OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On kyllä upeita koiria! Erään virolaisen kasvattajan luona paljon vieraillut ja siellä päässyt tutustumaan rotuun.
Ne on kyl hienoja, eikä kukaan vähäosainen pääse itkemään että egokoira kun oon omistanut 4 pientä villakoiraa.
 
Moi Mike,
Taannoin olit jeesannut erästä 170-kiloista kaveria painonpudotuksessa; sanoit hälle että ensin pitäisi pudottaa 40 kiloa ja kattotaan sitten sitä salia.
Siihen oli varmasti hyvät perusteet, en epäile hetkeäkään, minua kiinnostaisi tietää että miksi näin.
Mietin että oisko hyvä ajatus tällaselle hennolle 140-kiloisellekin 🤔
 
Moi Mike,
Taannoin olit jeesannut erästä 170-kiloista kaveria painonpudotuksessa; sanoit hälle että ensin pitäisi pudottaa 40 kiloa ja kattotaan sitten sitä salia.
Siihen oli varmasti hyvät perusteet, en epäile hetkeäkään, minua kiinnostaisi tietää että miksi näin.
Mietin että oisko hyvä ajatus tällaselle hennolle 140-kiloisellekin 🤔
Rasva saadaan nopeampaa pois kun ei tartte samalla koittaa rakentaa lihasta, priorisoidaan siis puhdas rasvanpoltto eikä anneta kropalle energiaa valkuaisen poltosta.
 
Rasva saadaan nopeampaa pois kun ei tartte samalla koittaa rakentaa lihasta, priorisoidaan siis puhdas rasvanpoltto eikä anneta kropalle energiaa valkuaisen poltosta.
Kiitos vastauksesta. Ohan tossa järkee. On ruvennu tuo tollanen aerobinenkin kinostelemaan pitkästä aikaa, ja sen tuomat fiilikset tekee päälle hyvää. Mikä puolestaan helpottelee terveellisessä ruokavaliossa pysymistä sen muutaman viikon, minkä tarvii että himo sikailuun taantuu.
 
Mikä puolestaan helpottelee terveellisessä ruokavaliossa pysymistä sen muutaman viikon
Mun mielesta tuossa juuri piilee se ongelma. Nahdaan painonlasku valiaikaisena projektina. Mun mielesta paljon parempi strategia on syoda aivan samalla tavalla kun syot nyt mutta totuttelet kropan pikkuhiljaa parempaan ruokavalioon. Esim. vaihdat aamupalasta yhden asian terveellisempaan. Ja illallisella vahennat tarkkelyksen maaraa ja lisaat kasviksia. Ei heti taysin puhdasta ruokavaliota maksimaalista tulosta hakien.

Muistan itse kun lopetin paivittaisen leivan syonnin, siihen oli alyton himo alussa ja tuntui etta sita on pakko saada. Mutta kun kroppa tottui siihen, leivasta tulee lahinna turvotusta eika sita tee enaa mieli syoda. Ehka kerran viikossa menee herkutellessa nyt.
 
Back
Ylös Bottom