OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Alkaa oleen kyllä sairasta, joku esiintyy mun nimellä ja kuvalla Tiktokissa ja postaa jotain paskaa ihmisille, sain kyselyn muuta kautta että olenko minä. Mun ei tartte edes tehdä mitään kun nää vajakit aiheuttaa tommoista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alkaa oleen kyllä sairasta, joku esiintyy mun nimellä ja kuvalla Tiktokissa ja postaa jotain paskaa ihmisille, sain kyselyn muuta kautta että olenko minä. Mun ei tartte edes tehdä mitään kun nää vajakit aiheuttaa tommoista.
Oho, suhteellisen typerää toimintaa. En tajua miksi toisen nimellä esiintyminen ja profiilien tekeminen jne ei ole rikos. Onhan se tahallista ja luo pohjan varsinaiselle identiteettivarkaudelle myös. Monenlaista harmia ja vahinkoa voi tulla. Miken tapauksessa käytännössä lähes kaikki suhtautuu varauksella tollaseen eikä mee läpi, kun tiedossa on tää kaikki häirintä ja trollaus.
 
Vois tässä nyt paskemmassakin kunnossa olla. Kaloreita oli pakko vähän nostaa kun ei vaan saatana riitä kun menee niin helvetisti tuolla.
850A9864.jpg
 
Pirkka suklaa Tuutti.
Harvoja suklaa tuutteja joissa se itse jäätelö on suklaa jäätelöä, todella monessa on vanilija jäätelöä jonka seassa on vaan suklaa kastiketta tai palasia.

Myös hinta on selvästi halvempi
 
Alkaa oleen kyllä sairasta, joku esiintyy mun nimellä ja kuvalla Tiktokissa ja postaa jotain paskaa ihmisille, sain kyselyn muuta kautta että olenko minä. Mun ei tartte edes tehdä mitään kun nää vajakit aiheuttaa tommoista.
Toi muiden nimellä ja kuvalla esiintyminen on suhteellisen yleistä siellä ja aivan perseestä.

Ps. Pirkka toffee tuutti on maailman paras tötterö
 
Back
Ylös Bottom