Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Näetkö mike ongelmaa suurien kahvimäärien (+ 2 litraa/pv.) mukana tulevalle kahvimaidolle, kun juodaan kahvia maidon kanssa. Pitäisikö näissä tapauksissa maito laskea mukaan päivän makroihin ja ajoittaa kahvin juonnit muun ruokailun yhteyteen ettei aineenvaihdunta sekoa?

Kohtuukäyttäjillä varmaan, 1000mg päivässä kofeiinia on erittäin kaukana kohtuu käytöstä. (2 litraa kahvia sisältää noin 1000mg kofeiinia)

Huhhu, itse kestän max 4 kuppia kahvia päivässä. 2 litraa on jo aika miehekäs määrä. Addiktio.

Miten muut nesteet päivän aikana?

Kohtuukäyttäjillä varmaan, 1000mg päivässä kofeiinia on erittäin kaukana kohtuu käytöstä. (2 litraa kahvia sisältää noin 1000mg kofeiinia)

Mitäs sitten tapahtuu jos saa liikaa kofeiinia? Kaikki haittavaikutukset on luokkaa "voi aiheuttaa" "saattaa aiheuttaa".
Jos se jollekulle ei aiheuta, niin ei ole kai mitään syytä olla juomatta sitä määrää?
Itse juon 4-5 kuppia, joten en omia tekemisiäni yritä puolustella :)

Huhhu, itse kestän max 4 kuppia kahvia päivässä. 2 litraa on jo aika miehekäs määrä. Addiktio.

Miten muut nesteet päivän aikana?

Kahvia olen juonu 6-vuotiaasta asti ja melkeen heti aloin juomaan tuota pannulista-kahta päivässä. Pahimpaan aikaan meni 3-4 pannullista kepeästi kun koneen vieressä päivät oli. Kuntoilun astuessa kuviin vähensin tuohon n. 2 litraan ja aloin juomaan mustana.

Äitini on lääkäri ja ei ole mitään ongelmaa nähnyt. Kouluaikoina käytettiin terkkarilla sun muualla tuon kahvinlipityksen takia juurikin, ja todettiin että addikti olen mutta ikinä ei mitään muuta haittaa ole ollut kun vessassa ramppaaminen :D. Muita nesteitä menee vettä se 3-4 litraa päivään ja siksi siellä vessassa saakin asua. Vaikea vain ymmärtää mikä tuossa muka ongelma olisi. Voin hyvin juoda puoli pannua ennen nukumaan menoa ja nukahdan sili samantien. Kahvilla ei ole moneen vuoteen ollut piristävää vaikutusta minuun.

Ja niin yhteen "kuppiin" menee se vähän vajaa litra

Mä juon ehkä 5 kuppia päivässä, mutta ne onkin puolen litran kupillisia. Eipä ole tuntunut mitään ongelmia. Eikä kyllä tule mitään viekkareitakaan jos joutuu olemaan ilman kahvia

Kahvin kanssa kun litratolkulla läträä päivittäin, niin kyllä sillä ainakin vatsan saa vuosien aikana huonoon kuntoon. Eikä tuo kofeiini enää mitään piristä, kun sitä alkaa tulla yllämainittu gramma päivään...

Kahvin kanssa kun litratolkulla läträä päivittäin, niin kyllä sillä ainakin vatsan saa vuosien aikana huonoon kuntoon. Eikä tuo kofeiini enää mitään piristä, kun sitä alkaa tulla yllämainittu gramma päivään...

Listaa toki lähteesi näihin "faktoihin".
Tää o nii perseestä ku joku samipetteri tulee sanomaan että asia on näin, piste, ilman mitään perusteluita.

Ei nyt voi sanoa että kahvia litkimällä vatsansa saa huonoon kuntoon. Kahvi lisää suolahapon eritystä joka sit esim. altistaa vatsahaavalle.
Oisko kuitenkin että eise liiallinen kahvin juonti ainakaan vatsan hyvinvointia edistä.

Back
Ylös Bottom