JN
.
Tuolta löydät tarvittavan tiedot Vipistä.Olen tässä kahden vaiheilla otanko vipin? Jos otan niin mitä siitä hyötyy? Kun en oikein tiedä mitä kaikkee se sisältää!
http://www.pakkotoisto.com/content/view/19/33/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuolta löydät tarvittavan tiedot Vipistä.Olen tässä kahden vaiheilla otanko vipin? Jos otan niin mitä siitä hyötyy? Kun en oikein tiedä mitä kaikkee se sisältää!
Vaatteet on ostettu(14,50€) :D, ehkä ens viikolla kuvataan. Pari muutakin kuvausta on työn alla, kuvissa bf- ja fitnessmimmit.Koska tulee seuraava teemakuvasarja? Onko jo tekeillä?
En pelkää kun vanhenen kokoajan, vitutus tosin on katossa joka syntymäpäivä enkä pidä ollenkaan siitä, että siitä muistetaan huomauttaa lahjoilla ja muilla.No täältä tähän, eli voisin heittää asiaan kaukaisesti liittyvän kyssän: pelkäätkö vanhenemista?
Itse pelkään...
epäilisin että olisi tosi suosittuOnko koskaan käynyt oman Pakkotoisto Gym:in perustaminen mielessä?
Kyllä niitä on, mullahan on tuhansia kuvia joita ei ole nähnyt edes mallit.Vieläkö mahtaa Savolaisesta löytyä julkaisemattomia kuvia?
Joskus, mutta korkeintaan sillä tasolla, että nimen ja logon käytöstä maksettaisiin, itse en alkaisi pitämään salia.Onko koskaan käynyt oman Pakkotoisto Gym:in perustaminen mielessä?
Pakkiksella vituttaa bannatut. Kotona ei vituta mikään. Kaupassa vituttaa vanhat ihmiset.Mitkä asiat vituttavat sinua eniten: Pakkiksella, kotona, kaupassa?
Mitä mieltä olet Dieselin hinnankorotuksesta?
Mitä mieltä olet ruoan hinnasta?
Paras biisi?
Kenestä tulee USA:n presidentti?
Minkäkokoiset vanteet autossasi ovat?
Kuinka monta tuntia nukut keskimäärin yössä?
Paras juoma?
Mitä mieltä olet tästä uutisesta? http://www.iltalehti.fi/uutiset/200801137087341_uu.shtml
Paras kahvila stadissa?
Lempi ruisleipä?
Kun treenaat mitä palautusjuomaa käytät?
Paras asia valokuvauksessa?
Voiko galleriasta olevista kuvista ostaa minkä vaan? Saako samalla oikeudet tulostaa kuva vaikka 10krtaa?