OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotenki ei oo realistisen näkönen. Karhukin on tuolleen, että ei oo ihmisiin päin.
LOL, karhutko ei ole koskaan muutakuin ihmisiä päin :D Ei tartte ku läpällä jotain laittaa, niin kyllä negaa tulee, internet on perse paikka. Sori, sain yliannostuksen Paulan podcastista, aivan kamalaa kommentointia siellä jotka kaikki poistanut.
 

Liitteet

  • Screenshot 2024-07-21 at 18.18.30.webp
    Screenshot 2024-07-21 at 18.18.30.webp
    12,2 KB · Katsottu: 62
  • Screenshot 2024-07-21 at 18.18.23.webp
    Screenshot 2024-07-21 at 18.18.23.webp
    75,3 KB · Katsottu: 44
  • Screenshot 2024-07-21 at 18.18.14.webp
    Screenshot 2024-07-21 at 18.18.14.webp
    30,9 KB · Katsottu: 60
LOL, karhutko ei ole koskaan muutakuin ihmisiä päin :D Ei tartte ku läpällä jotain laittaa, niin kyllä negaa tulee, internet on perse paikka. Sori, sain yliannostuksen Paulan podcastista, aivan kamalaa kommentointia siellä jotka kaikki poistanut.

Negaa, avaatko enemmän?
 

Continious tension, toimii erittäin hyvin forkuille. Kaikki ei tiedä että brachialis kiinnittyy aika ylös ja hauiksen alapään alle eli hyvin treenattuna tuo myös hauikseen paksuutta ja sitä hyppyriä alapäähän olkavarressa. mutta suositteleppas Mike oikein hyvää intraa, olen huomannut selkeän hyödyn mutta näin oldschool bodarina vähän jäänyt jo kelkasta, lisäravinteet kehittyy niin huimaa vauhtia?
 
Continious tension, toimii erittäin hyvin forkuille. Kaikki ei tiedä että brachialis kiinnittyy aika ylös ja hauiksen alapään alle eli hyvin treenattuna tuo myös hauikseen paksuutta ja sitä hyppyriä alapäähän olkavarressa. mutta suositteleppas Mike oikein hyvää intraa, olen huomannut selkeän hyödyn mutta näin oldschool bodarina vähän jäänyt jo kelkasta, lisäravinteet kehittyy niin huimaa vauhtia?
EAA Ultimate 20-30g ja nopea hiilari klusteridekstriini 30-50g.

Koodilla pakkotoisto15 saat 15% alennuksen noista
 
En tiedä, mistä artikkelissa puhutaan, mutta tulee mieleen sellainen nappulan uudestaan "rämppääminen" 🤔 Itse olen ainakin joskus kiireessä (eli todella harvoin 😁) huomannut sortuneeni tähän.
Mut tuskin oot ollut ahdistunut 🤣
 
Back
Ylös Bottom