Mun mielestä heinz on liian makeaa.@Mike ja muut, kumpi on parempaa ketsuppia, Heinz vai Felix?
En oikein luota Felixin ystäviin, jotain hämärää heissä.
Ketsupin pitää olla suolaista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä heinz on liian makeaa.@Mike ja muut, kumpi on parempaa ketsuppia, Heinz vai Felix?
Mun mielestä heinz on liian makeaa.
Ketsupin pitää olla suolaista
Toki monessa burgeripaikassa on heinzia ja kyllä se ranskalaisten kanssa meneeHeinzissä on parempi hapokkuus, on tasapainossa makeus ja hapokkuus.
Toi olis pitänyt hoitaa niin, että akka ulos, kamat mukaan ja sanoa äijälle, että tule selvittämään asia asemalle tai tullaan hakemaan. Olis annettu mahdollisuus ilman raudottamista, meinaan pikkaisen ylimitoitettua oli poliisin toiminta, eikö tota voinut muka hoitaa muuten? Jos toi olis tullut siihen kyttien eteen, ne olis murjonut sen maahan, alistanut ja raudoittanut. Jätkä selviää muutaman komennuksen sodassa ja kuolee asuntonsa parvekkeelle koska kytät eivät suostuneet pelaamaan asiaa muulla tavalla.Miten? Kyllä noi mun mielestä koitti kauan jutella asiaa rauhassa ja järkeistää tuolle tilannetta. Aikamoista uhkailua tuo myös esitti, vaikka rupesikin lässyttämään semantiikasta. Eikä tuosta nyt kotiinkaan voi lähteä ja todeta, että "No älä sitten tule, jos et halua".
Itse pidän Meirasta, mutta mitään vertailua en ole vielä tehnyt Heinzin ja Felixin kanssa, kun vasta aloin vuosikymmenen jälkeen käyttämään.@Mike ja muut, kumpi on parempaa ketsuppia, Heinz vai Felix?
Hmm…Tyyppi piti pidättää sen takia koska tönäisi jonkun marmattavan akan asunnostaan joka ei suostunut poistumaan, eikä tuosta edes syntynyt vahinkoa. Vittu mitä pelleilyä.
Olet oikeassa. Toi olisi varmaan ollut paras, että palataan myöhemmin jos ei nyt onnistu. Ei kyllä olisi tullut asemalle ilman voimakeinoja, se oli mun mielestä hänen vahvin päätös, "I'm not going to jail tonight". Sitten toisaalta jenkeissä on varmaan tuollaisia tilanteita niin helvetisti, ettei voi pakitella ja luulla saavansa juuri enempää tukea tilanteeseen. Olisi varmaan ollut paras pyytää seuraavana päivänä itse tulemaan asia asemalle selvittämään. Mutta kaipa nuo olisivat sen tehneet, jos protokolla sen tuolla mahdollistaisi. Tosi surullinen keissi kyllä...Toi olis pitänyt hoitaa niin, että akka ulos, kamat mukaan ja sanoa äijälle, että tule selvittämään asia asemalle tai tullaan hakemaan. Olis annettu mahdollisuus ilman raudottamista, meinaan pikkaisen ylimitoitettua oli poliisin toiminta, eikö tota voinut muka hoitaa muuten? Jos toi olis tullut siihen kyttien eteen, ne olis murjonut sen maahan, alistanut ja raudoittanut. Jätkä selviää muutaman komennuksen sodassa ja kuolee asuntonsa parvekkeelle koska kytät eivät suostuneet pelaamaan asiaa muulla tavalla.
Mun mielestä ihmisen tönäisy tällaisessa tilanteessa ei tulisi edes olla rikollista, mikäli siitä ei synny vahinkoa. Jos mä nyt menen nakkikioskilla vittuilemaan ihmisille ja joku tönäisee mua ja teen tästä rikosilmoituksen, niin koko maailma pitäisi mua pellenä.Olet oikeassa. Toi olisi varmaan ollut paras, että palataan myöhemmin jos ei nyt onnistu. Ei kyllä olisi tullut asemalle ilman voimakeinoja, se oli mun mielestä hänen vahvin päätös, "I'm not going to jail tonight". Sitten toisaalta jenkeissä on varmaan tuollaisia tilanteita niin helvetisti, ettei voi pakitella ja luulla saavansa juuri enempää tukea tilanteeseen. Olisi varmaan ollut paras pyytää seuraavana päivänä itse tulemaan asia asemalle selvittämään. Mutta kaipa nuo olisivat sen tehneet, jos protokolla sen tuolla mahdollistaisi. Tosi surullinen keissi kyllä...
Miten? Kyllä noi mun mielestä koitti kauan jutella asiaa rauhassa ja järkeistää tuolle tilannetta. Aikamoista uhkailua tuo myös esitti, vaikka rupesikin lässyttämään semantiikasta. Eikä tuosta nyt kotiinkaan voi lähteä ja todeta, että "No älä sitten tule, jos et halua".
Sitä tässä nyt ainoastaan mietin, että onko näissä tilanteissa jenkeissä mahdollista saada se neuvottelutaitoinen poliisi, erikoiskoulutettu porukka ja tarvittavat työkalut paikalle. Turhaan kuoli kyllä, mutta näen sen enemmän systeemin kuin kyseisten poliisien virheenä. Voin toki olla väärässäkin.Olihan tuo nyt ihan päin helvettiä hoidettu. Näissä toistuu aina tämä sama kaava, että noilla jenkkipoliiseilla ei ole mitään keskustelu tai neuvottelutaitoja. Noilla on aivan olematon koulutus.
Toki tuo oli jo aito pattitilanne, niin poliisilla löytyy muitakin keinoja kuin hoitaa se niin miten pattitilanteessa aina käy eli joku kuolee. Nyt kuoli ihan turhaan, kun apua olisi saatu eli ensiksi neuvottelutaitoinen poliisi paikalle, nuo kenttäapinat sivuun ja tarvittavat työkalut sekä erikoiskoulutettu porukka paikalle, että äijän olisi saanut turvallisesti kiinni.
Joo en otakaan kantaa lakeihin, vaan ainoastaan poliisien mahdollisuuksiin hoitaa tuollainen tilanne siten, miten kaikki jälkikäteen haluaisivat sen hoidetun.Mun mielestä ihmisen tönäisy tällaisessa tilanteessa ei tulisi edes olla rikollista, mikäli siitä ei synny vahinkoa. Jos mä nyt menen nakkikioskilla vittuilemaan ihmisille ja joku tönäisee mua ja teen tästä rikosilmoituksen, niin koko maailma pitäisi mua pellenä.