Ei sinne, sitä en haluu. Rahastot mieluummin. Mutta mikä.Bitcoin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei sinne, sitä en haluu. Rahastot mieluummin. Mutta mikä.Bitcoin
Varmaan kannattaa investoida fyrkkaa jonkun verran tekoalyyn, siina on teknologia joka on taatusti pysayttamatonEi sinne, sitä en haluu. Rahastot mieluummin. Mutta mikä.
Ei helvetissä mitään 100 tuhatta bitcoiniinBitcoin
Ei sinne, sitä en haluu. Rahastot mieluummin. Mutta mikä.
Ei sinne, sitä en haluu. Rahastot mieluummin. Mutta mikä.
Jep.iShares Core MSCI World UCITS ETF | SWDA
The Fund seeks to track the performance of an index composed of companies from developed countries.www.blackrock.com
Ei tarvii kuin tämän yhden, ja ajallisesti kun hajauttaa ostamalla useamman vuoden aikana, ei voi mennä pahasti vikaan.
Olin tulossa postaamaan tämän samaniShares Core MSCI World UCITS ETF | SWDA
The Fund seeks to track the performance of an index composed of companies from developed countries.www.blackrock.com
Ei tarvii kuin tämän yhden, ja ajallisesti kun hajauttaa ostamalla useamman vuoden aikana, ei voi mennä pahasti vikaan.
Jatkoaika ja Futisforum melko suuria.Äkkiseltään tulee mieleen vauva.fi, suomi24, kaksplus ja murha.info.
Olisiko nämä ne suurimmat?
Sitten pienempien kohderyhmien foorumeita löytyy paljon enemmän joissa keskustelua on aktiivisesti mutta käyttäjiä vähemmän.
Vuokaamalla edelleen mä vaan annan ton pääoman olla, enkä tosissaan aio sitten kuolla omistaen päälle 300k asunnon. No no no. Nyt kulutetaan kaikki lopun elämän aikana, käärinlinioissa ei ole taskuja. Sit vanhana otetaan veroja takaisin sosiaalihuollosta, kun näitä veroja on maksettu hyvä tovi. Kukaan ei ole perimässä edes mitään, niin kelle mä tätä rahaa säästäisin.Älä myy asuntoa. Laita se vuokralle. Sitten ostat ainoaksi autoksi hienon matkailuauton ja asut siinä..teet sieltä työtä ja ajelet espanjaa kohti kun talvi tulee..joka kuukausi tulee vuokratulot tilille ja pääoma ei vähene vaan pikemminkin pitkässä juoksussa kasvaa. Tonne Kamppiin nimittäin ei uutta tonttimaata ilmesty ikinä. Jos välillä haluaa niin ottaa jonkun edullisen vuokra-asunnon jostain. Kunnon irtiotto nyt. Tai opettele purjehtimaan ja osta valtamerikelpoinen vene ja irrota köydet satamassa nyt isoja muutoksia ja tavoitteita
Pidätkö tätä aidosti hyvänä sijoituksena pääoma 100 aikak 10 vuotta tuotto 90k?Ei helvetissä mitään 100 tuhatta bitcoiniin
Hajauttaa sen vaikka rahastoihin minimoiden riskin. 7% korolla 10 vuodessa tuotto olisi jotain 90 tuhannen pintaan?
Jos sinä aikana myös kuukausittain laittaisi vielä 500e/kk niin se kasvattaisi lopullista pottia huomattavasti.
Tämä nyt turvallisin keino. Mitä suurempaa tuottoa tavoittelee niin sitä mukaa riskit kasvaa
Joo kyllähän tuo sinun sijoitusidea on huomattavasti parempi! Eikun hetkinen, ethän sä kertonut mitään?Pidätkö tätä aidosti hyvänä sijoituksena pääoma 100 aikak 10 vuotta tuotto 90k?
Ittee ainaki harmittais sijoittaa 100k jonka joku toinen sijoittaa eteenpäin ja tilittää sulle siitä murto-osan vuodessa
Siis pienellä riskillä et parempaa tuottoa saa.Pidätkö tätä aidosti hyvänä sijoituksena pääoma 100 aikak 10 vuotta tuotto 90k?
