Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taistelupioneeri. 93 menin inttiin. Mä olen sodassa se, josta omien kannattaa pysyä kaukana koska räjäyttelen mestoja. Pistän niin sanotusti paikat paskaksi ettei vihulainen pääse etenemään. Tarvittaessa annan nyrkkiä.Mitäs aikoinaan duunailit armeijassa? Saapumiserä? Kävitkö RUKia tai AUKia?
Taistelupioneeri. 93 menin inttiin. Mä olen sodassa se, josta omien kannattaa pysyä kaukana koska räjäyttelen mestoja. Pistän niin sanotusti paikat paskaksi ettei vihulainen pääse etenemään. Tarvittaessa annan nyrkkiä.

Sullakin on sitten kädet venyneet ku on joutunu telamiinoja kantaan pitkin maita ja mantuja. Ite kans pinohiiri ja sai kyllä kuulla tuosta käsien venymis jututusta jonkun verran![]()
Paljonko oot ottanu golffilla vauhtia parhaimmillaan?
Omalla kohdalla ainoa sakko ever oli junnuna arkiyönä, pian sen jälkeen kun sai kortin. Sakon syy: "voimakas kiihdytys parkkialueella ja turha ajo taajamassa".pakko vielä kehasta että on tosi siisti peli! sain vastikää tietää, että nopeasta kiihdytyksestäkin voi saada sakot liikkenneturvallisuuden vaarantamisesta vaikka ajaisi rajoitusten mukaan.
Taistelupioneeri. 93 menin inttiin. Mä olen sodassa se, josta omien kannattaa pysyä kaukana koska räjäyttelen mestoja. Pistän niin sanotusti paikat paskaksi ettei vihulainen pääse etenemään. Tarvittaessa annan nyrkkiä.
Ei mulla lukenut mitään palveluspaikasta, ihan yleinen info vain.Saitko reserviläiskirjeen? Vieläkö on palveluspaikka sama? Näköjään työtehtävät vaikuttavat 'hiukan' asiaan, mut miten yrittäjillä?
Kelpais.Tesla Model S P85D All Wheel Drive kelpaisiko Mike?