OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Thanks. Monasti kun mun kuntoa kritisoidaan netissä, niin unohtuu mun ikä kokonaan. En nyt ite tykkää vertailla, mutta vähän huono vertailla nuorempiin, vaikka ihan hyvin tässä pärjää kaikkien kanssa treeneissä, mä vertaisin saman ikäluokan miehiin.

Harvemmin salilla näkee muutenkaan sun kunnossa olevaa porukkaa, ihan sama minkä ikästä
 
Harvemmin salilla näkee muutenkaan sun kunnossa olevaa porukkaa, ihan sama minkä ikästä
Ei näy kyllä joo, jos nyt joku näkee mut esim olkapäätreenissä paikat pumpissa, niin vaikka sitä sokea itselleen on, niin olen kyllä kallellaan enemmän kilpakehonrakentajan suuntaan kun tavallisen salijampan.
 
Mä en voi niinkuin oikein mitään laittaa ilman että vihaajat iskee paikalle.

Screenshot 2024-05-20 at 13.12.39.jpg

Screenshot 2024-05-20 at 13.12.43.jpg
 
Pakko sanoa että kun aloitit tän uusimman tatuointiprojektin ja aloit lätkiä leimoja niin alkuun olin hieman käsi naamalla että "voi luoja tuosta ei tuu hyvä.."

Nyt kun nähnyt viimeisimpiä kuvia niin varsinkin noi olkapään viivat kruunaa kokonaisuutta perkeleen hyvin. Hillityn sekavaa mutta toimii loistavasti.

Alkaa oma tatskakuumekin nousemaan
 
Pakko sanoa että kun aloitit tän uusimman tatuointiprojektin ja aloit lätkiä leimoja niin alkuun olin hieman käsi naamalla että "voi luoja tuosta ei tuu hyvä.."

Nyt kun nähnyt viimeisimpiä kuvia niin varsinkin noi olkapään viivat kruunaa kokonaisuutta perkeleen hyvin. Hillityn sekavaa mutta toimii loistavasti.

Alkaa oma tatskakuumekin nousemaan
Joo. Tää on pidemmän ajan proggis. Ekana tekstit ja nyt noi välit tolla viivajutulla.
 
Siellä on enemmän hyötyä jostain rauhottavasta. Ja jos nyt steroideja pitäis käyttää, niin pitäis kyllä tosi tarkkaan treenata vain räjähtävyyttä koska lihasmassasta on vaan haittaa.
Liikkuvuus, räjähtävä voima, & mikä tärkeintä, kestävät paikat. Tietynlaisella salitreenillä, & ''sporttisuudella'' saa varmasti kovaa hyötyä mihin vaan heittolajiin. Vähintäänki sen, että paikat kestää pidempään kovia heittoja. Mut joo... ei varmasti perus jäykästä bodailusta ihme hyötyjä revitä, ja tekniikka isoimmassa roolissa.
 
Joo, samaa mietin ja kelaan että olisko maahanmuutto ollut syynä kun nykyään käteistäkin on vähemmän ja luulis, ettei kassoja ryöstetä. Muutenkin on vähän pienempi juttu varastaa jotain kaljaa 100 eurolla kun ryöstää kassasta 100 euroa.
Huomannu katukuvassa että narkkeja ihan vitusti pääkaupunkiseudulla nykyään.
En usko että mamut syynä vaan narkkarit.
Vetävät kaikkea sekaisin ja huumekorvaushoidot päälle, kuulemma myös testo suosittua vaikkei mitään treenata.
Kertoi yks päihdealalla työskentelevä kaveri.
 
Hyvin on tullut pihviä rhomboidien alueelle. Ei sulla latsit enää dominoi. Se on hienoo, kun on selässä patteja kuin perunapellossa! Itellä on nyt samankaltainen projekti menossa, eli painotetaan kaikki tuonne keskiselkään, koska latsit haluaa työskennellä ja kasvaa edelle.
Oon saanut sinne joo nyt lihaa kun kovasti painottanut soutuja leveellä. Treenaan selkää vakituisesti Leskisen kanssa ja joka treeni on nopee ja intensiivinen jossa just taotaan soutuja eri vehkeissä.
 
Huomannu katukuvassa että narkkeja ihan vitusti pääkaupunkiseudulla nykyään.
En usko että mamut syynä vaan narkkarit.
Vetävät kaikkea sekaisin ja huumekorvaushoidot päälle, kuulemma myös testo suosittua vaikkei mitään treenata.
Kertoi yks päihdealalla työskentelevä kaveri.

Ihan normaalia tuo teston käyttö on ku se kaikki myrkky mitä ne työntää itteesä paskoo testot. Eihän kaikki korvaushoitolaiset treenaa. Sehän on elämänlaadun parantamiseen
 
Ihan normaalia tuo teston käyttö on ku se kaikki myrkky mitä ne työntää itteesä paskoo testot. Eihän kaikki korvaushoitolaiset treenaa. Sehän on elämänlaadun parantamiseen
Omassa kylässä ihan yleistä et nää nistit vetää perus susta+deca settiä ja ei treenata ollenkaan koska luulee että kasvaa, samoiten tunnen pari tyyppiä ketkä roinaa koska "niin raskas työ että kyllä sitä kasvaa"
 
Back
Ylös Bottom