Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mitäs aikoinaan duunailit armeijassa? Saapumiserä? Kävitkö RUKia tai AUKia?
Taistelupioneeri. 93 menin inttiin. Mä olen sodassa se, josta omien kannattaa pysyä kaukana koska räjäyttelen mestoja. Pistän niin sanotusti paikat paskaksi ettei vihulainen pääse etenemään. Tarvittaessa annan nyrkkiä.

Taistelupioneeri. 93 menin inttiin. Mä olen sodassa se, josta omien kannattaa pysyä kaukana koska räjäyttelen mestoja. Pistän niin sanotusti paikat paskaksi ettei vihulainen pääse etenemään. Tarvittaessa annan nyrkkiä.

Sullakin on sitten kädet venyneet ku on joutunu telamiinoja kantaan pitkin maita ja mantuja. Ite kans pinohiiri ja sai kyllä kuulla tuosta käsien venymis jututusta jonkun verran :)

pakko vielä kehasta että on tosi siisti peli! sain vastikää tietää, että nopeasta kiihdytyksestäkin voi saada sakot liikkenneturvallisuuden vaarantamisesta vaikka ajaisi rajoitusten mukaan.

pakko vielä kehasta että on tosi siisti peli! sain vastikää tietää, että nopeasta kiihdytyksestäkin voi saada sakot liikkenneturvallisuuden vaarantamisesta vaikka ajaisi rajoitusten mukaan.
Omalla kohdalla ainoa sakko ever oli junnuna arkiyönä, pian sen jälkeen kun sai kortin. Sakon syy: "voimakas kiihdytys parkkialueella ja turha ajo taajamassa".

Saitko reserviläiskirjeen? Vieläkö on palveluspaikka sama? Näköjään työtehtävät vaikuttavat 'hiukan' asiaan, mut miten yrittäjillä?

Saitko reserviläiskirjeen? Vieläkö on palveluspaikka sama? Näköjään työtehtävät vaikuttavat 'hiukan' asiaan, mut miten yrittäjillä?
Ei mulla lukenut mitään palveluspaikasta, ihan yleinen info vain.

Tesla Model S P85D All Wheel Drive kelpaisiko Mike?
Kelpais.

On toi Tesla Model S P85D kiihdytyksen alku melkonen. :D

Back
Ylös Bottom