Alkaa oleen kyllä sairasta, joku esiintyy mun nimellä ja kuvalla Tiktokissa ja postaa jotain paskaa ihmisille, sain kyselyn muuta kautta että olenko minä. Mun ei tartte edes tehdä mitään kun nää vajakit aiheuttaa tommoista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho, suhteellisen typerää toimintaa. En tajua miksi toisen nimellä esiintyminen ja profiilien tekeminen jne ei ole rikos. Onhan se tahallista ja luo pohjan varsinaiselle identiteettivarkaudelle myös. Monenlaista harmia ja vahinkoa voi tulla. Miken tapauksessa käytännössä lähes kaikki suhtautuu varauksella tollaseen eikä mee läpi, kun tiedossa on tää kaikki häirintä ja trollaus.Alkaa oleen kyllä sairasta, joku esiintyy mun nimellä ja kuvalla Tiktokissa ja postaa jotain paskaa ihmisille, sain kyselyn muuta kautta että olenko minä. Mun ei tartte edes tehdä mitään kun nää vajakit aiheuttaa tommoista.
Daim tuutti on aika jees. Moni jättis maistuu myösSanokaa paras jäätelötuutti, instassa teen top listan.
Mutta mikä paras?Qeisha, suffeli ja tuo aiemmin mainittu mutakakku top3. Kaikissa se sisällys on parempaa kuin seksi
Pätkis.Sanokaa paras jäätelötuutti, instassa teen top listan.
Toi muiden nimellä ja kuvalla esiintyminen on suhteellisen yleistä siellä ja aivan perseestä.Alkaa oleen kyllä sairasta, joku esiintyy mun nimellä ja kuvalla Tiktokissa ja postaa jotain paskaa ihmisille, sain kyselyn muuta kautta että olenko minä. Mun ei tartte edes tehdä mitään kun nää vajakit aiheuttaa tommoista.
Näistä kolmesta Suffeli. Riittävän perinteinen, isoin ja erinomainen sisällys.Mutta mikä paras?
Se on puikko.Classic minttusuklaa
Suffeli tuutti kyl toimii. Myös perinteinen jättis ja sen eri mautNäistä kolmesta Suffeli. Riittävän perinteinen, isoin ja erinomainen sisällys.
Preach nigga .Pirkka suklaa Tuutti.
Harvoja suklaa tuutteja joissa se itse jäätelö on suklaa jäätelöä, todella monessa on vanilija jäätelöä jonka seassa on vaan suklaa kastiketta tai palasia.
Myös hinta on selvästi halvempi