Inkku pystyy juomaan kahvin suoraan pannusta kaadettuna...? Sairasta!Usein kahvi menee semmoisenaan ilman mitään lisukkeita. Ihan kuumaa ei pysty juomaan, hetki on aina odoteltava.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Inkku pystyy juomaan kahvin suoraan pannusta kaadettuna...? Sairasta!Usein kahvi menee semmoisenaan ilman mitään lisukkeita. Ihan kuumaa ei pysty juomaan, hetki on aina odoteltava.
Ei tunnu millään menevän käsi kädessä superhyvä kahvi ja wlan ytimessä. Kalevankadulle ollaan ihan alkupäähän avaamassa Robertsia, jos sinne tulee lani, niin uskon sen olevan aika kova kombo. Loistavalla paikalla ainakin on.
Ihan ytimessä, siis siinä stokan nurkalla en ole kaikissa käynyt. Sveduilla ei ole mikään paras sumppi, eikä kyllä laniakaan. Käytävässä oli jossain vaiheessa Robertsi, mutta se on liian pieni jos läppäriä käyttelee. Mbarissa lasipalatsissa on lanit, mutta kahvi on heikohkoa.
Heitit pahan, Kampin Robertsi ei enää ihan ytimessä ole, 5min päässä ja siellä ainakin itse lojun usein. Hyvä kahvi, paljon tilaa ja ilmainen lani.
1. En muista kyllä.1. Mikä oli vaikein temppu jonka osasit skeitti aikoina? (sk8 or die)
2. Oletko koskaan käynyt Porissa?
Ne on säädetty cmykissä printtiin ja sitten tehty vain webbiversiot, voi olla joidenkin näytöillä siniseen päin. Ihonväri on aina hankala homma, säädän sen aina cmykissä ihan numeroiden perusteella säätäen keltaisen aina magentaa ylemmäksi. Magenta on se perseväri printissä joka pilaa ihmisen ihon.Kai maikki on Poris käyny jos on vanha manselainen.
Valehteleeko mun silmät ja monitori vai onko monessa noista fightsportin kansista vähän värit siniseen kallellaan? Josta voiskin kysäistä, että onko esim ihmisen ihon värin säätöön mitään muuta tapaa kuin säätää se omaan silmään sopivaksi?
Java on hyvä, ainakin kahvi, mutta aika täynnä aina.Cafe Java? Any one? Siellä on lanit ja tuurilla hyvää kahviakin saa. Riippuu tietysti tekijästä.
Olen, mummo ja pappa asui Karigasniemellä ja mutsin veli asuu vieläkin Utsjoella. Noin 15 kestää olen Lapissa vietänyt ja pohjoisin mesta on ollut Nuorgam, joka on muuten aika kälynen mesta.Oletko koskaan käynyt Ivaloa ylempänä ? Sevettijärvi kaamanen...
Mökki on siinä lähellä, et siksi kysyn..
En diggaa kalastamisesta laisinkaan, joten ei tule pahemmin ongittua.Oletkos kalastellut, kun kerran utsjoella käyny, käyn itse siellä kans vuosittain pelkän kalastuksen takia kun Isännän serkku omistaa leirintä alueen Teno-joen rannalla, Hyvä lohi joki![]()
Mökillä välillä Inkerin kanssa.Stadin keskusta ja kebabit/pitsat Nyyssölän kanssa
vai
mökillä rauhaisessa maisemassa muurinpohjalettuja perheen seurassa?
Tässäpä tämä pähkinänkuoressa. Meiltä löytyy enemmin afrikantähti kuin tuoreita jauhoja. Whey1 saamiseen menee yleensä n. 2-6kk.Myoplexin ateriankorvikkeita itselle, muuta ei löydy, en edes treenaa.

Colasta toki. Spriteä en edes muista koska olisin juonut.Kummasta tykkäät enemmän, Coca-Colasta vai Spritesta?
Suutarin skideillä ei ole stifloja.Tässäpä tämä pähkinänkuoressa. Meiltä löytyy enemmin afrikantähti kuin tuoreita jauhoja. Whey1 saamiseen menee yleensä n. 2-6kk.
Mut onhan meillä tasona toimiva ämpärikasa vanhaa massblastia+ vielä vanhempaa recomitälienee![]()