Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+2-10. Mut nyt on putti korjattu, niin saattaa tulokset parantua huomattavasti.Millasia kierroksia tulokseltaan tulee Talissa about?
Ei ole universaalia vastausta, mä lähestyisin lähes kaikkia lihasryhmiä ajatuksella, että suljetaan pois ne laitteet, liikeet ja sarjapituudet, jotka eivät selkeästi tuota tulosta. Keskitytään tekemään vain ja ainoastaan niitä jotka tuottaa tulosta ko. lihasryhmässä. Toki apuliikkeinä niillä on toki oma arvonsa koskien liikkeitä ja laitteita.Millaisia liikkeitä/sarjapituuksia ovat parhaita käsien kasvatukseen ? Sun kokemukset.
Jos saan itse kommentoida niin vinkkinä se että tee liikkeet eri kulmista treenaten eri lihaspituuksilla.Millaisia liikkeitä/sarjapituuksia ovat parhaita käsien kasvatukseen ? Sun kokemukset.
Tämä.Joo, vähän veikkailin että lähtis klo 12 kohdalta.
Täh, eikö X ole se eniten käytetty? Tai kai se riippuu pelistä...Tämä.
Toisaalta ,neliö, eli klo 9n nappi on imo se ykkösnappi. Eli mikä on yleensä kaikessa primääri käytössä. Siitä sit myötäpäivään.
X on klo 6?Täh, eikö X ole se eniten käytetty? Tai kai se riippuu pelistä...
Tasohyppelyissä ainakin. Ja GTA:t, kun piti juosta hakkaamalla rastia niin pirusti.
Ei vaan tuo tarkoittaa että on katsottu keskim. 1.097 kertaa kun on tullut vastaankatso liitettä 264310
Prossat kohdallaan mun shorts pätkässä. Eiks 100 oo vähän niinkui maksimi.
Big Back! Iso ja paksu selekä se vaan on komea. Syystäkin se arvostetaan bodauksessa korkealle, selkä se tekee bodarin. Ja jos se puuttuu, niin sitä ei oikein paikata millään. Raskaat vedot ja soudut, turha sinne muuta tarjotakkaan. Kuormitettua venytystä pidän itse myös tärkeänä tekijänä.
Mitenkähän fillarilla ja traktorilla pääsee liian kovaan tilannenopeuteen joka johtaa kuolemaan? Esim jos fige ajaa lujaa risteykseen, siis fillarin mittakaavalla lujaa, niin kyse ei ole liian isosta nopeudesta jos jää auton alle, vaan tyhmyydestä. Autolla taas liian suuri nopeus johtaa useammin tieltä suistumiseen joka tappaa.Ainakin kolmessa tapauksessa onnettomuus johtui huomattavan kovasta tilannenopeudesta. Uhrien ajoneuvoina on ollut muun muassa moottoripyöriä ja henkilöautoja, sekä yhdessä tapauksessa polkupyörä ja yhdessä traktori.
Joillain traktoreilla taitaa päästä 60-80 km/hSuomessa kuollut alkuvuonna 12 ihmistä liikenteessä.
Mitenkähän fillarilla ja traktorilla pääsee liian kovaan tilannenopeuteen joka johtaa kuolemaan? Esim jos fige ajaa lujaa risteykseen, siis fillarin mittakaavalla lujaa, niin kyse ei ole liian isosta nopeudesta jos jää auton alle, vaan tyhmyydestä. Autolla taas liian suuri nopeus johtaa useammin tieltä suistumiseen joka tappaa.
Miten vitussa siis traktorilla pääsee liian suureen tilannenopeuteen kun ne kulkee täysiäkin todella hiljaa?
Nuorisolaiset kaahaa niillä monkijöillä,. jotka on rekisteröity traktoreiksi.Joillain traktoreilla taitaa päästä 60-80 km/h