Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mietipä Hanska-Jone seuraavaa: Sanotaan, että minä lähden täällä jollain toisella nimimerkillä huutelemaan, että Hanska-Jone on kokkelia tykittävä narkki / muijaansa hakkaava ja miesten kanssa pettävä homo / jne. Todistapa tuossa tilanteessa, että ET ole kokkelia tykittänyt / ET ole hakannut muijaasi / ET ole pettänyt muijaasi miesten kanssa. Et kykene millään todistamaan noita syytöksiä vääriksi, sillä vasta-argumenttisi kyetään AINA ampumaan jollain tavalla alas.
Hyvä pointti Hulkilta.

Sinänsä perseestä, että sananvapaus tarkoittaa nykyään sitä että kuka tahansa voi sanoa mitä tahansa joutumatta vastuuseen sanomisistaan. Kuten Hulkki tuossa sanoikin, niin on aina helpompaa liata jonkun maine kuin puhdistaa se. Likaamiseen ei tarvita mitään totuuspohjaa, mutta puhdistamiseen tarvittaisiin kaikki todisteet eikä ihmiset välttämättä silloinkaan vaihda mielipidettään.

Jos miettii aikaa ennen internetiä, niin ei silloin yhden ihmisen sanomiset tavoittaneet läheskään niin montaa kuuntelijaa kuin nykyään. Nyt saat heittää mitä tahansa paskaa toisten niskaan, sen lukee vaikka 100 ihmistä tunnin sisään ja pahimmassa tapauksessa 10 heistä saattaa jopa uskoa kaiken lukemansa. Siitä eteenpäin heille Hulkki on roinaaja, vaikka totuus voi olla hyvinkin kaukana siitä.

Esimerkiksi lehdistössä on sentään jotkut pelisäännöt, joita noudatetaan. Jos kirjoitat lehteen puutaheinää jonkun tekemisistä, niin saattaa nopeasti työpaikka lähteä alta ja kunnianloukkaussyyte pamahtaa postiluukusta sisään. Toki kaikilla muilla tavoilla siellä sitten tylytetäänkin porukkaa, mutta joku raja sentään pysyy.

Bodarit on vielä niin helvetin helppo kohde. Jos joku kirjoittaa, että Vesa Keskinen raiskasi tytön Espalla niin kyllähän se varmaan Vesaa vituttaa, mutta tuskin kovin moni sitä uskoo. Mutta kirjoitapas, että Hulkki käyttää roinaa niin saat vastauksia tyyliin "Arvasin" tai "Oon aina epäilly tätä" tai "Kaikkihan ne käyttää".

Eikä se edes lopu tuohon roinaamisjuttuun. Varmaan, jos Mike olisi roinaamisen suhteen "kaapissa" niin samalla tavalla täällä arvuuteltaisiin aina kun joku mainitsee Miken nostaneen päälle 200kg penkistä. Nyt kun roinaajaksi haukkuminen ei taida Mikeä hetkauttaa niin ruvetaan vetämään vielä överimpiä juttuja esille.

Eikö Teme sanonut, että onneksi on lihaton, turha häntä on verrata Nyyssikseen.

No, asiaan (jos sitä edes tulee, itse en ole varma:D) Mua valitettavasti säälittää tyypit, jotka kyräilevät toisten selän takana roina syytöksistä. Saako niistä paremman olon itselle? Vai eikö niitä syytöksiä voi mennä adt:lle videokamera kädessä näyttämään, että kato nyt tossa se tykittää, vaan sen sijaan pitää kröhiä?

Olen kuullut jo 4 eri taholta, jutellessa kisailijoista ja lajista nimeltä classic, että "joo se Kaminen, se roinaa ihan 100-varmasti" tai "Mä kuulin meen teamin huoltajalta, että Hulkki, Teme ja Wilenius on ollut vähän "ostoksilla"..." Uskokoon ken tahtoo, mutta urheilussa on jo iät ja ajat ollut vilpillistä toimintaa ja siitä johtuen poikkeuksellisen lahjakkaita yksilöitä on miltei aina epäilty. Ei voi kuin yhtyä Hulkkiin sanomalla syytön kunnes toisin todistetaan eli voitais kaikki odottaa siihen asti kunnes käry käy, niin sitten mäkin voin tulla haukkumaan, että tiesin ja arvasin tämän jo vuonna 2004.

