Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Miksi wtf-ketju meni kiinni?

e. selvis.

ONKO WTF KETJU LUKOSSA? :( :( Ja mikä noita vittuiluja (sun blogissa) johtuu vain siitä kun joku menestyy elämässään niin yleensä hän on täysi kyrpä ja kusipää, ihmiset vain ovat sellaisia :D

Nyt hei joku vois sanoa.

Eli:

A: Onko kuvat vitun hyviä ja herättää kateutta
B: Onko kuvat vitun huonoja ja herättää pakonomaisen tarpeen aukoa
C: Onko mun jutut niin vitusta, että on pakko tulla lukemaan ja aukomaan
D: Olenko yksinkertaisesti mulkku kirjoitusten perusteella
E: Joku muu syy, mikä?

Vaihtoehto D.

Kirjoitusten perusteella minulle on jäänyt sinusta kuva todella huonosti kritiikkiä kestävänä ja helposti hermostuvana Führerinä.

Mutta eiköhän tässäkin tapauksessa netti vääristä aika paljon... :confused:

Eli senkö takia kerään blogiini päänaukojia, että olen yksinkertaisesti mulkku? Zekkaa mun blogi ja ne jutut, ovatko ne semmoisia, että niiden perusteella olen täysi kyrpä?

Tässä nyt vaikka muutama viimeisin kirjoitus.

Pistetään tänne välillä vähän tavallisempaa kuvaa poiketen bodareista. Tämä kuva on nyrkkeilijämimmistä, joka kuvattiin Fightsporttiin tuossa muutama kk. takaperin Kaivopuistossa. 4 valoa käytössä painottaen valot oikealle. Olisi saanut kyllä olla voimakkaampi spotti vasemmalla takaviistossa piirtämään ääriviivoja, pitää jatkossa paneutua kickereiden käyttöön enemmän, koska niillä saa ihan siistiä efektiä kun tarkkaan tähtää.

Tiistaina olisi seuraavat kuvaukset studiolla ja taidan vetästä ihan muotikuvaa vahvoilla meikeillä yhdestä kisaavasta mimmistä. Perjantaille on myös studio varattu kuvauksiin, jossa on kissa ja mimmi.

Kun tuossa kelailin Ring flashille jotain pehmennintä, niin päädyinpä hyvistä vinkeistä huolimatta todennäköisesti ostamaan yhden geniksen lisää. Ring flashi saa siis oman genraattorinsa, jolla voin sitten käyttää sitä vallan omana fillinään. Mulla on kuitenkin roikkunut aina ylimääräinen valo mukana jos rinkku on kiinni, nyt saa sitten 5 valoa käyttöön ja se rokkailee. Siirryn myös käyttämään enemmän kohdennettua valoa, hommaan toisen 30 asteisen hunajakennon sekä yhden perusheijastimen ilman kennoa. Eli hieman päivitystä laitteisiin, lisää kantamista taas.

Nyt tarttettais killeri-idea miten helposti hieman vaimentaa ring-flashiä. Kyse on siis Elinkan rangerista, johon en ole löytänyt mitään fiksua pehmennintä firmalta itseltään varusteena. Mahtaako olla mitään teippiä, joka päästää kuitenkin läpi valoa, jota sitten kiskaisisi tuohon lasiin? Niin ja etäisyyden ja polttovälin kasvattaminen ei ole ratkaisu, eikä ole myöskään tehon tiputtaminen, koska silloin se tippuu myös toisesta valosta joka on kiinnitetty samaan genikseen. Ihan vain mainintana, ettei kukaan ala noita ehdottelemaan. Haluan kuvata melko lailla aina laajalla linssillä ja kohtalaisen lähellä, niissä tapauksissa joutuu kikkailemaan ankarasti. Ring flashi on mulla fillinä, joten sen tehoa pitää saada alas.

Teippi tuntuu ainoalta fiksulta vaihtoehdolta, koska ei siihen viitsi mitään kangastakaan duunata kiinni, joka kuitenkin on löysällä ja lasin tiellä. Maalarinteipistä en tiedä, kuinka paljon se päästää valoa läpitte.

Eli näidenkö perusteella mun blogiin tullaan aukomaan päätä ja haukkumaan kaikkea mitä teen? Jutuista huolimatta saan aina blogiini niitä, jotka eivät keksi mitään hyvää tekemisistäni. Tässä sen legendaarisen Kirkkoketjun mun kirjoittama blogipäivitys. Olenko tässä kirjoituksessa niin kusipää, että kuvatkin voidaan haukkua ihan paskaksi?

