Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisi vaikka vaikuttaakin. Iskuvoimaa on ihan sairaasti. Löin kerran sellaista lyöntimasiinaa tivolissa ja se rupes soimaan niin että virrat piti katkaista ennen kuin sammui!Miks helvetissä Nyyssölää on kuvattu Fightsporttiin? Eikö mies ole kehonrakentaja? Vai vaikuttaako myös kamppailu-urheilun parissa?
I play million notes.... Mutta ei tehdä tästä enää tän enempää mun trediä, tää on kuvia pakkiksen Mikestä G&A eiku Q&A.Jeps, ei aliarvioida meidän monilahjakkuutta. Bodaa, lyö kuin Taisoni, räppää, tiluttaa 1000 sooloa /s vai miten se meni ja kaikenlisäksi puhuu sujuvaa ruotsia. Kysymys kuuluu, mikä ei nyyssikseltä onnistuisi![]()

Pakkotoisto.com huppari. Tämä päällä taistelijat tunnistavat toisensa jo kaukaa ja tähän pätee sama sääntö kuin pipoon. Jos vastaavalla varustuksella tulee toinen taistelija kadulla vastaan, on tätä tervehdittävä vaivihkaa huomaamattomasti Fight club tyyliin. Huppari laadukasta Fruit of the loom matskua, joten kestää pesut ja painit.
Hyvin heitetty. Fight club tyyliin.
Muutama kysymys:
Kun olit ylä-asteella mitkä olivat mieli aineitasi?
- Liikunta oli aika siistiä, diggasin myös fysiikasta.
Mieluisin ruoka?
- Intialainen chicken malai, todella hyvää.
Tienaako ovella paljon?
- Riippuu missä on, jos pääsee jonnekin laadukkaaseen tanssimestaan, niin jo melkein pelkillä tipeillä elelisi hyvin.
Oletko ollut ulkomailla tarkoitan siis lämpimiä maita?
- En ole, ei nappaa etelänmatkat. Jos tekisin matka, niin se olisi Japani, Kanada tai USA.
Mitä pelkäät?
- Korkeita paikkoja.
Miten meinaat viettää joulun?
- Käydään mansessa Inkerin porukoilla safkaamassa ja sitten ollaankin aaton jälkeen kuin joulua ei olisikaan.
Entäs uudenvuoden?
- En ole suunnitellut, tuskin mitään erikoista, leffaan voisi mennä.
Oletko rasisti?
- En ole, eikä minusta tule.
Miten tapasit Nyyssölät?
- Salilla taisin ekan kerran olla tekemisissä.
Onko sulla oma studio? jos ei niin ajattelitko joskus laittaa pystyyn oman studion?
- Ei ole, vielä ei ole järkevää studiota ottaa, enkä kauheammin pidä enää studiokuvaamisesta. Se tulisi tarpeeseen sitten, jos alan tekemään kuvauksia, joissa ei voi mallia viedä johonkin mestaan, silloin tarvitaan irrottaa malli kuvasta, joka otetaan studiossa.
Kuvaile yhdellä sanalla wintikkaa, neutraalii ja ittees?
- Wintikka, rehellinen. Neutraali, rento. Itse, pidättyväinen.
Pystytkö hillitsemään itsesi ettei mitään särry jos esim. pelaat änärii ja häviät joka matsi?
- En pysty, olen hajottanut jo yhden NHL levyn kahtia tappion jälkeen sekä olen testannut toimiiko Xboxin ohjain kun sen on paiskannut seinään. Vihaan älyttömästi tappiota jos se tulee epäreilulla tavalla.
Mikä on seuraava iso tapahtuma jossa meinaat kuvat?
- Taitaa olla Force fitness classic keväällä, ellei sitä ennen ole FF tai Cage.
Tuleeko sulle paljonkin soittoja et voitko kuvata?
- Hääkuvauksia kysellään paljon, en niitä juurikaan tee, ellei hääparilla ole jotain mielenkiintoista ideaa.
Kenet kehonrakennuksen ammattilaisista haluaisit tavata?
- En nyt palavasti ketään halua tavata, mutta jos töiden puolesta, niin haluaisin kuvata Lee Priestiä kisakunnossa.
Millä mallilla on suomen kehonrakennus?
- Voisi olla paremmallakin mallilla, etenkin MM ja EM tasolla. Onneksi meidän naiset pärjäävät kohtalaisesti ulkomailla. Eniten olen ylpeä suomalaisten menestyksestä ulkomailla.
Kun aloitit kuurittelun niin muuttuiko treeni tyyli/määrä mitenkään?
- Ei muuttunut sen kummemmin, tiivistin vähän kiertoa kun pystyi treenaamaan vaikka joka päivä. Palautuminen nopeutui huomattavasti.
kyssäri bonuksena: