OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siellä on Kari saanut perjantaina maksetut lapsilisät omalle tilille. Mämmiä ostettu ja jatkettu sen verran että vielä näin maanantaina pääsee tunnelmaan.
 
Ylläolevan Veetin lempijuoma.
1706538638278.png
 
Onkohan tää joku niistä homoista jolle oot antanut Facebookissa pakit, vai mikä sitä noin risoo?
 
Oisko Karille bannia suoraan, tolla ole mitään järkevää annettavaa tälle palstalle?
Ei, vaan annan olla esimerkkinä että jengi tajuaa, ettei ole kyllä mun vika toi jatkuva viha, vaan näillä on mielenterveysongelmia.
 
Höpö, höpö. Mieleni on terävä kuin partaveitsi.
Niin no ethän sinä sitä itse toki ymmärrä, mutta jos vertaat omia viestejäsi muiden viesteihin, saattaa aueta vähän että ehkä oot hieman mieleltäsi sairas. Eikä se mieli parane netissä täysin levottomia huutelemalla.
 
Niin no ethän sinä sitä itse toki ymmärrä, mutta jos vertaat omia viestejäsi muiden viesteihin, saattaa aueta vähän että ehkä oot hieman mieleltäsi sairas. Eikä se mieli parane netissä täysin levottomia huutelemalla.
Mä vaan trollaan bro
 
Ei, vaan annan olla esimerkkinä että jengi tajuaa, ettei ole kyllä mun vika toi jatkuva viha, vaan näillä on mielenterveysongelmia.
Älä nyt taas laita huonoa/lapsellista käytöstä mielenterveysongelmien syyksi. Sulla tuntuu olevan jotain ennakkoluuloja. En ole psyk.polilla tavannut yhtään huonosti käyttäytyvää ihmistä. Suosittelen sinuakin puhumaan pollatohtorin kanssa, jos nämä vihaajat ovat päässeet pääsi sisään.
 
Suosittelen sinuakin puhumaan pollatohtorin kanssa, jos nämä vihaajat ovat päässeet pääsi sisään.
Kyllä se toisinpäin on, mä olen niiden ihon alle mennyt, mä vaan kattelen tota hölmöö toimintaa ja annan olla että muutkin näkee miten typerää toi on.
 
Kyllä se toisinpäin on, mä olen niiden ihon alle mennyt, mä vaan kattelen tota hölmöö toimintaa ja annan olla että muutkin näkee miten typerää toi on.
Yleensä huonoiten käyttäytyviä ovat ne, jotka eivät diagnoosia ottaisi mistään hinnasta, vaikka kaikki näkevät sekoilun määrän.
 
Yleensä huonoiten käyttäytyviä ovat ne, jotka eivät diagnoosia ottaisi mistään hinnasta, vaikka kaikki näkevät sekoilun määrän.
Haluaisin tarttua tähän "Suosittelen sinuakin puhumaan pollatohtorin kanssa, jos nämä vihaajat ovat päässeet pääsi sisään."

Millaisin perustein te ihmiset juoksette lääkärissä valittamassa? Silläkö perusteella, että joku vajakki hokee "mike mike mike, lihapulla, katuhuora"? Mun mielestä mielenterveyspalveluissa pitäis käydä ihmiset jotka ovat hädässä ja tarvitsevat apua. Mä elän onnellista elämää hyvässä parisuhteessa ja saan tehdä töiden puolesta aika vapaasti kaikkea. Mitä mä menisin edes valittamaan sinne? Noilla sun sanoillako "mennyt pään sisään". No miten ne nyt on mennyt pään sisään, että pitäis oikein psykiatrille mennä? En ymmärrä, ei mun elämä noista järky, enemmän mua harmittaa että tänään en saanut viimeistä sarjaa kyykysssä läpi kun takareidessä nappas jotain ikävästi, siinä mun murheet esim tänään.

Tota nettihuutelua on katottu 20 vuotta ja tässä sitä ollaan edelleen ja teen just sitä mitä haluun välittämättä mitä musta puhutaan. Se, että otan kantaa tohon kaikkeen hölmöön, ei tarkoita, että mun tarttis mennä jonnekin psykiatrille. Kyllä nää karin tapaiset hullut tarvis just sitä pollatohtoria jos yksi mies saa ne noin sekaisin ettei mistään muusta osata puhua.
 
Haluaisin tarttua tähän "Suosittelen sinuakin puhumaan pollatohtorin kanssa, jos nämä vihaajat ovat päässeet pääsi sisään."

Millaisin perustein te ihmiset juoksette lääkärissä valittamassa? Silläkö perusteella, että joku vajakki hokee "mike mike mike, lihapulla, katuhuora"? Mun mielestä mielenterveyspalveluissa pitäis käydä ihmiset jotka ovat hädässä ja tarvitsevat apua. Mä elän onnellista elämää hyvässä parisuhteessa ja saan tehdä töiden puolesta aika vapaasti kaikkea. Mitä mä menisin edes valittamaan sinne? Noilla sun sanoillako "mennyt pään sisään". No miten ne nyt on mennyt pään sisään, että pitäis oikein psykiatrille mennä? En ymmärrä, ei mun elämä noista järky, enemmän mua harmittaa että tänään en saanut viimeistä sarjaa kyykysssä läpi kun takareidessä nappas jotain ikävästi, siinä mun murheet esim tänään.

Tota nettihuutelua on katottu 20 vuotta ja tässä sitä ollaan edelleen ja teen just sitä mitä haluun välittämättä mitä musta puhutaan. Se, että otan kantaa tohon kaikkeen hölmöön, ei tarkoita, että mun tarttis mennä jonnekin psykiatrille.
Kyllä ylilauta on vuosien aikana pyörinyt turhan paljon päässäsi, voisi olla ihan hyvä jos menisit ammattilaiselle näistä tuntemuksista avautumaan.
 
Back
Ylös Bottom