Viime kesänä Laaksosen Tipen kanssa aloitimme kiertelemään Suomen tiekirkkoja kuvaten niitä vääristellen perspektiivejä polttoväleillä tehden vähän erilaisempaa kuvaa kirkoista. Viime kesänä saimme noin 24 kirkoa kuvattua ja nyt aloitimme vähän myöhässä kiertelemään. Saimme maanantaina 4 kirkkoa plakkariin, 3 muuta olivat suutareita kun olivat kiinni.

Loviisa, Pyhtää, Kuusankoski ja Jaala tällä kertaa vuorossa. Loviisassa oli aivan törkeän hieno alttariveistos taulun sijaan, iso kuin mikä. Pyhtään kirkko oli taas tämän satsin vanhin, 1400-luvulla pykätty melkein alkuperäisessä kuosissaan oleva tekele, hieno sisältä.

Otin lähes kaikki kuvat jalustalla ja Sigman 12mm polttovälillä aukolla 11. Photarissa sitten puukkoa oikein urakalla ja eka satsi valmis.

ps. toi Fuhrer on kyllä jo aitoa vittuilua, kiitos.

Eikö täällä ole tapana käyttää ;)-hymiötä sarkastisen postauksen perässä ... ?

Jos minun kirjoitukseen viittasit, niin missä siinä on sarkasmia? Ei missään.

Mike, käsitin, että oikeasti ihmettelet, miksi blogisi kerää paskanjauhajia. Ajattelin, että vastaukseni voi valottaa asiaa. Eli satunnaisena pakkiksen selaajana ja kerran blogissasi käyneelle on jäänyt kuvaamani kaltainen kuva sinusta. Ehkä joillekkin muille on jäänyt sama kuva ja he kokevat tarpeelliseksi kritisoida kaikkea tekemääsi tai muuten vaan mulkkuilla. Itse en sitä näe tarpeelliseksi.

Jos seuraisin blogiasi tiiviisti tai lukisin enemmän kirjoituksiasi tälle palstalle, niin ehkä minulla olisi erilainen kuva sinusta. Nyt tilanne on tämä ja sen kerroin kun pyydettiin.

ps. toi Fuhrer on kyllä jo aitoa vittuilua, kiitos.

:lol2:

Se oli oikeasti ensimmäinen sana joka juolahti mieleen miettiessäni kuvaavaa sanaa palstan ylipäällikölle. Joo, tiedän, että massiivista nettipalstaa ei pidetä kasassa kukkahattuhallituksella, vaan vaaditaan kovaa kättä..

Mkay. Tarkennatko vielä miten Hitler liittyy muhun? Miten toimin samankaltaisesti? Ja turha selittää mitään banneja, sillä olen jo monta kertaa maininnut, että Pakkotoistolla on alle 1% bannattuja. Miten siis teksteistä saadaan johdettua Hitleriin?

Ylipäälikkö tai ei, mutta Hitler oli diktaattori, se vaiensi kaiken erilaisuuden tappamalla. Jotenkin ärsyttää kun edelleen 7 vuoden jälkeen jotkut väittävät, ettei täällä saa sanoa mielipidettään, Pakkotoistolla on päänaukomista ylläpidon puolelle varmaan enemmän kuin missään muualla forumeilla.

Mkay. Tarkennatko vielä miten Hitler liittyy muhun? Miten toimin samankaltaisesti? Ja turha selittää mitään banneja, sillä olen jo monta kertaa maininnut, että Pakkotoistolla on alle 1% bannattuja. Miten siis teksteistä saadaan johdettua Hitleriin?

Ylipäälikkö tai ei, mutta Hitler oli diktaattori, se vaiensi kaiken erilaisuuden tappamalla. Jotenkin ärsyttää kun edelleen 7 vuoden jälkeen jotkut väittävät, ettei täällä saa sanoa mielipidettään, Pakkotoistolla on päänaukomista ylläpidon puolelle varmaan enemmän kuin missään muualla forumeilla.

Ei liity natsismiin millään tapaan, vaan kovaan johtamistyyliin. Takerrut turhaan tuohon yhteen sanaan, koska se olisi voinut olla mikä tahansa muu kovan johtajan nimi/nimitys. Vaikkapa Putin.

Mika Siren, pakkotoiston Tarja Halonen

:lol2:

'Voil lol

JohannesJuliste.jpg

Back
Ylös Bottom