OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

ämäkin taas taattua Miken järjenjuoksua. Miksi bodarille pitäisi olla jokin oma asteikko ja mittaustapa peruskunnolle... Paska kunto on paska kunto, oli bodari tai ei.
No otetaan nyt esimerkiksi maratoonari, onko sille cooper hyvä mittari kunnosta? Ei ole. Kehonrakentaja kantaa päällänsä happea syövää lihasmassaa ja on adaptoinut lihakset tuottamaan maksimaalista voimaa lyhyitä aikoja isolla kuormalla. Bodarille cooper tulos ei ole ihan verrattavissa suoranaisesti muiden kanssa juurikin tuon ylimääräisen happea syövän lihasmassan takia. Jos me laitetaan maratoonarille yön aikana 30kg lihasta ja pistetään se juoksemaan, se hyytyy aikaisemmin vaikka kunto on täsmälleen sama.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt se on lähinnä miken kiukuttelua ja ylilaudasta puhumista täynnä. Myös mielenkiintoiset tyypit on bannattu, tai ovat vaan leipääntyneet foorumin ilmeeseen.
Pakkotoistolla ei paljoa ylilaudasta jutella, eikä voi edes linkittää sinne täältä. Toista ei voi sanoa ylilaudasta, jonka fit-osiolla on vaikea löytää lankaa jossa ei musta puhuttaisi. On kovin outoa miten sokeita nää ovat omalle toiminnalleen ja kymmenille tuhansille viesteille musta. Mielenkiintoisia ei ole bannattu, vaan ne jotka rikkoo sääntöjä, on surullista, että viha perustetaan totaaliseen valheeseen joka hokemalla sitten muuttuu todeksi.
 
Ja siis jos joku quoteja ihmettelee, niin tää on vain ihan taktinen veto, kun kerran puhuvat musta, niin mikä jottei sitten samalla loisi tänne kontenttia, joka niiden on pakkomielteisesti tultava katsomaan, samalla voin vastata asiallisesti noihin angstintäyttämiin viesteihin.
 
Lol
No otetaan nyt esimerkiksi maratoonari, onko sille cooper hyvä mittari kunnosta? Ei ole. Kehonrakentaja kantaa päällänsä happea syövää lihasmassaa ja on adaptoinut lihakset tuottamaan maksimaalista voimaa lyhyitä aikoja isolla kuormalla. Bodarille cooper tulos ei ole ihan verrattavissa suoranaisesti muiden kanssa juurikin tuon ylimääräisen happea syövän lihasmassan takia. Jos me laitetaan maratoonarille yön aikana 30kg lihasta ja pistetään se juoksemaan, se hyytyy aikaisemmin vaikka kunto on täsmälleen sama.
Jokainen tyylillään harrastaa sitten jouksua tai bodailua. Lihakset nyt sattuu aiheuttamaan keskustelua ja kateutta osalla ihmisistä. Ne on kuitenkin vähän sama kuin raha, se on aina muodissa :)
 
Lihakset nyt sattuu aiheuttamaan keskustelua ja kateutta osalla ihmisistä.
Oon päätynyt aika varmaan lopputulokseen, lihakset aiheuttavat miehille tarpeetonta alemmuudentunnetta. Naiset eivät ole sättimässä lihaksikkaita miehiä juurikaan samalla volyymilla mitä toiset miehet. Tarpeeton alemmuudentunne aiheuttaa sitten defenssinä aggressiivista panettelua ja itsensä ylistämistä sekä hyvin, ehkä liian usein, seksuaalisviritteistä panettelua, osa saattaa olla myös ihan oikeasti kaappihomoja, jotka sitten omaksi ikäväkseen näkevät lähes kaiken bodaukseen liittyvän homona.

Se on sikäki todella erikoista, että lihakset voi kuka vaan hommata, tosin se vaatii kovaa rutiinia ja paneutumista asiaan, mutta johan näillä netin sankareilla on sitä pitkäjänteistä omistautumista muiden kyttäämiseen, sen kun vain kanavoisivat toisaalle.
 
Faktahan on se, että suurinta osaa ihmisistä ei kiinnosta toisen kroppa vittuakaan oliko se lihaksikas vai ei. Jostain syystä bodarit luulevat että kaikki katsovat niitä ja elämä pyörii heidän ympärillään.
 
Jostain syystä bodarit luulevat että kaikki katsovat niitä ja elämä pyörii heidän ympärillään.
Näyttää kiinnostavan kun katsoo mitä tahansa uutista bodarista, niin kyllä sieltä näkee miten hirveetä angstia ne herättää. Sulla ei ole lihaksia, niin et koskaan ole kokenut miten ne nyt vain faktana kerää katseita, katseissa tosin ei mitään pahaa ole. Sun lause on niin väärin kun olla voi, eikä laisinkaan todellisuutta. Bodarit katukuvassa ovat niin harvinaisia, että todellakin ne kerää katseita joka ikinen kerta. Sitten ne jotka lankeaa siihen alemmuuden tunteeseen, tulee nettiin purkamaan sitä pahaa oloa, terve ihminen ei jää vatvomaan asiaa.
 