Toinen pikku juttu on julkisuudessa esiintyvien bodarien kuten Nyyssiksen avoin kyräily Wileniukselle, joka pistää miettimään, onko jotain hampaankolossa? Pidän Nyyssölän persoonasta, mitä siihen olen netin välityksellä pystynyt perehtymään, mutta nämä kyräilyt tuovat vittumaisen leiman otsaan.

En mä ole kenellekään kyräilyt. Jokainen saa itse sanoa mitä haluaa, tai jättää sanomatta. Aina muuten olen kehunut Wileniusta, lue vaikka blogistani. Olen kuitenkin samoilla linjoilla kuin Virtamon Jouni Classic bodybuildingista. Mitä jos minä menen kilpailemaan classicciin joskus tulevaisuudessa, olisiko se suotavaa? Voin luvata etten kärähdä!! Anyway uskon kuitenkin rehellisesti, ettei kukaan CBB:ssä ole koskaan mitään vetänyt, koska kukaan ei ole ikinä kärähtänyt. Simppeliä? En jaksa kuitenkaan keskustella roinaamisesta, se on täysin turhaa. Siksi yskin kun aina puhutaan jos kenenkin kohdalla dopingista, eli jokainen voi itse vetää omat päätelmät, totuuden tietää vain hlö itse.

Ou olDis, avarra mun maailmaa.... (Jotenkin tekstistäs saa kuvan, et sä oot filosofi ja näät tässäkin asiasisällössä joitain tavattoman syvällisiä toissijaisia merkityksiä)

Bisleyltä asiallinen vastaus, jossa kantaa avarrettiin. Ensimmäisessä asiaan liittyvässä kommentissa oli "piikikäs" maku ja nyt muistankin kuinka muistat naisten hurranneen Wileniukselle. Olisikohan tässä ehkä katkeruuden paikka :D

Classicin MM-kisoissa katsomossa istumassa käyneenä voin kertoa, että mikään kemian asiantuntija tarvitse olla nähdäkseen kilpailjoiden ns. vahvat lisäravinteet, koska yli puolet heistä olisi pokannut kehonrakennuksen SM-kisoista sarjavoitot. En silti lähtisi yskimään, jos jossain yksittäisen kaverin väitetään olevan puhdas, koska mitään takeita väitöksilleni ei ole. On vain puhtaat testitulokset ja ne painaa vaakakupissa enemmän kuin yksittäiset yskimiset.

Heitetään Mikelle yksi kysymys, jottei 100% mene ohi aiheen: Kuinka monta naturaalia (esim. prosentuaalisesti) uskot käyneen kehonrakennuksen puolella kilpailemassa?

Ou olDis, avarra mun maailmaa.... (Jotenkin tekstistäs saa kuvan, et sä oot filosofi ja näät tässäkin asiasisällössä joitain tavattoman syvällisiä toissijaisia merkityksiä)

Bisleyltä asiallinen vastaus, jossa kantaa avarrettiin. Ensimmäisessä asiaan liittyvässä kommentissa oli "piikikäs" maku ja nyt muistankin kuinka muistat naisten hurranneen Wileniukselle. Olisikohan tässä ehkä katkeruuden paikka :D

Classicin MM-kisoissa katsomossa istumassa käyneenä voin kertoa, että mikään kemian asiantuntija tarvitse olla nähdäkseen kilpailjoiden ns. vahvat lisäravinteet, koska yli puolet heistä olisi pokannut kehonrakennuksen SM-kisoista sarjavoitot. En silti lähtisi yskimään, jos jossain yksittäisen kaverin väitetään olevan puhdas, koska mitään takeita väitöksilleni ei ole. On vain puhtaat testitulokset ja ne painaa vaakakupissa enemmän kuin yksittäiset yskimiset.

Jep, mutta naiivi ei sentään kannata olla, ei aina edes testituloksissa. Otetaan offtopiccina vaikka yleisurheilu. Kovimmat huiput (vaikka pikajuoksijat), joita myös testataan jatkuvasti ja jotka eivät siitä huolimatta kärähdä, tuskin ovat naturaaleja (lapsikin näkee näiden olevan superihmisiä). On olemassa aineita jotka eivät näy dopingtesteissä, kuten HGH (human growth hormone) eli kasvuhormoni. Uskotaan maailman huipulla kilpailevien urheilijoiden testituloksia sokeasti ja ollaan siinä uskossa, että näiden on oltava naturaaleja? Naiivia?

