Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kai maikki on Poris käyny jos on vanha manselainen.

Valehteleeko mun silmät ja monitori vai onko monessa noista fightsportin kansista vähän värit siniseen kallellaan? Josta voiskin kysäistä, että onko esim ihmisen ihon värin säätöön mitään muuta tapaa kuin säätää se omaan silmään sopivaksi?

Ei tunnu millään menevän käsi kädessä superhyvä kahvi ja wlan ytimessä. Kalevankadulle ollaan ihan alkupäähän avaamassa Robertsia, jos sinne tulee lani, niin uskon sen olevan aika kova kombo. Loistavalla paikalla ainakin on.

Ihan ytimessä, siis siinä stokan nurkalla en ole kaikissa käynyt. Sveduilla ei ole mikään paras sumppi, eikä kyllä laniakaan. Käytävässä oli jossain vaiheessa Robertsi, mutta se on liian pieni jos läppäriä käyttelee. Mbarissa lasipalatsissa on lanit, mutta kahvi on heikohkoa.

Heitit pahan, Kampin Robertsi ei enää ihan ytimessä ole, 5min päässä ja siellä ainakin itse lojun usein. Hyvä kahvi, paljon tilaa ja ilmainen lani.

Cafe Java? Any one? Siellä on lanit ja tuurilla hyvää kahviakin saa. Riippuu tietysti tekijästä.

1. Mikä oli vaikein temppu jonka osasit skeitti aikoina? (sk8 or die)
2. Oletko koskaan käynyt Porissa?
1. En muista kyllä.
2. Olen joskus kai.
Kai maikki on Poris käyny jos on vanha manselainen.

Valehteleeko mun silmät ja monitori vai onko monessa noista fightsportin kansista vähän värit siniseen kallellaan? Josta voiskin kysäistä, että onko esim ihmisen ihon värin säätöön mitään muuta tapaa kuin säätää se omaan silmään sopivaksi?
Ne on säädetty cmykissä printtiin ja sitten tehty vain webbiversiot, voi olla joidenkin näytöillä siniseen päin. Ihonväri on aina hankala homma, säädän sen aina cmykissä ihan numeroiden perusteella säätäen keltaisen aina magentaa ylemmäksi. Magenta on se perseväri printissä joka pilaa ihmisen ihon.
Cafe Java? Any one? Siellä on lanit ja tuurilla hyvää kahviakin saa. Riippuu tietysti tekijästä.
Java on hyvä, ainakin kahvi, mutta aika täynnä aina.

Oletko koskaan käynyt Ivaloa ylempänä ? Sevettijärvi kaamanen...

Mökki on siinä lähellä, et siksi kysyn..
Olen, mummo ja pappa asui Karigasniemellä ja mutsin veli asuu vieläkin Utsjoella. Noin 15 kestää olen Lapissa vietänyt ja pohjoisin mesta on ollut Nuorgam, joka on muuten aika kälynen mesta.

Oletkos kalastellut, kun kerran utsjoella käyny, käyn itse siellä kans vuosittain pelkän kalastuksen takia kun Isännän serkku omistaa leirintä alueen Teno-joen rannalla, Hyvä lohi joki :)

Oletkos kalastellut, kun kerran utsjoella käyny, käyn itse siellä kans vuosittain pelkän kalastuksen takia kun Isännän serkku omistaa leirintä alueen Teno-joen rannalla, Hyvä lohi joki :)
En diggaa kalastamisesta laisinkaan, joten ei tule pahemmin ongittua.
Stadin keskusta ja kebabit/pitsat Nyyssölän kanssa

vai

mökillä rauhaisessa maisemassa muurinpohjalettuja perheen seurassa?
Mökillä välillä Inkerin kanssa.

Kun olet mukana lisäravinne bisneksessä, niin mitä lisäravinteita löytyy kotoa tällä hetkellä? Mitä ravinnelisiä itselläsi on käytössä päivittäin?

Kummasta tykkäät enemmän, Coca-Colasta vai Spritesta?

Myoplexin ateriankorvikkeita itselle, muuta ei löydy, en edes treenaa.
Tässäpä tämä pähkinänkuoressa. Meiltä löytyy enemmin afrikantähti kuin tuoreita jauhoja. Whey1 saamiseen menee yleensä n. 2-6kk.
Mut onhan meillä tasona toimiva ämpärikasa vanhaa massblastia+ vielä vanhempaa recomitälienee :)

Kummasta tykkäät enemmän, Coca-Colasta vai Spritesta?
Colasta toki. Spriteä en edes muista koska olisin juonut.
Tässäpä tämä pähkinänkuoressa. Meiltä löytyy enemmin afrikantähti kuin tuoreita jauhoja. Whey1 saamiseen menee yleensä n. 2-6kk.
Mut onhan meillä tasona toimiva ämpärikasa vanhaa massblastia+ vielä vanhempaa recomitälienee :)
Suutarin skideillä ei ole stifloja.

Tuota noin, kahvi on siitä hassu juttu, että siihen liittyy hirveästi mukaan subjektiivisia kokemuksia, jotka kyllä muuttavat kahvin makua. Sopivalla hetkellä kovan kuvauskeikan keskellä joku kantaa kupillisen Gevaliaa, niin se maistuu varsin herkulliselle, vaikka normaalisti vieraatkin lähtisi jos sitä tarjoilisi.

Toisaalta taas kiireessä hotkastu Kona tai Blue mountain voi mennä ihan haaskuuseen.

Mutta noin niinkuin yleisesti, tykkään eniten Konasta ja Javasta. Niitä tulee juotua himassa rauhassa. Kaakaopuun kahvilaatua en tiedä, mutta se on erittäin hyvää, en viitsi kysyä mitä kahvia se on, koska jos se on sitten sitä Gevaliaa, niin se vestittää kokonaan kaiken.

Tämä viesti kirjoitettiin Tornin kupeessa olevassa Waynessä, jossa kiskon sumppia.

Huh huh, tuli ihan ääneen repeiltyä noita Gevalia juttuja, mahtaa olla hyvää sumppia! :thumbs:

En tiedä onko kysytty vielä, kun on pitkä tredi niin keskivaihe aika harmaata, mutta mikä on suhteesi alkoholiin? Terve viinilasillinen ruuan kanssa vai kenties poskissa huljutellen makuja vatkaillen kynttilän ääressä, ehkä jopa kori kaljaa alle ja kulmapubiin aiheuttamaan pahennusta?

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom