Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Meitsin blogissa taas jytää, sama AD on vauhdissa, käykääs lukemassa mitä idioottia se nyt keksii.

Siitä tulikin mieleeni: pidätkö “tyylikkäiden” kuvien ihailijana tyylikkäänä sitä, että hormoneilla itsensä turvottaneet miehet pingottavat genitaalinsa pikkupikkumunapusseihin ja keikistelevät kameralle? Oma esteettinen silmäni ei oikein ymmärrä tuollaista “tyylikkyyttä”.

Unohdin kysyä että vaihdotko nyt siis sen Bemarin Hondaan? Henkilökohtaisesti olisin pitänyt Vulvan vaikka se onkin hiukka nihkee pyöritellä stadissa. Olen tosin puolueellinen, oma Vulva täytti jo kahdeksan vuotta.

Voin jo kuvitella mikä kuhina suomi24-marakattien pesässä käy kun käyvät täällä ihmettelemässä mihin taas käytät vippien rahat :rolleyes:

Toi olis toi jikosen suosittelema "auto" kyllä tosi söde, hommaa sellanen. Pehmentäis sun persoonaa kivasti ;)

Unohdin kysyä että vaihdotko nyt siis sen Bemarin Hondaan? Henkilökohtaisesti olisin pitänyt Vulvan vaikka se onkin hiukka nihkee pyöritellä stadissa. Olen tosin puolueellinen, oma Vulva täytti jo kahdeksan vuotta.

Voin jo kuvitella mikä kuhina suomi24-marakattien pesässä käy kun käyvät täällä ihmettelemässä mihin taas käytät vippien rahat :rolleyes:

Toi olis toi jikosen suosittelema "auto" kyllä tosi söde, hommaa sellanen. Pehmentäis sun persoonaa kivasti ;)
Mulla on ollut Bemari viimeksi joku 10v sitten ja se oli vuoden -87 mallin susipaska 318 kaasari. Sen jälkeen ei Bimmeriä ole ollut, ovat itse keksineet tuon läpän ja sille ollaankin satunnaisesti naurettu. Opel Astra siis meni vaihtoon, päädyin nyt sitten Hondaan, Inkeri niin kovasti vaati. Hipapsen alta 10 litraa imasee sekalaisessa ajossa, eli ei mikään pihi vekotin.

Rav4 on kanssa omaan mieleen, mutta nyt jäi Honda kouraan. Joku exe malli, niin on kaikki mitä siihen nyt on laitettavissa, paitsi peruutustutka, joka on melki pakko pistää jälkeenpäin, on se vain niin kätsy. Maasturia olen aina salaa havitellut, mutta jotenkin jäänyt kuva, että kaikissa on 4 litranen kone ja 25 litran kulutus satkulla. Kuvausautoksi näpsäkkä vekotin ja harvinaisen helppo käännellä tiukoissakin paikoissa. Talvella sitten näkee mitä neliveto tekee.

Heh, muistatko Mike kun hinattiin pari talvea sitten sitä mun apinakiikkua käyntiin ympäri Kamppia 25-asteen pakkasessa? Oon naureskellut sille aina sen jälkeen, kun oon niillä nurkilla pyörinyt. :)

Heh, muistatko Mike kun hinattiin pari talvea sitten sitä mun apinakiikkua käyntiin ympäri Kamppia 25-asteen pakkasessa? Oon naureskellut sille aina sen jälkeen, kun oon niillä nurkilla pyörinyt. :)
Toki toki, eikös me saatu apinakiikku käyntiin muutaman korttelin jälkeen? Voi muut miettiä, minkälaista on hinata talvella tehottomalla autolla täysin jäätynyttä tehotonta autoa Kampissa. Siellä ei ihan niinkuin kamalasti ole sitä suoraa ja tyhjää tilaa päästellä menemään.

Aika vammaista jos ne apinat oikeasti siellä Suomi24:lla vinkuvat Pakkiksen vippien rahoista. :D Ihan kuin se vip-maksu olisi joku vero, joka on PAKKO maksaa kerran vuodessa ja jolla Mike sitten ostelee Bemareita yms. Ja kai sitä nyt omat tulonsa saa käyttää mihin lystää...

Aikas monta vippiä tarvitaan pelkästään kuukaudessa, että saadaan maksettua serverit, tämä Pakkis rullaa olikos se jo neljän dedikoidun palvelimen päällä.

Vippimaksut ovat olleet iso apu sisällöntuotossa, kaikki kuvaukset maksavat puhdasta rahaa. Tunti studiossa green screenillä on rontti 100 euroa. Onneksi laitteisiin upotettua rahaa olen saanut roimasti takaisin kuvaamalla myös kaupallisia kuvauksia, mutta Pakkiselle tulee settiä niin kauan kuin kuvaan ja tämän mestan omistan.

Niin ja vipit voi muuten maksaa nykyään myös puoleksi vuodeksi kerrallaan hintaan 8 euroa. Voisin tehdä kahden vuoden optionkin tuonne.

Hipapsen alta 10 litraa imasee sekalaisessa ajossa, eli ei mikään pihi vekotin.

Hattua nostan,jos sekalaisessa ajossa saat kulkemaan ALLE 10 litran. Maantiellä kevyellä kuormalla voi tuurilla karvan alle kympillä päästä. (Kympin vie myös vanhemman herrasmiehen ajamana-eli ei voi liian raskasta kaasujalkaakaan syyttää)

Back
Ylös Bottom