Milloin sinun mielestäsi salilla käyvä ei enää ole aloittelija?tuloksia?tai joku aika? [emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näetkö mike ongelmaa suurien kahvimäärien (+ 2 litraa/pv.)
Vesi, kofeiini...Mikä ongelma siinä on tarkalleen? Siis mikä kahvin ainesosa siitä tekee ongelman?
Pitää kaivaa lautasia esiin. Tehtiin niitä useita viikossa tuplatreenien päälle iltatreenissä.
Vain mm-lätkää tulee seurattua. Karatessa olin vihreään saakka Seigokanissa nuorempana.

Vesi, kofeiini...
2 litraa vettä päivässä on kyllä kauhean vaarallista! :DKohtuukäyttäjillä varmaan, 1000mg päivässä kofeiinia on erittäin kaukana kohtuu käytöstä. (2 litraa kahvia sisältää noin 1000mg kofeiinia)

Huhhu, itse kestän max 4 kuppia kahvia päivässä. 2 litraa on jo aika miehekäs määrä. Addiktio.
Miten muut nesteet päivän aikana?
Huhhu, itse kestän max 4 kuppia kahvia päivässä. 2 litraa on jo aika miehekäs määrä. Addiktio.
Miten muut nesteet päivän aikana?
Tottahan toki maito lasketaan mukaan kaloreihin. Mutta että 2 litraa kahvia päivässä, se ei kyllä enää ole hirveen hyvä määrä.
Kahvin kanssa kun litratolkulla läträä päivittäin, niin kyllä sillä ainakin vatsan saa vuosien aikana huonoon kuntoon. Eikä tuo kofeiini enää mitään piristä, kun sitä alkaa tulla yllämainittu gramma päivään...
Kahvin kanssa kun litratolkulla läträä päivittäin, niin kyllä sillä ainakin vatsan saa vuosien aikana huonoon kuntoon. Eikä tuo kofeiini enää mitään piristä, kun sitä alkaa tulla yllämainittu gramma päivään...