Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Expoonhan oli tulossa Rockel vierasposeeramaan eikö kannattaisi hätyytellä miestä kuviin?
Yritin viimeksi Heathin kanssa, mutta sattumoisin joku taho blokkasi kuvaukset. Tahoja on kaksi jotka olisivat voineet blokata.

"Hey thanks for the message, I will check to see if it is ok with my publication sponsors. As long as the photos aren't used for magazines it shouldn't be a problem - Phil"

Ei sitten onnistunut kuvaukset.

Mikä on lempiruokasi?
Paras ruokajuoma?
Riisi, pasta vai peruna?
Kokis vai Pepsi?
Jugurtti vai rahka?
Puusauna vai sähkösauna?
Kana vai kalkkuna?
Laskiaispulla vai Runebergin torttu?
Syötkö puuroa, jos syöt mikä on parasta puuroa ja sekoitatko puuron joukkoon mitään?
Paras keittoruoka?
Paras kala? Oletko kalastanut/tykkäätkö kalastaa?
Mikä on parasta ajanvietettä?
Paras lihasryhmäsi?
Lempiliikkeesi kuntosalilla?
Onko sinulla ollut muita lemmikkejä kuin koira?
Jos saisit valita minkä tahansa ammatin, mikä se olisi?
Kahvi ja Hesari vai kahvi ja hyvä seura?
Jos saisit lentoliput samantien haluamaasi maahan, minne lähtisit?
Sipsit vai karkit?
Maito vai piimä?
Tupakka vai sikari?
Turhin julkkis?

Mikä on lempiruokasi?
Paras ruokajuoma?
Riisi, pasta vai peruna?
Kokis vai Pepsi?
Jugurtti vai rahka?
Puusauna vai sähkösauna?
Kana vai kalkkuna?
Laskiaispulla vai Runebergin torttu?
Syötkö puuroa, jos syöt mikä on parasta puuroa ja sekoitatko puuron joukkoon mitään?
Paras keittoruoka?
Paras kala? Oletko kalastanut/tykkäätkö kalastaa?
Mikä on parasta ajanvietettä?
Paras lihasryhmäsi?
Lempiliikkeesi kuntosalilla?
Onko sinulla ollut muita lemmikkejä kuin koira?
Jos saisit valita minkä tahansa ammatin, mikä se olisi?
Kahvi ja Hesari vai kahvi ja hyvä seura?
Jos saisit lentoliput samantien haluamaasi maahan, minne lähtisit?
Sipsit vai karkit?
Maito vai piimä?
Tupakka vai sikari?
Turhin julkkis?
Tällä hetkellä beben makaronilaatikko.
Peruna.
Kokis.
Rahka.
Puusauna.
Kana.
Laskiaispulla.
Mannapuuro ja mehukeitto.
Misokeitto.
Siika, en kalasta.
Kahvinjuonti seurassa.
Kädet nykyään.
Kickback taljassa.
Marsu joskus pienenä.
Kansanedustaja vihreissä, sais puhua ihan pelkkää hatusta heitettyä paskaa ja sais siitä hyvän palkan.
Kahvi ja seura.
Suoraan Alaskaan(vaikka ei maa olekaan).
Karkit.
Maito.
Tuksu.

Utin ja Peten hyökkäystä odotellessa =)
Hyökkäystä? En enää edes jaksa yleensä noita loputtomia roinavihjailuja ja -syytöksiä noteerata, koska mitä noihin nyt voi sanoa, mitä en ole jo varmaan sata kertaa sanonut? Noihin perättömiin syytöksiin voi sanoa tasan kaksi asiaa takaisin:
1. Syyttelijä puhuu paskaa, sillä en ole koskaan käyttänyt hormoneja.
2. Olen ollut ympärivuotisen dopingtestauksen alainen urheilija vuodesta 2006 saakka, ja jokainen testini on ollut puhdas.

Syy, miksi en edes noita kahta juttua jaksa enää lähteä huutelijoille vastaamaan on se, että noihin kohtiin huutelijat ja syyttelijät vastaavat:
1. Valehtelet, vitun kusipää roinari.
2. Käytät salettiin aineita jotka ei näy testeissä / olet lahjonut ADT:n / jne.

Käytännössä on siis ihan turhaa edes vastata huutelijoille. Kannattaakin vähän itse miettiä, kuinka reilua hommaa on huudella (yleensä vielä anonyymin nimimerkin takaa) ilman minkäänlaisia todisteita tai perusteita tuollaisia perättömiä syytöksiä suoraan henkilöön kohdistuen, kun mahdolliset vastaukset ammutaan jo ennakkoon alas.

