Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Eli:

A: Onko kuvat vitun hyviä ja herättää kateutta
B: Onko kuvat vitun huonoja ja herättää pakonomaisen tarpeen aukoa
C: Onko mun jutut niin vitusta, että on pakko tulla lukemaan ja aukomaan
D: Olenko yksinkertaisesti mulkku kirjoitusten perusteella
E: Joku muu syy, mikä?

Lyhyesti ja ytimekkäästi: A

Tosta nyt oikein paistaa kateus ja katkeruus. En kyllä tajua, miksi tuollaista pitää väittää kun kuvat puhuvat puolestaan. Normaalia suomalaista menoa...

Ei helvetti. :D

Aika mielenkiintoista, että mies innostuu toisista miesvartaloista jopa fetissiksi asti, harrastaa niiden katselua ja kuvaamista, ja oma verbaliikka pyörii lähinnä runkkaamisen ja tatin veivaamisen ympärillä. Esim. liikennevaloissa sulle ajo-opetusta antanutkin oli sun mielestäsi “homo”. Kertoo varmaan pitkälti siitä, miten surkastuneet kivekset syö omaa miehuutta, ja sitä pitää sitten tuollaisilla defensseillä peittää.

Mike:
Aamusella kuvattiin Viikissä keskellä helvetinmoista peltorykelmää jotain settiä johonkin juttuun, jota nyt ei viitsi spoilaa. Ihan siisti viidellä valolla kuvata, etenkin ring flashin kanssa on huomattavasti mukavampi pelaa kun sitä ei tarvitse viedä kauas.

Marakatti:
Ringflash = rengassalama. Vitun ärsyttävää lukea tommosta tekstiä. Puhu suomea äläkä yritä päteä finglishillä, kun kerran sanoille on ihan selkeät suomenkieliset vastineet.

Jotkut noista herjoista on niin paskoja, ettei ne edes oikeesti naurata. Mut tää viimisen hymyilytti vähän :lol2:

- Ostin biisin iTunesista, Roihuvuori, mitä vittuu! <-- mitä vittuu !?

Roihuvuori, pommit tippuu,
mitä mitä mitä mitä mitä mitä vittuu,
8-2, hoppipäät nyökkää, oikeistolle...
palava mesta hyökkää.

mis valkoset ja mustat yhdes ylös kasvaa,
tää posse elääkseen kadul nippii haslaa,
FLA on mesta, kasvatukses aukkoi,
Roihikas enemmän kapakoita ku ruokakauppoi.
Silti Pia-Noora Kauppi Brysselissä pieree,
haluis pistää kossupullot maitotölkkien vieree.
Frendeistäni käytät nimitystä sossupummi,
mikä vittu on tilanne elämästä slummi.
Vittu lungi, tää posse iskee kovempaa swatti,
kaikki mitä pentuna pistettiin paskaks korvattiin,
turha enää samaa paskaa mainet tänne kylvää,
lappu varpaaseen tehdään ruumiistanne kylmäks,
spurgut, nistit, Roihikkaa hallitsee,
ei filosofia päätä rassaa, viina vallitsee,
tervetuloo rasisti, siinä vasta meitsi,
sido maiharis, mis on mun perhosveitsi.

Amerikka vittuun, selittää itä-länsi paska,
Roihikka kuumin mesta, siellä kasvattaa mun lasta,
Raimo Ilaskivi, itä vai suomen Monaco,
hilut taskustamme, ei edes mahdu sun lompakkoon.
Okei, eniten alkoholistei, eniten rikollisii,
eniten köyhii, eniten skidei ilman omaa isii,
mut toisille uskollisii, työpäivä busy,
pari tuoppii ja ollaa täällä onnellisii.

Roihuvuori, pommit tippuu,
mitä mitä mitä mitä mitä mitä vittuu,
8-2, hoppipäät nyökkää, oikeistolle...
palava mesta hyökkää.