Nyt joku voisi sanoa, että tuskin nyt Suomessa joku amatööriharrastelija käyttäisi HGH:ta. Mutta mietitäänpä, menepä salille ja nappaat sieltä jonkun ihan norminäköisen jampan, hieman lihaksikkaan, mutta ei mitenkään erikoisen lihaksikkaan. Nappaat kaverin, jolla ei ole mitään tavoitteita, ei mitään tarvetta kilpailla tai edes treenata kovin pitkäjänteisesti. Tämä kaveri (tiedän jopa tapauksia tällaisista) saattaa käyttää jos jonkinmoista steroidia, jopa kasvua täysin ilman mitään suurempaa syytä. Eli mitä yritän sanoa on, että täysin harrastepohjaisia, ilman kilpailullisia tavoitteita olevia ihmisiä löytyy, jotka käyttävät aineita, joten miksi ei siis sm-tasollakin lajissa kuin lajissa?

PS.
Olen hyvin katkera, kun naiset kirkuu Wileniukselle eikä minulle. ;)

Mike sanoi:
Kyllä Teme saa yskiä pariin otteeseen, että saa edes lähelle massat mitä Nyyssiksellä on. Eikä siihen auta vaikka yskisi jääkaapin äärellä kasviksien kanssa.
Mähän olenkin tällainen ruipelo... enhän edes tavoittele sellaisia kauheita massoja...

Jep, mutta naiivi ei sentään kannata olla, ei aina edes testituloksissa. Otetaan offtopiccina vaikka yleisurheilu. Kovimmat huiput (vaikka pikajuoksijat), joita myös testataan jatkuvasti ja jotka eivät siitä huolimatta kärähdä, tuskin ovat naturaaleja (lapsikin näkee näiden olevan superihmisiä). On olemassa aineita jotka eivät näy dopingtesteissä, kuten HGH (human growth hormone) eli kasvuhormoni. Uskotaan maailman huipulla kilpailevien urheilijoiden testituloksia sokeasti ja ollaan siinä uskossa, että näiden on oltava naturaaleja? Naiivia?

Nyt joku voisi sanoa, että tuskin nyt Suomessa joku amatööriharrastelija käyttäisi HGH:ta. Mutta mietitäänpä, menepä salille ja nappaat sieltä jonkun ihan norminäköisen jampan, hieman lihaksikkaan, mutta ei mitenkään erikoisen lihaksikkaan. Nappaat kaverin, jolla ei ole mitään tavoitteita, ei mitään tarvetta kilpailla tai edes treenata kovin pitkäjänteisesti. Tämä kaveri (tiedän jopa tapauksia tällaisista) saattaa käyttää jos jonkinmoista steroidia, jopa kasvua täysin ilman mitään suurempaa syytä. Eli mitä yritän sanoa on, että täysin harrastepohjaisia, ilman kilpailullisia tavoitteita olevia ihmisiä löytyy, jotka käyttävät aineita, joten miksi ei siis sm-tasollakin lajissa kuin lajissa?

Saleilta lötyy varmasti yllättävän lihaksettomia aineiden käyttäjiä, mutta se ei sulje pois sitä tosiseikkaa, että löytyy varsin lihaksikkaita naturaalejakin. Vai ovatko aivan kaikki voimanostajatkin aineiden käyttäjiä? Samoin se, että sanoo kaikkien maailman huippujen sprinttereiden käyttävän, on täyttä mutua. Tuskin kuulut sisäpiiriin tiedon suhteen. Enkä väitä, että kaikki ole naturaaleja, mutta eikhöhän huipulla ole käytännössä samat mahikset saada aineita , joten treenistä, lahjoista ja kilpailupsyykeestä on kuitenkin kysymys.

Eikö ole sitten ole hyvä, että suomessa on bodilaji, missä voi me vähän luikurammatakin pärjätä myrkyittä, sekä nuoret miettiä kisaamista ihan puhtaalta pohjalta?

