Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, mahdollisesti tulossa tänä vuonna.@Mike Oletko hommaamassa Cane Corsoa? Ne on kyllä komeita koiria ja harvoin näkee Suomessa. Kerran tuli sellainen lenkkipolulla vastaan ja pakko oli mennä morottamaan.
Hessu voi hyvin vaikka onkin vain 3 tassua ja umpikuuro.Mikä sen sun koiras kohtalo on nyt ?
On kyllä upeita koiria! Erään virolaisen kasvattajan luona paljon vieraillut ja siellä päässyt tutustumaan rotuun.Joo, mahdollisesti tulossa tänä vuonna.
Ne on kyl hienoja, eikä kukaan vähäosainen pääse itkemään että egokoira kun oon omistanut 4 pientä villakoiraa.On kyllä upeita koiria! Erään virolaisen kasvattajan luona paljon vieraillut ja siellä päässyt tutustumaan rotuun.
Ai sulla on 4 ollut villakoiria, en tiennytkään.Ne on kyl hienoja, eikä kukaan vähäosainen pääse itkemään että egokoira kun oon omistanut 4 pientä villakoiraa.
Seuraavan nimeksi sitten Teppo TulppuJoo, Minni, Iines, Hessu ja Hopo.
Tommoinen iso kyllä melkein huutaa semmoista suomalaista miehen nimeä, Esko, Masa, Pertti, Pera, Kari, Pertsa, Reiska.
Kaikki haluais nähdä Miken JormanJorma
Musta Pekka!Tommoinen iso kyllä melkein huutaa semmoista suomalaista miehen nimeä, Esko, Masa, Pertti, Pera, Kari, Pertsa, Reiska.
Musta Pekka!
Rasva saadaan nopeampaa pois kun ei tartte samalla koittaa rakentaa lihasta, priorisoidaan siis puhdas rasvanpoltto eikä anneta kropalle energiaa valkuaisen poltosta.Moi Mike,
Taannoin olit jeesannut erästä 170-kiloista kaveria painonpudotuksessa; sanoit hälle että ensin pitäisi pudottaa 40 kiloa ja kattotaan sitten sitä salia.
Siihen oli varmasti hyvät perusteet, en epäile hetkeäkään, minua kiinnostaisi tietää että miksi näin.
Mietin että oisko hyvä ajatus tällaselle hennolle 140-kiloisellekin
Kiitos vastauksesta. Ohan tossa järkee. On ruvennu tuo tollanen aerobinenkin kinostelemaan pitkästä aikaa, ja sen tuomat fiilikset tekee päälle hyvää. Mikä puolestaan helpottelee terveellisessä ruokavaliossa pysymistä sen muutaman viikon, minkä tarvii että himo sikailuun taantuu.Rasva saadaan nopeampaa pois kun ei tartte samalla koittaa rakentaa lihasta, priorisoidaan siis puhdas rasvanpoltto eikä anneta kropalle energiaa valkuaisen poltosta.
Mun mielesta tuossa juuri piilee se ongelma. Nahdaan painonlasku valiaikaisena projektina. Mun mielesta paljon parempi strategia on syoda aivan samalla tavalla kun syot nyt mutta totuttelet kropan pikkuhiljaa parempaan ruokavalioon. Esim. vaihdat aamupalasta yhden asian terveellisempaan. Ja illallisella vahennat tarkkelyksen maaraa ja lisaat kasviksia. Ei heti taysin puhdasta ruokavaliota maksimaalista tulosta hakien.Mikä puolestaan helpottelee terveellisessä ruokavaliossa pysymistä sen muutaman viikon