Nyrkit kattoon, jos haluut palan Roihikasta maistaa,
koko hallitus koolle, sen kilometrien päästä haistaa,
miettii miten asioit vois entisest mutkaistaa,
poliitikot, voidaan lähtöänne aikaistaa.
Edustaa valkost stashii, roihis valkost trashii,
kaikille ug-hoppareille alkosta slashii,
arabi, somali, vietnamilainen tai negro,
kaikki yhdes, itä-stadin posses spreijaa metroo.
Spreijaa joka vitun snobin piikki, iskee paniikkii,
äijä pelkää puhetta, se on vitun wiikkii,
kuumin streettii, tiputtaa oikeistolle kritiikkii,
veroist kansanedustajille massii, vitun friikkii.
Lähiöist persaukist kansaa,
demonstroi tapansa, blaadaa Bob Marley ganjaa,
ryyppää kaiken viinansa, rahansa, varansa,
Tapsa Kansa, ei Azaa pysäytä poliisien ansa.

Osa suomalaisista on vaan niin vitun kateellisia, eikä kestä sitä että joku on niin hyvä/parempi jossain jutussa.
Hyvä esimerkki täs taas...

Edit: mist noi tekstit muuten on, suomi24?

Ihan näin mielenkiinnosta, oletteko te kaikki aina kateellisia kaikille kenen tekemisistä ette oikein perusta? Tälläähän on oikein haukkumisketjuja Tukiaisille sun muille, ei kai kukaan ole näille oikeasti kateellinen? Ottakaa nyt huomioon se mahdollisuus, että kaikki eivät kaikenlaisista jutuista pidä.

Ihan näin mielenkiinnosta, oletteko te kaikki aina kateellisia kaikille kenen tekemisistä ette oikein perusta? Tälläähän on oikein haukkumisketjuja Tukiaisille sun muille, ei kai kukaan ole näille oikeasti kateellinen? Ottakaa nyt huomioon se mahdollisuus, että kaikki eivät kaikenlaisista jutuista pidä.
Tukiainen asettaa itsensä kritiikin alttarille ja sitä sitten kritisoidaan ihmisenä. Minä asetan kuvani, mutta jostain helvetin syystä kritiikki kohdistuu mun kiveksiin ja siihen, kenen perseeseen pääni olen tänään tunkenut. Kyllä olet aika subjektiivinen jos et näe Tukiaisen ja mun valokuvauksen eroa. Ne, Hyvä Ultimecia, ovat kaksi aivan eri asiaa joka suunnasta katsottuna, vaikka haluaisitkin ymmärtää ne samana.

Tukiainen asettaa itsensä kritiikin alttarille ja sitä sitten kritisoidaan ihmisenä. Minä asetan kuvani, mutta jostain helvetin syystä kritiikki kohdistuu mun kiveksiin ja siihen, kenen perseeseen pääni olen tänään tunkenut. Kyllä olet aika subjektiivinen jos et näe Tukiaisen ja mun valokuvauksen eroa. Ne, Hyvä Ultimecia, ovat kaksi aivan eri asiaa joka suunnasta katsottuna, vaikka haluaisitkin ymmärtää ne samana.

Älä tartu siihen Tukiaiseen. Ajattele mitä tahansa bändiä, josta et pidä. Jos sanot siitä että musiikki on paskaa ja laulaja vaikuttaa haastattelujen perusteella suuremman luokan vajakilta, oletko kateellinen sille laulajalle? Tuskin olet. Ei se aina ole kateutta jos ei jostain tykkää. Sille taas ei voi oikein mitään, että kun kirjoittelet tänne omalla nimelläsi että ihmiset tutustuvat niihin kirjoituksiin ja saattavat ottaa mielikuvansa mukaan arvioidessaan ottamiasi kuvia (vrt. laulajan esiintyminen, haastattelu, julkisuuskuva jne).

Back
Ylös Bottom