Tämä taas on molemmille Mikoille:

Tässä ei ollut kysymys ollenkaan siitä, että kaikki kisaajat classicissa olisivat puhtaita, vaan siitä, että ruvetaan menemään nimiin ja henkilöihin. Mike on kuitenkin suomen suurimpiin kuuluvan keskusteluforumin pää, ja menee silti köhimään siihen suuntaan, että Wilenius ja Hulkki käyttää aineita. Lapsellista toimintaa. Olisitte jättäneet kommentoimatta.

Mikellä on muutenkin sellaista perseeseen nussimista tämä suhde classikkiin ja classickisaajiin. Toisaalta kyllä kehut kovimpia kisaajia, ja annat tunnustusta (esim. Hulkin panostukselle). Sitten aina välilä tulee näitä kommentteja "b-luokan kehonrakennuksesta" eli classikista ja sitten siitä oikeasta kehonrakennukesta, jossa on sentään ne lihakset + muuta alentavaa. Tässähän on kaksi eri lajia ja eri säännöt. Eikö Mike yhtään arvosta Hulkin panosta lajille ja omaa panostusta kisatessa? Harva kehonrakentaja Suomessa on niin tosissaan panostanut suunnitelmalliseen treeniin ja kehittymiseen lajissa, mitä Hulkki. Olet Mike itsekin antanut täällä Hulkin panostukselle ja asenteelle tunnustusta, mutta sitten julkisesti annat ymmärtää, että Hulkki kuitenkin käyttää. Mielstäni pyyhkii pois kaiken arvon sanoiltasi. Olet hieman eri asemassa täällä, kuin tavallinen Pentti peruspunttaaja, joten joskus voisit miettiä kommenttejasi tarkemmin.

Tässä ei ole mielestäni kyse mistään pikkuasiasta, kun yhdellä suurimmista urheiluaiheista (jos ei suurin) julkisista keskustelupaikoista aletaan vihjailemaan tuohon malliin, vieläpä sinun taholtasi. Mun mielestä olis aivan sama, jos sanoisit: "tuskin kaikki on puhtaita" tai edes "tuskin kovin moni on puhdas" tai vaikka edes "kaikkihan ne käyttää". Silloin et ole mennyt henkilöhkohtaisuuksiin asiassa.

Minulla ei ole yhtään mitään kehonrakennusta vastaan, päinvastoin, hieno laji. Kehonrakennuksessa on suomessa varmaan 100x minua enmmän panostavia kisaajia sekä helvetin paljon meitä CBB-kisajia lihaksikkaampia kisaajia suurin osa. Arvoistan heitä todella. Tykkään kehonrakennuksesta, ja seuraan sitä.

Enkä edes väitä CBB:tä puhtaaksi. Mielestäni on vain perseestä, että ehkä suurimman mediavaikuttajan omistaja ja pomo alalla menee henkilökohtasuuksiin tällaisissa asiossa julkisesti. Mielstäni se on myös tämän paikan linjan vastaista, onhan nuo vihjailut poistettu noista kilpailupuolenkin ketjuistakin.

Mielsetäni saisit pyytäää anteeksi täällä sekä Hulkilta että Wileniukselta, koska menit henkilökohtaisesti antamaan ymmärtää, että eivät olisi puhtaita. Muuten on ihan vitun sama mitä kirjoitat ja olet oikeasti mieltä lajista ja kisaajista.

Bisley sanoi:
PS.
Olen hyvin katkera, kun naiset kirkuu Wileniukselle eikä minulle. ;)
:D Onko näin?

Kokeilkaa kisata samaan aikaan ja samassa kisassa. Katsokaa sitten sijoitukset ja kerätkää kirkumispisteet:rock:

Teme, en ole väittänyt koskaan Hulkin vetäneen mitään. Koko natuaihe pitäisi ohittaa, sillä testeillä ei ole mitään merkitystä ylipäätänsä. Kasvua voi kiskoa mielin määrin vaikka kisapaikalla, eikä siitä narahda. Samoin mä voisin mennä koska vain mihin lajiin tahansa täysin puhtaana, vaikka olen kiskonut 7 vuotta lääkkeitä. MM-kisoissa classicissa on entisiä raskaan sarjan bodareita ja ne on natuja 100% testien mukaan.

Joten kaikki ovat naturaaleja, jotka eivät ole kärähtäneet PISTE!

Mielsetäni saisit pyytäää anteeksi täällä sekä Hulkilta että Wileniukselta, koska menit henkilökohtaisesti antamaan ymmärtää, että eivät olisi puhtaita. Muuten on ihan vitun sama mitä kirjoitat ja olet oikeasti mieltä lajista ja kisaajista.

En minäkään ole Hulkkia tai Wileniusta sormella osoittanut missään nimessä.

Kommentoin yskimällä tähän viestiin:
Mitäs tällä meinaat? Muistaakseni olet kertonut uskovasi ainakin Utin ja Wileniuksen puhtauteen ja nämä herrathan lienevät sentään "naturaalikehonrakennuksen" johtotähtiä Suomessa. Mikseivät siis muutkin?

Lähinnä boldattuun kohtaan. Itse uskon molempien olevan täysin natikkoja ja varsinkin Utin, koska tunnen hänet henk koht. Tietenkään se ei sulje pois, kuten Uttikin sanoi, sitä mahdollisuutta, että joku käyttäisi, mutta olisihan se aikamoinen shokki jos Utti joskus 40 vuoden kuluttua myöntäisi paljastuskirjassaan käyttäneen mömmöjä. Utti on mielestäni melkeinpä kehonrakennuksen naturaaliuden paavi. VEikkaanpa, että jos koittaisi aika, kun Utti haluaisi koemielessä käyttää aineita, hän myös kertoisi siitä julkisesti? Tuskin siis käyttäisi kuitenkaan...

Teme veti nyt kärpäsestä härkäsen nenäänsä...

En minäkään ole Hulkkia tai Wileniusta sormella osoittanut missään nimessä.

Kommentoin yskimällä tähän viestiin:
Mitäs tällä meinaat? Muistaakseni olet kertonut uskovasi ainakin Utin ja Wileniuksen puhtauteen ja nämä herrathan lienevät sentään "naturaalikehonrakennuksen" johtotähtiä Suomessa. Mikseivät siis muutkin?

Lähinnä boldattuun kohtaan. Itse uskon molempien olevan täysin natikkoja ja varsinkin Utin, koska tunnen hänet henk koht. Tietenkään se ei sulje pois, kuten Uttikin sanoi, sitä mahdollisuutta, että joku käyttäisi, mutta olisihan se aikamoinen shokki jos Utti joskus 40 vuoden kuluttua myöntäisi paljastuskirjassaan käyttäneen mömmöjä. Utti on mielestäni melkeinpä kehonrakennuksen naturaaliuden paavi. VEikkaanpa, että jos koittaisi aika, kun Utti haluaisi koemielessä käyttää aineita, hän myös kertoisi siitä julkisesti? Tuskin siis käyttäisi kuitenkaan...

Teme veti nyt kärpäsestä härkäsen nenäänsä...
En nyt tuota boldattua osannut bongata tekstistä tuossa . Mutta asia nyt ok. Herneet vedin nenään vain, koska sinun ja Miken asenne näytti olevan, että "hah hah, eihän nyt Utti ja Wileniuskaan ole naturaaleja". Joltain muulta tuollaisen asenteen ymmärränkin. Eli piste, poikki ja halkipinoon. Ei siitä sen enempää. Jä härät pois nenästä ja jonkun muun pannulle (kasvissyöjä kun olen).

Mike sanoi:
Koko natuaihe pitäisi ohittaa, sillä testeillä ei ole mitään merkitystä ylipäätänsä. Kasvua voi kiskoa mielin määrin vaikka kisapaikalla, eikä siitä narahda. Samoin mä voisin mennä koska vain mihin lajiin tahansa täysin puhtaana, vaikka olen kiskonut 7 vuotta lääkkeitä. MM-kisoissa classicissa on entisiä raskaan sarjan bodareita ja ne on natuja 100% testien mukaan.

