Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kyllähän se pitäs tietää muutenkin, sanomattakin.
Vinkki: Naturaalikasvis on simpsonien ystävän nainen!

Okei, Nyyssölähän se taitaa olla. :)

attachment.php

Heh..
<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/G2nZbyiBA1s"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/v/G2nZbyiBA1s" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object>

Mistä moinen silmäkulma???
Hmm..
Vaihtuiko kaveri porukka kun aloita käymään salilla?
Milloin muutit kotoa pois?
Miten hoidit armeijan aikana reenin?
Kirjoituksistasi olen saanut sellaisen kuvan ettet kuluta aikaa viinan läträilyssä, koska olit ensimmäistä kertaa kännissä?? Entäs muistatko illan tapahtumat?
Oletko koskaan ajatellut olevasi iso?
Kuka on/on ollut paras treeni kaverisi?
Olen saanut sellaisen kuvan, että kulutat v****ti aikaa tämän lajin parissa. Pitääkö paikkansa? Jääkö aikaa muuhun?
Piditkö/pidätkö minkäänlaista treeni vihkoo johon merkkaat treenin kulun?

p-58.jpg

Mahtoikohan noi kyssät olla mulle vai Nysvälle?

No vastataan sitten omasta puolesta.

- Silmäkulma maskeerattiin Nyyssölälle Fightsportin kuvauksia varten.
- Ei kun heidän kanssaan kävin, tosin sitten vaihtui hiljalleen kun he eivät enää käyneet.
- Muutin pois himasta 19 vuotiaana armeijan jälkeen.
- Treenasin intissä Oulussa jollain salilla, en muista, käytiin iltaisin yhden frendin kanssa treenaan.
- Olin kännissä ekaa kertaa joskus 15v, join pullollisen Minttusuklaata, olin jurrissa ja muistan about kaiken, pahaa oli, kuka vittu senkin ostoksen keksi.
- Olen ollut iso, ei ole tarttenut ajatella.
- Paras treenikaveri kyllä on ollut Kuusisen Jani, joka muutenkin on yksi parhaita ystäviäni. Kovimpia treenejä olen vetänyt mm. Antti Pirisen, Aki Mähösen ja Tommi Heinosen kanssa, kovia treenaamaan kaverit. Nyyssölän kanssa ei ole pahemmin tullut treenattua kun siitä ei tahdo tulla mitään kun Team M&M on liikenteessä.
- Jää aikaa, tosin turhaudun jos ei ole tekemistä, vihaan pyhäpäiviä ihan helvetisti. Maanantai on viikon paras päivä.
- Pidin joskus, mutta eipä siitä ollut mitään iloa, lopetin parin vuoden jälkeen sen pitämisen.

Jos treenipainoja saa kysellä niin:

Kapean penkin paras sarja?
Hauisliikkeet kiloissa? Tanko/Kp.
Paras kyykkysarja?
Alataljaa millä painoilla?
Ylätaljaa millä painoilla?
Kulmasoudun raskain sarja?

Toivottavasti ei ole kysytty aikasemmin:dance:

Jos treenipainoja saa kysellä niin:

Kapean penkin paras sarja?
Hauisliikkeet kiloissa? Tanko/Kp.
Paras kyykkysarja?
Alataljaa millä painoilla?
Ylätaljaa millä painoilla?
Kulmasoudun raskain sarja?

Toivottavasti ei ole kysytty aikasemmin:dance:
- Kapea penkki, vaikea muistaa, varmaan luokkaa 160x10.
- Hauiksessa en ikinä ole painoja katsellut.
- 220x5 ilman siteitä muistaakseni.
- Alataljassa ei myöskään mitään sen kummempaa painoje kyttäämistä kuten ei ylätaljassakaan.
- 170x5 taisi olla parhaimpia sarjoja.

- Paras treenikaveri kyllä on ollut Kuusisen Jani, joka muutenkin on yksi parhaita ystäviäni. Kovimpia treenejä olen vetänyt mm. Antti Pirisen, Aki Mähösen ja Tommi Heinosen kanssa, kovia treenaamaan kaverit. Nyyssölän kanssa ei ole pahemmin tullut treenattua kun siitä ei tahdo tulla mitään kun Team M&M on liikenteessä.
Vai ei sitä olla mun kanssa tehty hyviä treenejä? Mitäs ne oli ne Aki, minä ja Sinä treenit reilun vuosi sitten? Enkö mä muka ole kova treenaamaan? Mitäs ne oli ne kauheat viparipeijaiset ja oksut? Mitä perk*lettä?:curs:

