OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Kyllä ylilauta on vuosien aikana pyörinyt turhan paljon päässäsi, voisi olla ihan hyvä jos menisit ammattilaiselle näistä tuntemuksista avautumaan.
Ei sinne nyt sen takia mennä että joku asia pyörii mielessä, vaan siksi että se haittaa elämää. Muuten siellä olis kaikki joiden päässä on ajatuksia.

Se että sun jokainen viesti täällä koskee mua, on taas jo vähän pakkomielteistä ja se kannattais lopettaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei sinne nyt sen takia mennä että joku asia pyörii mielessä, vaan siksi että se haittaa elämää. Muuten siellä olis kaikki joiden päässä on ajatuksia.
Kyllä se ylis tuntuu sun elämää haittaavan. Ootko mitannut verenpaineitasi?
 
Kyllä se ylis tuntuu sun elämää haittaavan. Ootko mitannut verenpaineitasi?
No ei se asia hokemalla muutu todeksi joten en mä nyt osaa sulle enempää sanoa. Jos sä uskot noin, niin sitten uskot. En kuitenkaan ole menossa kuluttamaan terveydenhuollon resursseja tämän takia kun voin hyvin.

Ja kun tossa jo sanoit että trollaat, niin siinäkin selviää jo ettei sulla tolle toiminnalle ole edes oikeaa perustetta. En nyt äkkiseltään keksi mitään syytä miksi muuten tommoisia kirjoittelisit edes.
 
@Mike ootko muuten vielä oikeasti sitä mieltä ettei älykkyys ole perinnöllistä, olis mielenkiintoista kuulla vähän ajatuksiasi tästä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
@Mike ootko muuten vielä oikeasti sitä mieltä ettei älykkyys ole perinnöllistä, olis mielenkiintoista kuulla vähän ajatuksiasi tästä.
En ole pätevä sanomaan tosta mitään muuta kuin vain oman mielipiteen. En tiedä onko tutkimuksia tehty, eikä aihe kiinnosta itseäni.

Tärkeintä on kuitenkin kohdella muita ihmisiä hyvin ja koittaa elää itse onnellisena.

Jollain tasolla voisin sanoa että luonteenpiirteet vois ehkä periytyä tai sitten ne on opittuja. Faija on paha introvertti ja musta tuntuu että itse siltä sen perin tai opin.

Saattaa älykkyyskin absoluuttisesti periytyä jollain tasolla.

Mut se miten elämässä oppii jos haastaa itseänsä, ei taas liity periytymiseen.
 
18799D90-4EA8-4101-A616-80E1AEF10341.jpeg
 
Kummallista kun on dieetin jälkeen kaikenlaista vaivaa tullut. Kiertäjät vasemmassa tosi kipeenä, vasemmassa kädessä tenniskyynärpään oireita, kyykyssä jotain pientä hajos takareiden ja pakaran kiinnityksessä jne. Luulis, että kun vähän rasvaa ja nestettä tulee takas, että paikat kestäis paremmin.

Koittanut hierontaa, kylmää ja 4 päivän totaalilepoa, ei mitään apua. Unetkin on ollut luontaisesti parhaimmillaan yli 9h.

Maaliskuun alussa aloitan uuden crash-dieetin ja 8 viikossa taas repäsen rasvat alas. Sitten kesä pitää kärvistellä alemmilla kaloreilla.
 
Kummallista kun on dieetin jälkeen kaikenlaista vaivaa tullut. Kiertäjät vasemmassa tosi kipeenä, vasemmassa kädessä tenniskyynärpään oireita, kyykyssä jotain pientä hajos takareiden ja pakaran kiinnityksessä jne. Luulis, että kun vähän rasvaa ja nestettä tulee takas, että paikat kestäis paremmin.

Koittanut hierontaa, kylmää ja 4 päivän totaalilepoa, ei mitään apua. Unetkin on ollut luontaisesti parhaimmillaan yli 9h.

Maaliskuun alussa aloitan uuden crash-dieetin ja 8 viikossa taas repäsen rasvat alas. Sitten kesä pitää kärvistellä alemmilla kaloreilla.
Ehkä se rasitus vaan kumuloitu ja nyt sattuu alkaa oireet. Mahdollisuus myös että jatkuva stressitila kehossa pitäny kipuja piilossa, nyt kun rentoutuu nii palaa
 
Ehkä se rasitus vaan kumuloitu ja nyt sattuu alkaa oireet. Mahdollisuus myös että jatkuva stressitila kehossa pitäny kipuja piilossa, nyt kun rentoutuu nii palaa
Saattaa olla että toi muutos kaloreissa ja treeneissä sitten heitti kropan vähemmälle puolustukselle, tosin en ole kipeä kyllä ollut. En ole nyt treenannut kahta treeniä säännöllisesti, vaan annan kropalle vähän lepoa.
 