Näyttää kiinnostavan kun katsoo mitä tahansa uutista bodarista, niin kyllä sieltä näkee miten hirveetä angstia ne herättää. Sulla ei ole lihaksia, niin et koskaan ole kokenut miten ne nyt vain faktana kerää katseita, katseissa tosin ei mitään pahaa ole. Sun lause on niin väärin kun olla voi, eikä laisinkaan todellisuutta. Bodarit katukuvassa ovat niin harvinaisia, että todellakin ne kerää katseita joka ikinen kerta. Sitten ne jotka lankeaa siihen alemmuuden tunteeseen, tulee nettiin purkamaan sitä pahaa oloa, terve ihminen ei jää vatvomaan asiaa.
Vielä kerran, avaat minkä tahansa uutisen niin kommenttikenttä on täynnä negatiivisuutta.
Ei yhtään enempää kuin mikään muukaan aihe
 
Vielä kerran, avaat minkä tahansa uutisen niin kommenttikenttä on täynnä negatiivisuutta.
Ei yhtään enempää kuin mikään muukaan aihe
Mutta onko ne henkilökohtaisia ne herjat, siis kohdistuuko ne ulkonäön haukkumiseen? Ei kukaan hauku jotain jalkapalloilijaa uutisessa miten ruma tai muuten vaan on. Kyllä lihaksikkaat nyt vaan herättää sitä alemmuuden tunnetta ja tarvetta kommentoida kovin teiniangstilla ulkonäköä. Ei bodarien uutisissa haukuta miten tyhmä laji vaan keskitytään dissaamaan itse urheilijaa, aina. En tiedä miten et nää tätä.
 
Selvä, sovitaan, että ollaan kaikki kateellisia :) Lähinnä myötähäpeä päällimmäinen tunne kyllä ehkä taas itsellä näitä selityksiä lukiessa.
Ei kukaan ole puhunut kateudesta kuin sinä itse. On aivan mahdotonta keskustella sun kaltaisten ihmisten kanssa kun jatkuvasti argumentit perustuu aivan keksittyyn omasta päästä revittyyn juttuun. Näytä nyt missä kohtaa väitin että on kyse kateudesta? Älä siis viitsi jatkaa tota pelkkiin valheisiin perustuvaa argumentointia, vaikka se sulla ja sun kaltaisilla onkin ainoa onneton ase keskustella.
 
Eiköhän tuo samaa kateutta ole naisillakin. Jos on hyväkroppainen ( hieman treenattu ) nainen. Monesti kuulee negatiivisiä kommentteja muilta naisilta. Ehkä liittyy siihen ,että kokee tuollaisen uhkaksi omalle miehelle ja haluaisi itse näyttää samalta, mutta tietää ettei rahkeet riitä siihen. Samoin, jos joku tekee Suomessa rahaa hyvän yrityksen perustamalla. Osa heti huutamassa, että tuo pitäisi verottaa lisää. Ei osata olla onnellisia muiden puolesta ja miettiä miten itse voisin pyrkiä samaan.
 
Eiköhän tuo samaa kateutta ole naisillakin. Jos on hyväkroppainen ( hieman treenattu ) nainen. Monesti kuulee negatiivisiä kommentteja muilta naisilta. Ehkä liittyy siihen ,että kokee tuollaisen uhkaksi omalle miehelle ja haluaisi itse näyttää samalta, mutta tietää ettei rahkeet riitä siihen. Samoin, jos joku tekee Suomessa rahaa hyvän yrityksen perustamalla. Osa heti huutamassa, että tuo pitäisi verottaa lisää. Ei osata olla onnellisia muiden puolesta ja miettiä miten itse voisin pyrkiä samaan.
Joo, sama alemmuuden tunne tai minäkuvan latistuminen muiden takia. En mä itse keksi mitään syytä miksi itse alkaisin haukkumaan esim komeempia miehiä. Mä vaan totean että komee on ja sillä selvä. Ei se multa pois ole.
 
Alan kohta striimaan, niin kannattaa tulla katsomaan, näätte melko varmaan näiden netin sankarien armottomat psykoosit kommenttikentässä, ovat meinaan nyt taas todella psykooseissa jostain syystä.
Tämän takia lähinnä jätän tulematta kun sellasta netin sankareiden vammaamista ei kiinnosta seurata
 
Back
Ylös Bottom