OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Keholajeissa kilpailu on loppupelissa harvinainen harrastus (kehonrakennus ja fitness) ja kilpailijoista kirjoitettujen jutujen maara on iltapaskalehdissa todella ylimitoitettu. Kylla se tosiaan triggeroi etta joku on kunnossa ja selvasti lisaa lehtien myyntia, ei niita juttuja muuten sinne tungettaisi lahes joka paiva. Raha puhuu ja kateuden kiima on pysayttamaton voima.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta onko ne henkilökohtaisia ne herjat, siis kohdistuuko ne ulkonäön haukkumiseen? Ei kukaan hauku jotain jalkapalloilijaa uutisessa miten ruma tai muuten vaan on. Kyllä lihaksikkaat nyt vaan herättää sitä alemmuuden tunnetta ja tarvetta kommentoida kovin teiniangstilla ulkonäköä. Ei bodarien uutisissa haukuta miten tyhmä laji vaan keskitytään dissaamaan itse urheilijaa, aina. En tiedä miten et nää tätä.
Urheilu-uutisten kommenttikentässä haukutaan urheilija eikä laji.
Eli kyllä, henkilökohtaisia ne on aina.

Sinä vedät nyt ilmeisesti rajan että vain kehonrakentajan ulkonäön haukkuminen on paha eikä esim. jalkapalloilijan epäonnistuneen suorituksen haukkuminen?
Bodaus on ulkonäköön perustuva laji joten vittupäät nyt lähtökohtaisesti purkaa kiukun siihen ulkonäköön perustuen. Kuten missien kohdalla.

Kaikki, aivan kaikki asiat somen kommenttikentissä (etenkin facebookissa medioiden kommenttipalstat) on täynnä henkilökohtaisuuksiin meneviä viestejä.
Ja ei, ne eivät ole minun mielestä hyväksyttäviä mutta bodaus ei tee tässä yhtään mitään poikkeusta
 
Screenshot 2024-05-13 at 21.58.14.jpg
 
Kaverini työskentelee kiinteistövälittäjänä ja oli kuulemma Mike ollut asuntonäytössä katsomassa jotain yksiötä Kontulasta :D
En ole käynyt Kontulassa herran aikaan :D

Aika askeettine sisusta
Olen aina tykännyt siististä ja minimalistisesta sisustuksesta.

Ottaisitko tältä henkilöltä silmän ympärysvoiteita?
Valitettavasti en myy ko. tuotteita :D

Kävin ja väänsin jäätävät paskat Marmiksen pönttöön :D ai vittu mitkä jarruraidat jäi kanssa :Ddddd
Huolestuttavaa, että nuorilla on tämmöisiä fantasioita.

Siis hetkinen. Tuollaisessa laatikossa asui siis parhaimmillaan 2 aikuista, 2 koiraa ja välillä myös lapsi?
Kyllä vain ja hyvin mahduttiin, me normaalit ihmiset kun osataan mukautua elämässä omaan elämään, toisin kuin sinä, joka elät elämääsi mun kautta, surullista, mutta ei ole mun vika.

Perkele,ykkös kerros oli eikä verhoja missään ikkunassa. Ootteko käyn kattomassa ikkunasta ku Mike makaa futonilla silmät selällään?
Jos nyt yhtään omaa aivosoluja, niin sälekaihtimet on keksitty :D Että turhaan siellä ikkunan takana on kytätty melkein 50 vuotiasta miestä sängyssä. Onko nää kaikki kaappihomoja?

Kävin näytössä ja makasin Miken sängyssä hetken. Mietin miltä Mikestä tuntuu maata yksin lattialla patjalla ja tuijottaa kattoon klo 04 kun uni ei tule. Ikää puoli vuosisataa ja kuolema lähestyy kokoajan.Kyynel vierähti poskelle.
Surulliset on fantasiat ja alan ymmärtämään päivä päivältä enemmän näitä, ovat yksinäisiä ja elämänsä menettäneitä.

1krs, kunto paska, pohja paska, malminkatu.. ei mene tuolla hintaan. 320max
Se on 320k enemmän kun sulla on tilillä :D

Uudet psykoosit ovat tatuointien jälkeen saatu aikaan kun bongasivat asuntoilmoituksen. Voi tätä itkun määrää nyt kun näkivät että hintapyyntin on 369k. Ymmärrän hyvin kun solussa vuokralla sossun tuilla asuvat hikkyt suuttuvat.
 
Hmm miten minun tumppu tähän liittyy? Oli se iso tai pieni, se ei poista sitä tosiseikkaa että miken tapauksessa ikä alkaa selkeästi näkyä. Lihat sulavat.
LOL, missä vitun kuplassa nää ipanat elää? Surullista ja samalla aivan helvetin tyydyttävää nähdä miten huonosti noi voi muiden takia.



IMG_2633.jpg
 
300 tonnilla maksaa, mutta jos pankkilainaa on jäljellä 200 tonnia niin kyllä se umpikuja alkaa äkkiä näkyä. Eiköhän koko case liity nousseisiin korkoihin ja asumistuen loppumiseen.
On nää katkerat reppanat kyllä säälittävää porukkaa. 10 tonnia enää jäljellä lainaa, asunnosta maksoin 168k ja saan yli 300k kun myyn. Koko tämän ajan korot ollut todella alhaalla, niin tää oli kyllä todella hyvä sijoitus vaikka alunperin en sijoituksena edes ajatellut.
 
Home ja hiki haisee kuvissa asti? Kun tuon kylppärin seiniä koputtaa rystysellä, ne tuntuu pehmeiltä monesta kohtaa, arvaan minä. Tädillä oli vastaava, oli kaikki lattian saumat vuotaneet, oli seinät kaakeleiden takaa märät olkapään korkeudelle asti, lattia mätä jne. Tulee kallis korjaus, jos tuosta lävestä tahtoo ihmisasumuksen..
Kylppäri rempattiin alusta loppuun kaikkine eristeineen ja kaakeleineen 2022 vuonna, joten valitettavasti ei haise home kuten tämän syrjäytyneen persereiässä :D
 
Kylppäri rempattiin alusta loppuun kaikkine eristeineen ja kaakeleineen 2022 vuonna, joten valitettavasti ei haise home kuten tämän syrjäytyneen persereiässä :D
On kyllä ihan uskomatonta että jotkut jaksaa kirjoitella moista. Eikö todella ole elämässä mitään muuta? Vaikka joku asuisi pottukellarissa niin ei minua kiinnostais kirjoitella että varmaan on homeessa. En vaan ymmärrä miten jotkut jaksaa käyttää aikaa ja energiaa moiseen....
 
Back
Ylös Bottom