Kummallista kun on dieetin jälkeen kaikenlaista vaivaa tullut. Kiertäjät vasemmassa tosi kipeenä, vasemmassa kädessä tenniskyynärpään oireita, kyykyssä jotain pientä hajos takareiden ja pakaran kiinnityksessä jne. Luulis, että kun vähän rasvaa ja nestettä tulee takas, että paikat kestäis paremmin.

Koittanut hierontaa, kylmää ja 4 päivän totaalilepoa, ei mitään apua. Unetkin on ollut luontaisesti parhaimmillaan yli 9h.

Maaliskuun alussa aloitan uuden crash-dieetin ja 8 viikossa taas repäsen rasvat alas. Sitten kesä pitää kärvistellä alemmilla kaloreilla.
Voisiko yksinkertaisesti vanheneminen olla se suurin syy?

Itse olen vähän päälle 30, mutta nyt jo huomaa ettei treeni enää kulje samalla tavalla kuin tuossa vaikkapa viitisen vuotta sitten. Olen tosin aina ollut natu, enkä tarkkaan ottaen edes tiedä kuinka nuo suoritusta parantavat lääkkeet esim. palautumisessa auttaa ja että menettävätkö ne jollain tavalla "tehoaan" kun keho fyysisesti vanhenee.
 
Voisiko yksinkertaisesti vanheneminen olla se suurin syy?

Itse olen vähän päälle 30, mutta nyt jo huomaa ettei treeni enää kulje samalla tavalla kuin tuossa vaikkapa viitisen vuotta sitten. Olen tosin aina ollut natu, enkä tarkkaan ottaen edes tiedä kuinka nuo suoritusta parantavat lääkkeet esim. palautumisessa auttaa ja että menettävätkö ne jollain tavalla "tehoaan" kun keho fyysisesti vanhenee.
No ei tässä nyt kuukaudessa vanhene tollai. Ja sä teet jotain tosi väärin jos luulet, että 30v alkaa ikä vaikuttamaan.
 
No ei tässä nyt kuukaudessa vanhene tollai. Ja sä teet jotain tosi väärin jos luulet, että 30v alkaa ikä vaikuttamaan.
Joo itsekin luulin tuossa päälle kolmekymppisenä, ettei tässä enää palaudu entiseen malliin juoksuharjoittelusta. No nyt päälle nelikymppisenä tuntee omat rajansa ja kehon lainalaisuudet paremmin, niin pystyy harrastamaan ihan siinä missä kaksikymppisenäkin. En usko että viisikymppiseksikään mitään romahdusta tulee, pientä hiipumista vain tehoissa.
 
Koittanut hierontaa, kylmää ja 4 päivän totaalilepoa, ei mitään apua. Unetkin on ollut luontaisesti parhaimmillaan yli 9h.

Maaliskuun alussa aloitan uuden crash-dieetin ja 8 viikossa taas repäsen rasvat alas. Sitten kesä pitää kärvistellä alemmilla kaloreilla.
Millaista kylmähoitoa olet kokeillut? Oletko käynyt avannossa? Jos et niin suosittelen ehdottomasti kokeilemaan ja käymään säännöllisesti.
 
Kummallista kun on dieetin jälkeen kaikenlaista vaivaa tullut. Kiertäjät vasemmassa tosi kipeenä, vasemmassa kädessä tenniskyynärpään oireita, kyykyssä jotain pientä hajos takareiden ja pakaran kiinnityksessä jne. Luulis, että kun vähän rasvaa ja nestettä tulee takas, että paikat kestäis paremmin.

Koittanut hierontaa, kylmää ja 4 päivän totaalilepoa, ei mitään apua. Unetkin on ollut luontaisesti parhaimmillaan yli 9h.

Maaliskuun alussa aloitan uuden crash-dieetin ja 8 viikossa taas repäsen rasvat alas. Sitten kesä pitää kärvistellä alemmilla kaloreilla.
Mitä tarkoittaa crash-dieetti? Voitko avata hieman? Vai perus kaavalla saastekanaa, tomaattia ja majoneesia?
 
Millaista kylmähoitoa olet kokeillut? Oletko käynyt avannossa? Jos et niin suosittelen ehdottomasti kokeilemaan ja käymään säännöllisesti.
Cryo-hoitoa suoraan kohdelihakseen ja ongelmakohtaan.
Mitä tarkoittaa crash-dieetti? Voitko avata hieman? Vai perus kaavalla saastekanaa, tomaattia ja majoneesia?
Elikä suoraan rajusti miinukselle ja treenimäärät tuplataan. Ei mitään rauhassa pudottelua, vaan kerralla kunnolla. Aina puhutaan miten metabolia sakkaa ja diipadaapa, mut mulla ainakin toimii ja hyvin näyttää myös dieetin jälkeen toimivan. Vatsat ja kyljet näkyy 99kg painossa. Ei näkynyt 96kg painossa kun aloitin syksyllä.
 
No ei tässä nyt kuukaudessa vanhene tollai. Ja sä teet jotain tosi väärin jos luulet, että 30v alkaa ikä vaikuttamaan.
Millon olet itse viimeksi treenannut natuna? Jos olen oikein ymmärtänyt niin sinulla ei tästä kauheasti ole kokemusta, joten en usko että voit arvioida kovin suurella asiantuntijuudella millä tavalla naturaalina tulee rajat ihan eri tavalla vastaan, kun aletaan siirtymään kahdestakymmenestä sinne kolmenkymmenen ikävuoden puolelle.

Aloitin siis salilla käymisen 16-vuotiaana ja samanlaista treeniä pystyin tekemään sinne 27-28 -vuotiaaksi ilman mitään sen kummempia muutoksia, kunnes yhtäkkiä huomasin että niitä lepopäiviä tarvitseekin laittaa enemmän sinne viikko-ohjelmaan.

Jos väärin tekemisen määritelmä on tässä se, etten treenaa edelleen samoin kuin ollessani vielä kaksikymppinen, niin voin suoraan todeta ettei tämä ole mahdollista. Lääkkeiden avulla asia olisi varmasti eri, mutta niitä en tule koskaan käyttämään.
 
Millon olet itse viimeksi treenannut natuna? Jos olen oikein ymmärtänyt niin sinulla ei tästä kauheasti ole kokemusta, joten en usko että voit arvioida kovin suurella asiantuntijuudella millä tavalla naturaalina tulee rajat ihan eri tavalla vastaan, kun aletaan siirtymään kahdestakymmenestä sinne kolmenkymmenen ikävuoden puolelle.
Itse olen oppinut vasta hiljattain treenaamaan järkevämmin tässä 20-29 ikävuosien välissä. Se on totta, että vanhenimisen merkit alkaa hiljattain lisääntymään siinä 30-vuoden tienoilla tai siitä alkaen. Se tarkoittaa ehkä ennemmin sitä, että ei kauheasti kannata haaveilla ammattilaisurheiilijan urasta, ainakaan kovin monen lajin osalta. Toki yksilöllisiä poikkeuksiakin on paljon.
 
Millon olet itse viimeksi treenannut natuna? Jos olen oikein ymmärtänyt niin sinulla ei tästä kauheasti ole kokemusta, joten en usko että voit arvioida kovin suurella asiantuntijuudella millä tavalla naturaalina tulee rajat ihan eri tavalla vastaan, kun aletaan siirtymään kahdestakymmenestä sinne kolmenkymmenen ikävuoden puolelle.

Aloitin siis salilla käymisen 16-vuotiaana ja samanlaista treeniä pystyin tekemään sinne 27-28 -vuotiaaksi ilman mitään sen kummempia muutoksia, kunnes yhtäkkiä huomasin että niitä lepopäiviä tarvitseekin laittaa enemmän sinne viikko-ohjelmaan.

Jos väärin tekemisen määritelmä on tässä se, etten treenaa edelleen samoin kuin ollessani vielä kaksikymppinen, niin voin suoraan todeta ettei tämä ole mahdollista. Lääkkeiden avulla asia olisi varmasti eri, mutta niitä en tule koskaan käyttämään.
On vanhenemista, ja sit on sitä ku porukka antaa ittensä rupsahtaa, alentavat standardeja, & väsyvät. Ei katso ikää. Mä en pysty oleen pyörittelemättä silmiäni, ku joku valittaa 30v olevansa vanha yms. Jos on 30v ja vaikka ihan paskana, ni vittu good luck seuraaville 30 vuodelle 🥹.
 
Back
Ylös Bottom