Vai ei sitä olla mun kanssa tehty hyviä treenejä? Mitäs ne oli ne Aki, minä ja Sinä treenit reilun vuosi sitten? Enkö mä muka ole kova treenaamaan? Mitäs ne oli ne kauheat viparipeijaiset ja oksut? Mitä perk*lettä?:curs:
:D :D :lol2: Tuskin Mike viitti sanoo et sä reenaat kun neiti :D

Ei sun kanssa treenaamisesta tule mitään kun vain pelleillään, toki jos Aki on mukana, niin sitten treenataankin. Team m&m on parhaimmillaan muissa hommissa.

Turhanpäiväisiä kyssäreitä Mikelle

- Olitko lapsena poliisi ja rosvo -leikeissä yleensä hyviksien vai pahiksien puolella?
- Mitä laitat paahtoleivän päälle?
- Oletko koskaan laskenut varpaitasi?
- Paras asia yrittäjyydessä?
- Oletko huolissasi TLP:n vapaa-ajan käytöstä matureketjun pakonomaiseen selailuun?
- Asia, josta parempi puoliskosi joutuu tasaisin väliajoin huomattamaan?
- Parasta joulussa?
- Pahinta joulussa?
- Lempikodinkoneesi?
- Oliko kaikki paremmin ennen vanhaan?
- TLP, Purtsi ja Pode kävelivät kadulla ja huomasivat maassa kolikon. Kuka heistä sai sen ja miksi?
- Pulkka vai Stiga?
- Jos matkustaisit ajassa 15 vuotta taakse päin, minkä neuvon antaisit 18-kesäiselle Mikelle?
- Mitä 18-kesäinen Mike sanoisi sinulle?
- Frederik vai Danny?
- Käytätkö pitkiä kalsareita?
- Paras muisto viime kesältä?
- Jos olisit homo niin olisitko feminiininen trendihintti vai perinteinen mallia Blue Oyster?
- Kuinka haluaisit vietää eläkepäiviäsi?
- Oletko hyvä pingiksessä?
- Miten on, onko wanhassa vara parempi?
- Ammutko uutena vuotena raketteja?
- Murot vai mysli?
- Yksi asia, jonka muuttaisit Suomen verotuksessa?
- Saavatko kaupungin puistotyöntekijät tarpeeksi palkkaa?
- Kuulemmeko NGV:stä vielä kymmenen vuoden kuluttua?
- Milloin sinua on viimeksi pelottanut?
- Onko ollut mukava viikonloppu?
- Onko näissä kysymyksissä lainkaan mitään järkeä?
- Onko vastauksissasi lainkaan mitään järkeä?
- Lopuksi; mitä haluaisit kysyä henkilöltä, joka postaa tähän trediin sinun jälkeesi?

