Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä pointti Hulkilta.Mietipä Hanska-Jone seuraavaa: Sanotaan, että minä lähden täällä jollain toisella nimimerkillä huutelemaan, että Hanska-Jone on kokkelia tykittävä narkki / muijaansa hakkaava ja miesten kanssa pettävä homo / jne. Todistapa tuossa tilanteessa, että ET ole kokkelia tykittänyt / ET ole hakannut muijaasi / ET ole pettänyt muijaasi miesten kanssa. Et kykene millään todistamaan noita syytöksiä vääriksi, sillä vasta-argumenttisi kyetään AINA ampumaan jollain tavalla alas.
Eikö Teme sanonut, että onneksi on lihaton, turha häntä on verrata Nyyssikseen.
No, asiaan (jos sitä edes tulee, itse en ole varma:D) Mua valitettavasti säälittää tyypit, jotka kyräilevät toisten selän takana roina syytöksistä. Saako niistä paremman olon itselle? Vai eikö niitä syytöksiä voi mennä adt:lle videokamera kädessä näyttämään, että kato nyt tossa se tykittää, vaan sen sijaan pitää kröhiä?
Olen kuullut jo 4 eri taholta, jutellessa kisailijoista ja lajista nimeltä classic, että "joo se Kaminen, se roinaa ihan 100-varmasti" tai "Mä kuulin meen teamin huoltajalta, että Hulkki, Teme ja Wilenius on ollut vähän "ostoksilla"..." Uskokoon ken tahtoo, mutta urheilussa on jo iät ja ajat ollut vilpillistä toimintaa ja siitä johtuen poikkeuksellisen lahjakkaita yksilöitä on miltei aina epäilty. Ei voi kuin yhtyä Hulkkiin sanomalla syytön kunnes toisin todistetaan eli voitais kaikki odottaa siihen asti kunnes käry käy, niin sitten mäkin voin tulla haukkumaan, että tiesin ja arvasin tämän jo vuonna 2004.
Toinen pikku juttu on julkisuudessa esiintyvien bodarien kuten Nyyssiksen avoin kyräily Wileniukselle, joka pistää miettimään, onko jotain hampaankolossa? Pidän Nyyssölän persoonasta, mitä siihen olen netin välityksellä pystynyt perehtymään, mutta nämä kyräilyt tuovat vittumaisen leiman otsaan.
Ou olDis, avarra mun maailmaa.... (Jotenkin tekstistäs saa kuvan, et sä oot filosofi ja näät tässäkin asiasisällössä joitain tavattoman syvällisiä toissijaisia merkityksiä)
Bisleyltä asiallinen vastaus, jossa kantaa avarrettiin. Ensimmäisessä asiaan liittyvässä kommentissa oli "piikikäs" maku ja nyt muistankin kuinka muistat naisten hurranneen Wileniukselle. Olisikohan tässä ehkä katkeruuden paikka :D
Classicin MM-kisoissa katsomossa istumassa käyneenä voin kertoa, että mikään kemian asiantuntija tarvitse olla nähdäkseen kilpailjoiden ns. vahvat lisäravinteet, koska yli puolet heistä olisi pokannut kehonrakennuksen SM-kisoista sarjavoitot. En silti lähtisi yskimään, jos jossain yksittäisen kaverin väitetään olevan puhdas, koska mitään takeita väitöksilleni ei ole. On vain puhtaat testitulokset ja ne painaa vaakakupissa enemmän kuin yksittäiset yskimiset.
Mähän olenkin tällainen ruipelo... enhän edes tavoittele sellaisia kauheita massoja...Mike sanoi:Kyllä Teme saa yskiä pariin otteeseen, että saa edes lähelle massat mitä Nyyssiksellä on. Eikä siihen auta vaikka yskisi jääkaapin äärellä kasviksien kanssa.
Jep, mutta naiivi ei sentään kannata olla, ei aina edes testituloksissa. Otetaan offtopiccina vaikka yleisurheilu. Kovimmat huiput (vaikka pikajuoksijat), joita myös testataan jatkuvasti ja jotka eivät siitä huolimatta kärähdä, tuskin ovat naturaaleja (lapsikin näkee näiden olevan superihmisiä). On olemassa aineita jotka eivät näy dopingtesteissä, kuten HGH (human growth hormone) eli kasvuhormoni. Uskotaan maailman huipulla kilpailevien urheilijoiden testituloksia sokeasti ja ollaan siinä uskossa, että näiden on oltava naturaaleja? Naiivia?
Nyt joku voisi sanoa, että tuskin nyt Suomessa joku amatööriharrastelija käyttäisi HGH:ta. Mutta mietitäänpä, menepä salille ja nappaat sieltä jonkun ihan norminäköisen jampan, hieman lihaksikkaan, mutta ei mitenkään erikoisen lihaksikkaan. Nappaat kaverin, jolla ei ole mitään tavoitteita, ei mitään tarvetta kilpailla tai edes treenata kovin pitkäjänteisesti. Tämä kaveri (tiedän jopa tapauksia tällaisista) saattaa käyttää jos jonkinmoista steroidia, jopa kasvua täysin ilman mitään suurempaa syytä. Eli mitä yritän sanoa on, että täysin harrastepohjaisia, ilman kilpailullisia tavoitteita olevia ihmisiä löytyy, jotka käyttävät aineita, joten miksi ei siis sm-tasollakin lajissa kuin lajissa?
:D Onko näin?Bisley sanoi:PS.
Olen hyvin katkera, kun naiset kirkuu Wileniukselle eikä minulle. ;)

Mielsetäni saisit pyytäää anteeksi täällä sekä Hulkilta että Wileniukselta, koska menit henkilökohtaisesti antamaan ymmärtää, että eivät olisi puhtaita. Muuten on ihan vitun sama mitä kirjoitat ja olet oikeasti mieltä lajista ja kisaajista.
En nyt tuota boldattua osannut bongata tekstistä tuossa . Mutta asia nyt ok. Herneet vedin nenään vain, koska sinun ja Miken asenne näytti olevan, että "hah hah, eihän nyt Utti ja Wileniuskaan ole naturaaleja". Joltain muulta tuollaisen asenteen ymmärränkin. Eli piste, poikki ja halkipinoon. Ei siitä sen enempää. Jä härät pois nenästä ja jonkun muun pannulle (kasvissyöjä kun olen).En minäkään ole Hulkkia tai Wileniusta sormella osoittanut missään nimessä.
Kommentoin yskimällä tähän viestiin:
Mitäs tällä meinaat? Muistaakseni olet kertonut uskovasi ainakin Utin ja Wileniuksen puhtauteen ja nämä herrathan lienevät sentään "naturaalikehonrakennuksen" johtotähtiä Suomessa. Mikseivät siis muutkin?
Lähinnä boldattuun kohtaan. Itse uskon molempien olevan täysin natikkoja ja varsinkin Utin, koska tunnen hänet henk koht. Tietenkään se ei sulje pois, kuten Uttikin sanoi, sitä mahdollisuutta, että joku käyttäisi, mutta olisihan se aikamoinen shokki jos Utti joskus 40 vuoden kuluttua myöntäisi paljastuskirjassaan käyttäneen mömmöjä. Utti on mielestäni melkeinpä kehonrakennuksen naturaaliuden paavi. VEikkaanpa, että jos koittaisi aika, kun Utti haluaisi koemielessä käyttää aineita, hän myös kertoisi siitä julkisesti? Tuskin siis käyttäisi kuitenkaan...
Teme veti nyt kärpäsestä härkäsen nenäänsä...
Mike sanoi:Koko natuaihe pitäisi ohittaa, sillä testeillä ei ole mitään merkitystä ylipäätänsä. Kasvua voi kiskoa mielin määrin vaikka kisapaikalla, eikä siitä narahda. Samoin mä voisin mennä koska vain mihin lajiin tahansa täysin puhtaana, vaikka olen kiskonut 7 vuotta lääkkeitä. MM-kisoissa classicissa on entisiä raskaan sarjan bodareita ja ne on natuja 100% testien mukaan.
sovitaan näin.Joten kaikki ovat naturaaleja, jotka eivät ole kärähtäneet PISTE!
No jos nyt leikitään sun mielikuvitusleikkiä, että mä vääntäisin tuommoista puhetta, niin mitä sitten? Olisko se sulle ylitsepääsemätön ongelma?
... Kasvua voi kiskoa mielin määrin vaikka kisapaikalla, eikä siitä narahda. Samoin mä voisin mennä koska vain mihin lajiin tahansa täysin puhtaana, vaikka olen kiskonut 7 vuotta lääkkeitä. MM-kisoissa classicissa on entisiä raskaan sarjan bodareita ja ne on natuja 100% testien mukaan.
Joten kaikki ovat naturaaleja, jotka eivät ole kärähtäneet PISTE!
Kyllähän se konkka kaupan osalta oli vittumainen episodi, mut jos ei yritä, niin ei mitään saakaan. Siinä meni sitten kyllä miinukselle meikän osalta. Mutta en ole ihan hirveen helposti luovuttajatyyppiä, vaan uutta matoo koukkuun vain sitten. Ja rahaahan tuo vain on, opinpahan kerralla yrittämisen huonot puolet.Olet kertonut mitä kaikkea hyvää pakkotoisto on sulle tuonut. Entäpä huonoja asioita? Esim taloudellisia vaikeuksia alussa? Porukkaa haastamassa riitaa kun närkästyneitä jostain posteista yms..?
Et sais mitenkää tota mainosta pois missä toi naista muistuttava otus tuijottaa verta suusta valuen. Nään ihan saletisti tosta vielä painajaisia ja koko kerrostalo herää siihen kun karjun henkeni edestä. :D
Ku ei pysty mitenkää selaa pakkista niin ettei toi verinen pärstä hyppää ruudulle, jos jouduin psykiatrille ton takia ni lähetän laskun sulle.
Niinpä, olen miettinyt tuota softaa jo ties vuosi sitten, mutta ei mitään hajua miten semmoisen saisi. Ite ei osaa ja ne jotka osaa, ottaa varmaa ihan kivat korvaukset.En ainakaan heti löytänyt onko asiasta jo kysytty, mutta anyway.. Tuli vaan mieleen miten upeeta olis saada tuohon "jeesuspuhelimeen" Pakkissofta, olisko kuinka suuri homma? Kännykällä kun on kiva aina välillä surffata ja meinaa tuo pakkis safarin kautta suht hitaasti latautua jne. =)