Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Nyt hei joku vois sanoa. Olenko ihan vitun ärsyttävä jätkä vai mikä on, kun meitsin blogi on joku vitun apinamagneetti.
Vastataan nyt näin jonkun 5 vuoden seuraamisen jälkeen, tarkoitus ei ole vittuilla vaan koettaa antaa rehellinen vastaus. Osin ehkä hyvinkin jyrkät mielipiteet ja tietty "kovapäisyys" sen varmaan saa aikaan.
Esim. vertauksena Neutraali on samanlainen, mutta sillä on "pehmeinä" puolina kissa jota ilmeisesti ulkoiluttaa, sekä muistaakseni kiinnostus niinkin tyhjänpäiväiseen sarjaan kuin Big brother :D
Toisin sanoen kun olet jo jossain määrin julkisuuden henkilö ja ihmiset ei näe mitään pehmeää ja "tavallista" puolta, ensimmäinen mielikuva voi olla monella=mulkku.
Selvennykseksi vielä, oma henkilökohtainen mielipide ei ole tuo yllä oleva, lähinnä yksi värikäs persoona muiden joukossa.

Hiukan offtopickia, sori mike, mutta mikä/millä levyllä on toi before the dawn biisi joka soi tuolla pakkotoisto.com/mike sivulla..:nolo:

Ootko ikinä ajatellut, että Pakkotoistolle tulisi nimipakko. Jokaiselle profiilin alle oma oikea nimi. Kuvittelisi paskanjauhamisen ym turhan aavistuksen vähenevän, kun oma nimi komeilisi joka vittuilikommentin taustalla. Ja niille jotka eivät nimeään ilmoita, niin potkua persuuksille ja ovet lukkoon.

Vai onko liian hankala näin jälkikäteen toteuttaa, kun rekisteröityneitä on suhteellisen valtaisa määrä?

Jokk_e: Milläs meinaisit varmistaa että kaveri joka ilmoittaa olevansa Pertti Esa Matti Sakari Tyrnävä on tosiaan Pertti Esa Matti Sakari Tyrnävä?

Eipä siitä mitenkään varma voi olla. mahtaa vain olla peräreijjästä reivittyä kirjotella päivät pitkät jollain tuulesta temmatulla nimellä. tai no nykypäivänä on kyllä niin monellaista mulkkua että tuo tuskin paljoa hetkauta

ja väitän että kyllä ainakin kerran miettii ennnen kuin turhan päiväisen viesten lähettää menevään kun kaikki näkevät kuka viestin takana oikeasti on.

mutta eipä siitä enempää, yksi idea monien ideoiden seassa.

Mitä pidit Digital SLR photography lehden Dave Hill jutusta?

Itellä tippuu paikat hampaista. En ole ennen hänen töitänsä noin paljoa nähnytkään kuin tuossa uusimmassa numerossa. Aijai jai kun tuli olo, etten osaa tehdä enään mitään kuvilleni :D

Ja kysymys vielä: Onko Dave Hill sun idoli :D

Koska tuon lehtijutun jälkeen minulle on. heh. Kovaa settiä vääntää.

On ollut jo pitkään mun suosikki ja hänen töidensä kautta olen oppinut enemmän kuvaamaan kuin oppisin 4 vuoden koulutuksen aikana taikissa.

Vähän masentava juttu se oli kun mies hieman rivien välistä kertoi siirtyvänsä simppelimpään kuvaamiseen. Olen fanittanut miestä just tuon älyttömän teknisyyden takia.

On ollut jo pitkään mun suosikki ja hänen töidensä kautta olen oppinut enemmän kuvaamaan kuin oppisin 4 vuoden koulutuksen aikana taikissa.

Vähän masentava juttu se oli kun mies hieman rivien välistä kertoi siirtyvänsä simppelimpään kuvaamiseen. Olen fanittanut miestä just tuon älyttömän teknisyyden takia.

Jatkan utelemista: Mikä on paras valokuvaus/digikuvaus/kuvauslehti?

Ootko ikinä lähettäny tonne DigitalSLR lehteen mitään kuviasi? Siellä nimittäin on aika hyviäkin amatöörien ottamia kuvia.

Oisko siisti joskus päästä kyseisen lehden sivuille? Vai oletko jo sattumoisin ollut?

Tunnistautumiskysymykseen: Pankkitunnuksilla. Mitä moinen sitten maksaisi, mene ja tiedä. Järkevää, tuskin.

Jottei ihan off-topiciksi mene: Mikä tämän hetkinen lemppari Ming Innissä? Kovasti suunnittelen ottavani jotain muuta, aina se Kantonin kana kuitenkin lähtee mukaan :)

LOL, joku on vetänyt oikein huolella porot kolviin meitsin blogissa. Jengi vain nauraa sille, eikä enää noteeraa sen juttuja, niin jutut menee entistä hullummaksi. Tietääkö kukaan muuten kuka helvetti tämä Kaleva on? Kuvan kuvaa koskaan nähnyt, varmaan tosi hyvä kuvaaja.

Roinan vetämiseenkin johtanut olematon itsetuntosi estää myöntämästä, että mm. Matti J. Kaleva on teknisesti TÄYSIN suvereeni verrattuna suhun. Itse asiassa lähes keneen tahansa tässä maassa ja kansainvälisestikin. Normaaleille ihmisille olisi itsestään selvä fakta, että oppinut ja kokenut mies osaa enemmän kuin täysi amatööri, mutta kahva-apinan äly ja henkinen kantti ei näköjään tosiasioiden tajuamiseen väänny.

Back
Ylös Bottom