvaukset. Tahoja on kaksi jotka olisivat voineet blokata.Expoonhan oli tulossa Rockel vierasposeeramaan eikö kannattaisi hätyytellä miestä kuviin?
Tällä hetkellä beben makaronilaatikko.Mikä on lempiruokasi?
Paras ruokajuoma?
Riisi, pasta vai peruna?
Kokis vai Pepsi?
Jugurtti vai rahka?
Puusauna vai sähkösauna?
Kana vai kalkkuna?
Laskiaispulla vai Runebergin torttu?
Syötkö puuroa, jos syöt mikä on parasta puuroa ja sekoitatko puuron joukkoon mitään?
Paras keittoruoka?
Paras kala? Oletko kalastanut/tykkäätkö kalastaa?
Mikä on parasta ajanvietettä?
Paras lihasryhmäsi?
Lempiliikkeesi kuntosalilla?
Onko sinulla ollut muita lemmikkejä kuin koira?
Jos saisit valita minkä tahansa ammatin, mikä se olisi?
Kahvi ja Hesari vai kahvi ja hyvä seura?
Jos saisit lentoliput samantien haluamaasi maahan, minne lähtisit?
Sipsit vai karkit?
Maito vai piimä?
Tupakka vai sikari?
Turhin julkkis?
Hyökkäystä? En enää edes jaksa yleensä noita loputtomia roinavihjailuja ja -syytöksiä noteerata, koska mitä noihin nyt voi sanoa, mitä en ole jo varmaan sata kertaa sanonut? Noihin perättömiin syytöksiin voi sanoa tasan kaksi asiaa takaisin:Utin ja Peten hyökkäystä odotellessa =)
Jos nyt mennään parikyt vuotta taaksepäin, niin Ailigaksen päällä oli vallan mukava skidinä käydä Lapissa. Huonoin hetki vanhempien riitelyt.Hulkilta hyvää tekstiä!
Mikelle:
Mikä on lapsuutesi paras ja huonoin hetki?
Toki toki, tuon sinulle osoitetun kohdan pointtina oli vain havainnollistaa oman syyttömyyden aukottoman todistamisen mahdottomuus. Ja juuri tuosta syystä esim. nykyaikainen oikeusjärjestelmä toimii "syytön kunnes toisin todistetaan" -periaatteella, eikä toisin päin.Hulkki, en minä nyt ihan olettanut että isket tuota minun kommenttia vastaan, joka on täysin puolueeton :D Tarkoitin vain että odotan kommentointiasi, enkä todellakaan minun kommenttiani varten. Jos olis joku tarve louskuttaa sulle että en usko sinun olevasi natu, niin kyllä olisin sen luultavasti tullut sanomaankin.
Kuulin juuri että Wilenius käyttää.... varvassukkia. Pakkohan sen on käyttää (varvassukkia), kun voitti noviisikisat. Ja Hulkki syö liikaa, koska sillä on näitä yskiviä laiskasti treenaavia julkisuushakuisia "bodareita" isommat lihakset. Onneks mulla on pienet lihakset ja laiskat treenit. Kukaan ei vahingossakaan luule bodariksi näillä minilihaksilla...
Kyllä Teme saa yskiä pariin otteeseen, että saa edes lähelle massat mitä Nyyssiksellä on. Eikä siihen auta vaikka yskisi jääkaapin äärellä kasviksien kanssa.