Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Vai sporttisempaa? Voe helevata kysehän oli tilavuudesta eikä sporttisuudesta. Osta sit joku kakspaikkanen R8, hieno ja nopea, mutta kyytiin mahtuu vain golfbägi.

Mä näkisin sellasen hippibussin Mikelle aika passeliks menopeliks :hyvä:

Miksi mä nyt kaksipaikkaista ottaisin kun Astraankaan ei mennyt kaikki kamat? Farkkujakin on kaikenmoisia, Octavian RS, Audin Sportback jne.

Se S3:n on melko mukava peli. Taitaa olla kippaavat takapenkit, niin aivan hyvin sekin pikku kikotin tavaraa sisään vetää. Tai sitten S4 sedan, sopivan kokonen ja 2.7l BiT :evil: Näillä bensahinnoilla varsin toimiva ratkaisu.

Se S3:n on melko mukava peli. Taitaa olla kippaavat takapenkit, niin aivan hyvin sekin pikku kikotin tavaraa sisään vetää. Tai sitten S4 sedan, sopivan kokonen ja 2.7l BiT :evil: Näillä bensahinnoilla varsin toimiva ratkaisu.

Itse voin kokemuksesta sanoa, että A4 (ja S4) on sitten helvetin pieni takapenkkitiloiltaan. Edessä jos on yli 180cm niin vain lapsen on hyvä olla takana. Peräloosteri on yllättävän syvä mutta korkeutta ei sitten paljoa olekaan. Mutta avant-malli on jo parempi. Ja kulutus ei ole ollenkaan paha.
Itse olen saanut nykyisellä sedan S4 2.7Bit:lla 350km matkalla keskikulutukseksi 7.3l talvirenkailla. Leveämmillä kesärenkailla 1500km matkalta 9.2l, joka sisälsi kaupunkiajoakin n.100km.

Talvella sitten meneekin jo ~14L, koska nelivedolla on kiva luistella kylki edellä.

Volvon keskikulutus kaupunki/motari nyt 5.3L, hieman yllätyin kulutuksen pienuudesta. Tilaa tosiaankin pitäisi olla, mutta ei ulkonäön kustannuksella halua tilaa hommata.

Esim nämä + kolmas generaattori ja viides valo pitää kiskasta perään jalustojen ja muiden kanssa. Nyt ne menee. Perspektiiviä, tuossa takana on pituussuunnassa melkein kokonaan avattu vuodesohva.

Liitteet

• ranger.webp
    ranger.webp
    93,3 KB · Katsottu: 1 185
Auto taitaa vaihtua taas, liian pappafiilis Volvossa istuessa. Otin koeajoon Hondan CR-V EXE mallin kahden litran koneella. Löytyy navista ja muista herkuista lähtien kaikkea, vuosimalli 2005, mutta suurin päätös on varmaan mittarilukema, pakkohan tuo on ostaa.

Nysvä halusi poseerata kiesin vieressä, tuohon menee myös varsin mallikkaasti kamat perään, mutta ei mikään kiihtymishirmu ole automaattina.

Zekataan nyt päädynkö tähän. Olin taas vähällä ostaa sen 3.2 litraisen audin, kamat oli jo kyydissä, mutta siinä todellakin joutuu taittamaan penkit ja se jarruttaa. Pakko edelleen käyttää järkeä, vaikka sydän sanoisi toisin.

Liitteet

• IMG_0513.webp
    IMG_0513.webp
    55,5 KB · Katsottu: 522
  • IMG_0512.webp
    IMG_0512.webp
    66,1 KB · Katsottu: 938
Tuollainen -05 CRV automaatilla imeksii sit 10litraa satkulle matka-ajossa. Kaupunkipyörityksessä enemmän. Ja se navi on aika syvältä (verrattuna nykyaikaisiin irto-naveihin).

Eikai Mikestä mitään hondamiestä tehdä? :D

Back
Ylös Bottom