Prööt

Turhanpäiväisiä kyssäreitä Mikelle

- Olitko lapsena poliisi ja rosvo -leikeissä yleensä hyviksien vai pahiksien puolella?
Pahiksien
- Mitä laitat paahtoleivän päälle?
En syö paahtoleipää.
- Oletko koskaan laskenut varpaitasi?
En ole, isä laski kun synnyin, joten luotan häneen, että niitä on 10.
- Paras asia yrittäjyydessä?
Vapaus
- Oletko huolissasi TLP:n vapaa-ajan käytöstä matureketjun pakonomaiseen selailuun?
Olisin enemmän huolissaan, jos TLP selaisi irc galleriaa.
- Asia, josta parempi puoliskosi joutuu tasaisin väliajoin huomattamaan?
Takki pitää olla oikealla puolella naulakkoa jos tulen tupakalta.
- Parasta joulussa?
Lanttulaatikko.
- Pahinta joulussa?
Pyhäpäivät.
- Lempikodinkoneesi?
Mocca master.
- Oliko kaikki paremmin ennen vanhaan?
Ei tod ollut, nykyaika ja tulevaisuus määrää!
- TLP, Purtsi ja Pode kävelivät kadulla ja huomasivat maassa kolikon. Kuka heistä sai sen ja miksi?
Purtsi, koska on poke ja joutuu muutenkin keräämään tippejä lattialta jne.
- Pulkka vai Stiga?
Stiga hands down!
- Jos matkustaisit ajassa 15 vuotta taakse päin, minkä neuvon antaisit 18-kesäiselle Mikelle?
Älä vittu luota Virtamoon.
- Mitä 18-kesäinen Mike sanoisi sinulle?
Säälin kun kaikki lihaksesi on kadonnut.
- Frederik vai Danny?
Frederik, Danny käytti olkatoppauksia t-paidoissakin.
- Käytätkö pitkiä kalsareita?
En ikinä.
- Paras muisto viime kesältä?
TLP:n kanssa toteutetut kirkkokiertueet.
- Jos olisit homo niin olisitko feminiininen trendihintti vai perinteinen mallia Blue Oyster?
Blue Oyster ehdottomasti.
- Kuinka haluaisit vietää eläkepäiviäsi?
Valokuvaten 500 neliön studiollani.
- Oletko hyvä pingiksessä?
Olen kohtalainen, intissä pelattiin hulluna.
- Miten on, onko wanhassa vara parempi?
Osaksi totta, mutta uutta ei saa karsastaa.
- Ammutko uutena vuotena raketteja?
En ammu, pitäisi ampua koska se on sikahauskaa. Comet bomb silmässä tosin ei ole hauskaa.
- Murot vai mysli?
Murot, Kellogs.
- Yksi asia, jonka muuttaisit Suomen verotuksessa?
Tasavero kehiin kiitos.
- Saavatko kaupungin puistotyöntekijät tarpeeksi palkkaa?
En tiedä palkkatasoa, mutta veikkaan, etteivät saa, tärkeää työtä. Työllistän heitä usein roskaamalla avoimesti.
Tuskin, joko lataamossa tai tullut järkiinsä.
- Milloin sinua on viimeksi pelottanut?
Eilen kun katsoin kyykkyvideon videoketjusta, se oli kamalaa.
- Onko ollut mukava viikonloppu?
Ihan kiva, juuri tultiin Mähösiltä kylästä.
- Onko näissä kysymyksissä lainkaan mitään järkeä?
On ja ovat hauskoja City-tyyppisiä erikoisia kyssiä, me suki suki.
- Onko vastauksissasi lainkaan mitään järkeä?
Siihen olen jäävi vastaamaan.
- Lopuksi; mitä haluaisit kysyä henkilöltä, joka postaa tähän trediin sinun jälkeesi?
Paha kysyä kun ei tiedä kuka kysyy.

Tuskin, joko lataamossa tai tullut järkiinsä.

ahahahah! :lol2: *reps*

jos mike saisit yhtäkkiä hirveän kipinän ruveta taas treenaamaan niin malttaisitko mennä ilman voisilmää?

Malttaisin, en aio kyllä varmaan enää koskea lääkkeisiin, terveys on tärkeämpää. Mulla on välillä pumppu vetänyt rytmäreitä vaikka en ole edes treenannut kuukausiin. Pelottaa vähän mitä olen kropalleni tehnyt vuosien aikana. Toivotaan että kaikki on kunnossa ja tehdään mieluummin töitä kun siitä tulee hyvä mieli. Treenaaminen saakoon jäädä kunnes taas huvittaa. Omat tasot ovat palautuneet, joten ei viitsisi niitä enää sotkea dropeilla. Lääkkeillä mennään kuitenkin aina semmoisella lainalihalla ja joskus on kuitenkin tultava alas sieltä ja kun kerran alas olen tullut ja tähän tottunut, niin kyllä nyt saa riittää.

p-58.jpg

Mahtoikohan noi kyssät olla mulle vai Nysvälle?

No vastataan sitten omasta puolesta.

- Silmäkulma maskeerattiin Nyyssölälle Fightsportin kuvauksia varten.
- Ei kun heidän kanssaan kävin, tosin sitten vaihtui hiljalleen kun he eivät enää käyneet.
- Muutin pois himasta 19 vuotiaana armeijan jälkeen.
- Treenasin intissä Oulussa jollain salilla, en muista, käytiin iltaisin yhden frendin kanssa treenaan.
- Olin kännissä ekaa kertaa joskus 15v, join pullollisen Minttusuklaata, olin jurrissa ja muistan about kaiken, pahaa oli, kuka vittu senkin ostoksen keksi.
- Olen ollut iso, ei ole tarttenut ajatella.
- Jää aikaa, tosin turhaudun jos ei ole tekemistä, vihaan pyhäpäiviä ihan helvetisti. Maanantai on viikon paras päivä.
- Pidin joskus, mutta eipä siitä ollut mitään iloa, lopetin parin vuoden jälkeen sen pitämisen.
kysymykset olivat sulle mike. kiitos vastauksista.

Back
Ylös Bottom