Mitä tulee aineiden käyttöön klassikissa tai muussa testiurheilussa, niin on totta ettei kasvuhormonia saa kytännössä testattua. Kansainväliset kisat CBB:ssä ovat käytännössä kehonrakennusta pituus-painorajoilla, ja sielä tosiaan on jopa kehonrakennuksen raskaansarjan kovia jyriä, kun vedättävät itsensä painorajoihin väkisin. kaikissa MM/EM-kisoissa ei ole edes testejä käytännössä ollenkaan (mm viime vuoden MM-kisoissa), saatikka sitten treenikaudella. Suomessa sen sijaan laji kuuluu ADT:n piiriin, ja täällä tehdään siis harjoituskauden testejäkin. eihän nekään mitään todista, eikä niitä silti tarpeeksi tehdä kuitenkaan. Mua ei ole nämä yleiset CBB:n horkkakeskustelut pahemmin kiinnostaneet viimeiseen pariin vuoteen, koska spekulaatio ei oikein hyödytä mitään. Mutta jos henkilökohtaisuuksiin mennään näinkin isolla forumilla, niin se tuntuu ikävältä. Jos kyse oli väärinkäsityksestä, nii hyvä niin. Nyt vaan kärpänen pois nenästä!

sovitaan näin.

No jos nyt leikitään sun mielikuvitusleikkiä, että mä vääntäisin tuommoista puhetta, niin mitä sitten? Olisko se sulle ylitsepääsemätön ongelma?

Ei kai kyse ollut siitä että se olisi minulle ylitsepääsemätön ongelma. Alunperinkin kysyin vain että minkä takia aloit armotonta slangia vääntää, vastasit että se tarttuu ja tämä riittää minulle vastaukseksi. Ilmaisin tuossa jälkimmäisessä viestissäni että se on hieman huvittavaa miten se niin nopsaan tarttuu, joten no offense.

Olet kertonut mitä kaikkea hyvää pakkotoisto on sulle tuonut. Entäpä huonoja asioita? Esim taloudellisia vaikeuksia alussa? Porukkaa haastamassa riitaa kun närkästyneitä jostain posteista yms..?

Haluisin kyllä nähdä sen päivän kun Miken suusta tulee "armotonta slangia". Ihan normaaleja sanoja sinne puheeseen on eksynyt mitä tulee vastaan joka päivä stadilla. Onhan se tietysti muuttunut vuosien kuluessa esimerkiksi siitä mitä se oli vaikka Albertinkadun kivijalkaliikkeen aikaan, mutta ei se silti käy mitenkään korvaan ainakaan irl.

Natuasiaan (vaikka ei olekaan oikea threadi jauhaa, tää on ainoa viesti jonka asiasta postaan) voin sen verran sanoa, että en hetkeäkään epäile Hulkkia, Wileniusta, Temeä tai muitakaan, mutta mielestäni Hulkki hyvin tiivisti sen miten pirun vaikea tuota asiaa oikeasti on toisin todistaa.

Kehonrakennus mukaan lukien kaikki alalajinsa CBB:stä lähtien, ovat sellaisia lajeja joissa roinaamisesta saavutetaan oikeasti ihan pirunmoinen hyöty. Monissa urheilulajeissa lääkeaineista saavutetaan suuri hyöty, mutta kenenkään ei varmaan käy kiistäminen miten suuri tämä hyöty BB-lajeissa on. Tästä johtuen Petteri Perustreenaajalle on epäilemättä todella vaikea uskoa sitä että myös naturaalina voi päästä kisakuntoon, koska ns. perusoletus on se että kaikki kisaajat roinaavat. Ja pääasiassahan näin asia onkin kun lasketaan mukaan kaikki bodybuilding - päälajin alla olevat ns. alalajit. Tiedän että tietyt piirit koittavat kovasti tehdä eroa CBB:N ja BB:n välille, mutta jos mietitään asiaa Petteri Perustreenaajan näkökulmasta ottaen huomioon lajien medianäkyvyys, niin en usko että tämä kahtiajako tulee oikeasti ymmärretyksi isossa mittakaavassa tarpeeksi hyvin.

Mielestäni Mike kirjoittikin jo tuossa aikaisemmin hyvin :

... Kasvua voi kiskoa mielin määrin vaikka kisapaikalla, eikä siitä narahda. Samoin mä voisin mennä koska vain mihin lajiin tahansa täysin puhtaana, vaikka olen kiskonut 7 vuotta lääkkeitä. MM-kisoissa classicissa on entisiä raskaan sarjan bodareita ja ne on natuja 100% testien mukaan.