Ittee ainaki harmittais sijoittaa 100k jonka joku toinen sijoittaa eteenpäin ja tilittää sulle siitä murto-osan vuodessa
Mutta toisaalta, 300k ei ole 20 vuodelle kuin 15k/vuosi. Sä saat vastikkeet vähennyksiinvuokratulon verotuksessa, en jaksa setviä vuokratasoa ja paljonko lie hoitovastike on. Mutta oletan että vuodessa saat vastikkeen maksettuasi jonkun 10-12k vuokratuloa josta sitten jotain maksat veroa. Nyt kuitenkin jaksat tehdä jotain töitä vielä etänä tm, niin vuokrattuna voisit rahastaa aluksi vaikka 5-10 vuotta. Arvo nousee ja sitten onkin se sama 300k+ myydessä kädessä ja kulutus aika onkin vaikka 10 vuotta...ja oot kymmenen vuoden aikana jo tulouttanut sieltä 100k tms..mutta ei toki väärin ole myydä jo jos siltä tuntuu. Olen itsekkin myynyt kaksi tuottavaa sijoitusasuntoa vaikkei se ole optimaalinen ratkaisu mutta tarvin niissä vaiheissa rahaa Ihan järkihankkeisiin. Tietys mieles kaduttaa, arvot olisi noussut ja nyt olisi enemmän vuokratuloja.Vuokaamalla edelleen mä vaan annan ton pääoman olla, enkä tosissaan aio sitten kuolla omistaen päälle 300k asunnon. No no no. Nyt kulutetaan kaikki lopun elämän aikana, käärinlinioissa ei ole taskuja. Sit vanhana otetaan veroja takaisin sosiaalihuollosta, kun näitä veroja on maksettu hyvä tovi. Kukaan ei ole perimässä edes mitään, niin kelle mä tätä rahaa säästäisin.
28% pääomavero ja vastikkeet, niin eipä vuokraamisesta paljoo käteen jää.
Onko nuo haamuvieste
myy pois se komero ja pistä kunnon omk alle? kerran isolla iällä haluat alkaa mällämäänVuokaamalla edelleen mä vaan annan ton pääoman olla, enkä tosissaan aio sitten kuolla omistaen päälle 300k asunnon. No no no. Nyt kulutetaan kaikki lopun elämän aikana, käärinlinioissa ei ole taskuja. Sit vanhana otetaan veroja takaisin sosiaalihuollosta, kun näitä veroja on maksettu hyvä tovi. Kukaan ei ole perimässä edes mitään, niin kelle mä tätä rahaa säästäisin.
28% pääomavero ja vastikkeet, niin eipä vuokraamisesta paljoo käteen jää.
Komero. Pystytkö uskomaan, että on iso määrä ihmisiä (kaupunkilaisia), jotka asuvat 100 kertaa mielummin 15m2 makuuhuoneessa ja neliökilometrien kokoisessa ”olohuoneessa”, kuin 200m2 omakotitalossa.Onko nuo haamuvieste
myy pois se komero ja pistä kunnon omk alle? kerran isolla iällä haluat alkaa mällämään
En tiedä miten epäselväksi sulle jäi, mutta lueppa noi viestit uudestaan, puhuinko siinä asunnon pääoman siirtämisestä uuteen asuntoon?Onko nuo haamuvieste
myy pois se komero ja pistä kunnon omk alle? kerran isolla iällä haluat alkaa mällämään
Kyllä näin on! Jos ei ole jälkeläisiä kelle haluaa jättää perintöä, niin pahinta olis se, että itse kovalla työllä ansaitsemat rahat jäisi käyttämättä eläessään. Itse aion toimia tismalleen samoin! Sitä rahaa pitää käyttää sillon kun vielä aksaa harrastaa ja tehä asioita. Vanhempana sitä ei enää tartte muuta ku sen verran että pärjää kun ei jaksa mitään enää tehdäkään...No toki jos joku ostaa haluaisi, niin neuvottelisin toki. Yli 20v katsellut tätä, mutta jatketaan nyt. Päätin jo viime vuonna, että kun 50v täytän, niin en aio enää istua rahojen päällä, vaan pistän kämpän myyntiin ja kulutan sitten 20 vuoden aikana kaikki ja sen mitä teen sinä aikana lisää. Jos kuolee omat ja varastetut rahat käytettynä, niin on mennyt aika putkeen. Living the life. Panostan vähän samalla tubeen enemmän jne. Jos ja kun Pakkis varmaan jatkuu, niin lajikin edelleen saa tämän saitin tuen ja SM-kisat sun muut raportoidaan. Mutta joo, ottakaa ne adbockit pois päältä jos sellaista pidätte, sillä varmistatte että tää rullaa.
Mutta toisaalta, 300k ei ole 20 vuodelle kuin 15k/vuosi. Sä saat vastikkeet vähennyksiinvuokratulon verotuksessa, en jaksa setviä vuokratasoa ja paljonko lie hoitovastike on. Mutta oletan että vuodessa saat vastikkeen maksettuasi jonkun 10-12k vuokratuloa josta sitten jotain maksat veroa. Nyt kuitenkin jaksat tehdä jotain töitä vielä etänä tm, niin vuokrattuna voisit rahastaa aluksi vaikka 5-10 vuotta. Arvo nousee ja sitten onkin se sama 300k+ myydessä kädessä ja kulutus aika onkin vaikka 10 vuotta...ja oot kymmenen vuoden aikana jo tulouttanut sieltä 100k tms..mutta ei toki väärin ole myydä jo jos siltä tuntuu. Olen itsekkin myynyt kaksi tuottavaa sijoitusasuntoa vaikkei se ole optimaalinen ratkaisu mutta tarvin niissä vaiheissa rahaa Ihan järkihankkeisiin. Tietys mieles kaduttaa, arvot olisi noussut ja nyt olisi enemmän vuokratuloja.