OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Nuoret ei voi hyvin.

Jos ignooraat, niin tässä tulos.

Screenshot 2024-03-29 at 20.49.59.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuossa aikasemmin olenkin maininnut tekoälyn niin onko muuten tullut vastaan tilanteita, että ois sun ääni kopioitu jotenkin ja siten tehty hallaa elämällesi? Entä muuta haittaa jota olisi joku vihaaja jo tehnyt tekoälyllä?
 
Tuossa aikasemmin olenkin maininnut tekoälyn niin onko muuten tullut vastaan tilanteita, että ois sun ääni kopioitu jotenkin ja siten tehty hallaa elämällesi? Entä muuta haittaa jota olisi joku vihaaja jo tehnyt tekoälyllä?
Ohan ne tehneet jo feikkipätkiä missä mun ääntä käytetään. Mietin vaan miten julmetun syvälle ihon alle mä olen mennyt joillain.
 
Osaatko Mike sanoa, miksi itsellä on Pakkiksella kirjoittaminen tökkivää ja viiveellistä. Tämänkin viestin alku meno normaalisti, mutta nyt taas jumittaa pirusti. Muualla en ole tätä huomannut.
 
Osaatko Mike sanoa, miksi itsellä on Pakkiksella kirjoittaminen tökkivää ja viiveellistä. Tämänkin viestin alku meno normaalisti, mutta nyt taas jumittaa pirusti. Muualla en ole tätä huomannut.
Mulla sama vika, todella ärsyttävää ja jos virhe on sattunut väliin todella raskasta korjata tai yrittää pyyhkiä omia kirjoituksia.
 
Osaatko Mike sanoa, miksi itsellä on Pakkiksella kirjoittaminen tökkivää ja viiveellistä. Tämänkin viestin alku meno normaalisti, mutta nyt taas jumittaa pirusti. Muualla en ole tätä huomannut.
Tota selvitellään toisessa ketjussa. Syytä ei ole vielä saatu.
 
Tota selvitellään toisessa ketjussa. Syytä ei ole vielä saatu.
Itselläkin ongelmaa. Tuli mieleen kun tässä ketjussa samalla sivulla vihaajista juttua ja itsekkin vasta kirjotin niin voiko jonkunlainen hyökkäys sivustoa kohtaan tehdä tän ongelman? Voisiko vihaajien aivokapasiteetti riittää siihen hommaan?

Ps. Pätki tänkin kirjoittaminen hieman 😅
 
Ite käytän pakkista vaan koneella ja ei oo ikinä ollu mitää pätkimisiä tms
Jostain syystä mobiilin ongelma, joka tekeekin tästä vaikeeta kun ei desktopilla ilmene. Tää nyt ei kauaa ole ollut, joten oottelen xenforon päivitystä, josko viime päivityksessä olis joku bugi tullut.
 
AdBlock päällä ei pätki, AdBlock poissa pätkii. Joku paskamainos syö resurseja?
Nyt kun sais vielä rajattua, että mikä yksittäinen mainos bugailee, koska ei ole muutoksia tehty ja ennen ei mitään ongelmaa ollut. Adblockia ei kohta kannata enää käyttää täällä jos halutaan että tää saitti pidetään pystyssä. Toukokuusta lähtien on vaarasssa että mä lopetan tämän.
 
Back
Ylös Bottom