Kyseisessä postissa ollutta kohtaa "Koko natuaihe pitäisi ohittaa, sillä testeillä ei ole mitään merkitystä ylipäätänsä.", en sen sijaan allekirjoita sillä mielestäni testeille pitäisi saada merkitys. Ihan oikeasti, jo kilpailijoiden vuoksi.

Oletko Mike samaa mieltä noista testeistä? En nyt puhu välttämättä BB:stä, lajiltahan häviäisi koko glooria kun lääkkeitä täyteen pumpatuista sonneista tulisikin testien myötä "ruipeloita", mutta puhun lähinnä CBB:ista.

Tai entäpä ajatusleikki siitä jos lääkkeitä täyteen pumpatut sonnit of bodybuilding testattaisiin myös ihan oikeasti ?

Olet kertonut mitä kaikkea hyvää pakkotoisto on sulle tuonut. Entäpä huonoja asioita? Esim taloudellisia vaikeuksia alussa? Porukkaa haastamassa riitaa kun närkästyneitä jostain posteista yms..?
Kyllähän se konkka kaupan osalta oli vittumainen episodi, mut jos ei yritä, niin ei mitään saakaan. Siinä meni sitten kyllä miinukselle meikän osalta. Mutta en ole ihan hirveen helposti luovuttajatyyppiä, vaan uutta matoo koukkuun vain sitten. Ja rahaahan tuo vain on, opinpahan kerralla yrittämisen huonot puolet.

Sen olen myös oppinut vuosien varrella yrittäessäni, että Suomessa yrittäjä on täysin luopio verottajan ja viraomaisten mielestä. Jos yrität, olet pelkkää paskaa ja jos epäonnistut, saat katua helvetin tulessa. Jos epäonnistuneet yrittäjät kirjoittaisivat yhdessä kirjan ja kertomuksensa siitä, miten vaikeaa yrittäminen Suomessa on, ei täällä kukaan perustaisi firman firmaa enää ikinä.

Et sais mitenkää tota mainosta pois missä toi naista muistuttava otus tuijottaa verta suusta valuen. Nään ihan saletisti tosta vielä painajaisia ja koko kerrostalo herää siihen kun karjun henkeni edestä. :D
Ku ei pysty mitenkää selaa pakkista niin ettei toi verinen pärstä hyppää ruudulle, jos jouduin psykiatrille ton takia ni lähetän laskun sulle.

Et sais mitenkää tota mainosta pois missä toi naista muistuttava otus tuijottaa verta suusta valuen. Nään ihan saletisti tosta vielä painajaisia ja koko kerrostalo herää siihen kun karjun henkeni edestä. :D
Ku ei pysty mitenkää selaa pakkista niin ettei toi verinen pärstä hyppää ruudulle, jos jouduin psykiatrille ton takia ni lähetän laskun sulle.

On muuten ehkä ainoo mainos netissä, joka häiritsee mua ulkonäöllään. Ja se vielläpä hyppää joka kerta silmille. Lisäks se katoaa aina välillä, ja sitten taas BAM! se on siinä. :D
No eipä siinä, tuskin sitä saa pois otettua tosta vaan nyt. Enkä kyllä jaksa itse ainakaan oikeesti siitä ärsyyntyä, se vaan on suht. silmiinpistävä, niinkuin täällä jotkut ovat sanoneetkin.

En ainakaan heti löytänyt onko asiasta jo kysytty, mutta anyway.. Tuli vaan mieleen miten upeeta olis saada tuohon "jeesuspuhelimeen" Pakkissofta, olisko kuinka suuri homma? Kännykällä kun on kiva aina välillä surffata ja meinaa tuo pakkis safarin kautta suht hitaasti latautua jne. =)

En ainakaan heti löytänyt onko asiasta jo kysytty, mutta anyway.. Tuli vaan mieleen miten upeeta olis saada tuohon "jeesuspuhelimeen" Pakkissofta, olisko kuinka suuri homma? Kännykällä kun on kiva aina välillä surffata ja meinaa tuo pakkis safarin kautta suht hitaasti latautua jne. =)
Niinpä, olen miettinyt tuota softaa jo ties vuosi sitten, mutta ei mitään hajua miten semmoisen saisi. Ite ei osaa ja ne jotka osaa, ottaa varmaa ihan kivat korvaukset.

Back
Ylös Bottom