Ei liity asiaan mitenkään, sori mutta pakko sanoa AUTOMYYJÄN letkautus mersun liikkeessä:
"Heitä on monta, homoilla on Honda"
:lol2:
"Heitä on monta, homoilla on Honda"
:lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siitä tulikin mieleeni: pidätkö “tyylikkäiden” kuvien ihailijana tyylikkäänä sitä, että hormoneilla itsensä turvottaneet miehet pingottavat genitaalinsa pikkupikkumunapusseihin ja keikistelevät kameralle? Oma esteettinen silmäni ei oikein ymmärrä tuollaista “tyylikkyyttä”.

Mitäs noloa siinä on? Melkein kaikki kuskit vielä kuuluvat Porsche Club Finlandiin niin toki sitä morjestellaan.Tiesittekö muuten, että Porschemiehet oikeasti, siis olen nähnyt, morjestavat toisilleen, joka on vähintäänkin noloa.
Mulla on ollut Bemari viimeksi joku 10v sitten ja se oli vuoden -87 mallin susipaska 318 kaasari. Sen jälkeen ei Bimmeriä ole ollut, ovat itse keksineet tuon läpän ja sille ollaankin satunnaisesti naurettu. Opel Astra siis meni vaihtoon, päädyin nyt sitten Hondaan, Inkeri niin kovasti vaati. Hipapsen alta 10 litraa imasee sekalaisessa ajossa, eli ei mikään pihi vekotin.Unohdin kysyä että vaihdotko nyt siis sen Bemarin Hondaan? Henkilökohtaisesti olisin pitänyt Vulvan vaikka se onkin hiukka nihkee pyöritellä stadissa. Olen tosin puolueellinen, oma Vulva täytti jo kahdeksan vuotta.
Voin jo kuvitella mikä kuhina suomi24-marakattien pesässä käy kun käyvät täällä ihmettelemässä mihin taas käytät vippien rahat
Toi olis toi jikosen suosittelema "auto" kyllä tosi söde, hommaa sellanen. Pehmentäis sun persoonaa kivasti ;)
Toki toki, eikös me saatu apinakiikku käyntiin muutaman korttelin jälkeen? Voi muut miettiä, minkälaista on hinata talvella tehottomalla autolla täysin jäätynyttä tehotonta autoa Kampissa. Siellä ei ihan niinkuin kamalasti ole sitä suoraa ja tyhjää tilaa päästellä menemään.Heh, muistatko Mike kun hinattiin pari talvea sitten sitä mun apinakiikkua käyntiin ympäri Kamppia 25-asteen pakkasessa? Oon naureskellut sille aina sen jälkeen, kun oon niillä nurkilla pyörinyt.![]()