PS. Mietipä Hanska-Jone seuraavaa: Sanotaan, että minä lähden täällä jollain toisella nimimerkillä huutelemaan, että Hanska-Jone on kokkelia tykittävä narkki / muijaansa hakkaava ja miesten kanssa pettävä homo / jne. Todistapa tuossa tilanteessa, että ET ole kokkelia tykittänyt / ET ole hakannut muijaasi / ET ole pettänyt muijaasi miesten kanssa. Et kykene millään todistamaan noita syytöksiä vääriksi, sillä vasta-argumenttisi kyetään AINA ampumaan jollain tavalla alas.

Kuulin juuri että Wilenius käyttää.... varvassukkia. Pakkohan sen on käyttää (varvassukkia), kun voitti noviisikisat. Ja Hulkki syö liikaa, koska sillä on näitä yskiviä laiskasti treenaavia julkisuushakuisia "bodareita" isommat lihakset. Onneks mulla on pienet lihakset ja laiskat treenit. Kukaan ei vahingossakaan luule bodariksi näillä minilihaksilla...

Hulkki, en minä nyt ihan olettanut että isket tuota minun kommenttia vastaan, joka on täysin puolueeton :D Tarkoitin vain että odotan kommentointiasi, enkä todellakaan minun kommenttiani varten. Jos olis joku tarve louskuttaa sulle että en usko sinun olevasi natu, niin kyllä olisin sen luultavasti tullut sanomaankin.

Hulkki, en minä nyt ihan olettanut että isket tuota minun kommenttia vastaan, joka on täysin puolueeton :D Tarkoitin vain että odotan kommentointiasi, enkä todellakaan minun kommenttiani varten. Jos olis joku tarve louskuttaa sulle että en usko sinun olevasi natu, niin kyllä olisin sen luultavasti tullut sanomaankin.
Toki toki, tuon sinulle osoitetun kohdan pointtina oli vain havainnollistaa oman syyttömyyden aukottoman todistamisen mahdottomuus. Ja juuri tuosta syystä esim. nykyaikainen oikeusjärjestelmä toimii "syytön kunnes toisin todistetaan" -periaatteella, eikä toisin päin.

Kuulin juuri että Wilenius käyttää.... varvassukkia. Pakkohan sen on käyttää (varvassukkia), kun voitti noviisikisat. Ja Hulkki syö liikaa, koska sillä on näitä yskiviä laiskasti treenaavia julkisuushakuisia "bodareita" isommat lihakset. Onneks mulla on pienet lihakset ja laiskat treenit. Kukaan ei vahingossakaan luule bodariksi näillä minilihaksilla...

Vaatimattomuus kaunistaa, mutta ei sekään lihaksia tee. Köhköh, hitto ku Teme yskittää taas... Mistäs tiiät että treenaan laiskasti? :D tänäänkin tein leukoja, melkein kovaa.

Eikö Teme sanonut, että onneksi on lihaton, turha häntä on verrata Nyyssikseen.

No, asiaan (jos sitä edes tulee, itse en ole varma:D) Mua valitettavasti säälittää tyypit, jotka kyräilevät toisten selän takana roina syytöksistä. Saako niistä paremman olon itselle? Vai eikö niitä syytöksiä voi mennä adt:lle videokamera kädessä näyttämään, että kato nyt tossa se tykittää, vaan sen sijaan pitää kröhiä?

Olen kuullut jo 4 eri taholta, jutellessa kisailijoista ja lajista nimeltä classic, että "joo se Kaminen, se roinaa ihan 100-varmasti" tai "Mä kuulin meen teamin huoltajalta, että Hulkki, Teme ja Wilenius on ollut vähän "ostoksilla"..." Uskokoon ken tahtoo, mutta urheilussa on jo iät ja ajat ollut vilpillistä toimintaa ja siitä johtuen poikkeuksellisen lahjakkaita yksilöitä on miltei aina epäilty. Ei voi kuin yhtyä Hulkkiin sanomalla syytön kunnes toisin todistetaan eli voitais kaikki odottaa siihen asti kunnes käry käy, niin sitten mäkin voin tulla haukkumaan, että tiesin ja arvasin tämän jo vuonna 2004.

Toinen pikku juttu on julkisuudessa esiintyvien bodarien kuten Nyyssiksen avoin kyräily Wileniukselle, joka pistää miettimään, onko jotain hampaankolossa? Pidän Nyyssölän persoonasta, mitä siihen olen netin välityksellä pystynyt perehtymään, mutta nämä kyräilyt tuovat vittumaisen leiman otsaan.

Back
Ylös Bottom