OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

IMG_20240219_113523_00_011_PureShot.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla näyttää tässä kohden sitten jo 17,17 siitä tietysti pois se -15% tolla koodilla. Miten näin äkkiä voi hinta nousta kun ei tosta Miken alkuperäisestä viestistä niin kauaa ole
 
Onko tuo mimmi, jolla olet käynyt leimaa nyt ottamassa, jotenkin erityisen hyvä teksteissä? Olisi itsellä yli vuosikymmenen tauon jälkeen ajatus tän vuoden puolella ottaa, mutta tekijä hakusessa. Semi-pienellä kuitenkin tekstit haluaisin ottaa, niin täytyy olla erityisen pätevä.
Fonttivalinta tekstissä on kovin tärkeää kun pientä tehdään, en tiedä miten vaativaa tekstien tatuointi yleisesti on.
 
Fonttivalinta tekstissä on kovin tärkeää kun pientä tehdään, en tiedä miten vaativaa tekstien tatuointi yleisesti on.
No tuo on itsellekin vähän epäselvää, miten haastavaa mahtaa olla 🤔 Täytynee tsekkailla vaan eri tekijöiden gallerioita taas pitkän ajan jälkeen 🙂
 
No tuo on itsellekin vähän epäselvää, miten haastavaa mahtaa olla 🤔 Täytynee tsekkailla vaan eri tekijöiden gallerioita taas pitkän ajan jälkeen 🙂
Mulla ei ainakaan ole mitään valitettavaa teksteistä. Esim trapseihin Odinilla teki harjoittelija ja se kesti vaan pidempään. Uskoisin fonttien olevan helppoa tekemistä. Aikaakaan ei mene yleensä edes 30min pienissä.
 
Mulla ei ainakaan ole mitään valitettavaa teksteistä. Esim trapseihin Odinilla teki harjoittelija ja se kesti vaan pidempään. Uskoisin fonttien olevan helppoa tekemistä. Aikaakaan ei mene yleensä edes 30min pienissä.
Joo lähinnä toi miten kestää aikaa mietityttää. Mulla on forkussa teksti, joka on mun mielestä haalistunut turhan paljon...mitäs...noin 13 vuodessa. Sitten kaverin mielestä oli säilynyt ihan hyvin, ja olikin verrattuna sen 10 vuotta vanhaan. Että saisi mahdollisimman hyvää laatua mahdollisimman kohtuulliseen hintaan. Tai no mulla olisi simppeli kuva samassa yhteydessä. Ei pentagrammi, mutta samantyyppinen.
 
Mulla ei ainakaan ole mitään valitettavaa teksteistä. Esim trapseihin Odinilla teki harjoittelija ja se kesti vaan pidempään. Uskoisin fonttien olevan helppoa tekemistä. Aikaakaan ei mene yleensä edes 30min pienissä.
Fontit ei itseasiassa ole kovin helppoja tehdä hyvin. Niissä näkyy heti virheet jos koko, paksuus tai linja heittää..ja korjaaminen lähes mahdotonta kun ei voi paksuntaa yms.
 
Fontit ei itseasiassa ole kovin helppoja tehdä hyvin. Niissä näkyy heti virheet jos koko, paksuus tai linja heittää..ja korjaaminen lähes mahdotonta kun ei voi paksuntaa yms.
No sitten ne tekee Odinilla varsin hyvin.

Screenshot 2024-02-21 at 20.17.54.jpg
 
Back
Ylös Bottom