Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä siitäkin tulisi, että joku ostaisi puolen tunnin kuvaukset, että räpsi puol tuntia menemään niin monta kun kerkeet ja anna sitten kortti, saat 60 euroa.
Jos valokuvaus olisi ainoa tulo, niin varmaan joutuisin kuvaamaan vaikka mitä ja jakamaan raweja, mutta se veisi myös nopeaan inspiraatiot ja motivaatiot nollaan.Sitten se pitäisi olla, että minimivelotus on 200€ riippumatta hommasta.
Jos valokuvaus olisi ainoa tulo, niin varmaan joutuisin kuvaamaan vaikka mitä ja jakamaan raweja, mutta se veisi myös nopeaan inspiraatiot ja motivaatiot nollaan.
Eli valokuvaus ilman kuvankäsittelyä nostaa testosteronitasoa:D? Kuten threadista "Testosteroni Nousuun" voi päätellä.Kuvaaminen on julmetun kivaa, mutta kun mun kuvaamiseen liittyy olennaisesti kuvankäsittely eri tasoilla. Ilman käsittelyä ja valoja kuvaaminen on vähän kuin pääsisi nussimaan, mutta ei sais heittää mällejä.
Maaliskuussa kun makselet, niin jatkuu.Eli valokuvaus ilman kuvankäsittelyä nostaa testosteronitasoa:D? Kuten threadista "Testosteroni Nousuun" voi päätellä.
Miten kauan mulla vippejä, kun voitin joskus Mikenpenkkitoistomaksimisatasella-kisan?
Paras tikkatulos?
Kuka on maailman kovin jätkä:D?
Treenaisitko Ahnuuldin Golden Showe... eiku Six:llä?
Olen ottanut olutta.
Eikös tota sanota tantraseksiksi:DIlman käsittelyä ja valoja kuvaaminen on vähän kuin pääsisi nussimaan, mutta ei sais heittää mällejä.
meen nukkumaan.
Nuo ovat HDR kuvia, tekniikka, jota ei voi aitona käyttää ihmisiä kuvatessa. HDR:llä saa aika epärealistisia kuvia, itse en tekniikkaa käytä juurikin kun kuvaan ihmisiä. Taustoihin sitä toki voi käyttää.
HDR kuvia ei voi tehdä ihmisillä, koska aidossa HDR kuvassa otetaan usea valotus samasta tilanteesta ja niistä kuvista sitten yhdistetään yksi kuva.Eli esim. tässä kuvassa on käytetty HDR tekniikkaa?: http://hdrcreme.com/photo-gallery/68/
Ihan vaan mielenkiinnosta että mikä on sit tuo HDR?
Mietin vaan, että vaikka pistäsit tuon "rekkakuvan" tänne niin varmaan moni luulis että oot muokannut sen itte...eli siis ei mitään vittuilua, mut luuletko että samaa tekniikkaa on työstetty mitä itte käytät?!
Tässä kans: http://hdrcreme.com/photo-gallery/1381/
Eli siis ei ole tarkoitus suoraan verrata mitään sun kuvia näihin, mutta kun sanoit että noi on HDR kuvia ja sun kuvas oikeesti näyttäää samalta, niin miten sun kuvat ja nää "HDR" kuvat nyt niinku eroo toisistaan loppujen lopuksi?! Eli nämä 2 kuvaa esim. mitä nyt just pistin tähän... Kiitos, valista tietämätöntä? Näyttää nimittäin ihan samalta osa noista...eikä mitään vittuilua, mut jännä vaan huomata..:arvi: