OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Kyllä se monen elämää parantaisi merkittävästi jos alkais keskittyyn omaan tekemiseen ja elämään, mä en voi ymmärtää miten valtavasti energiaa jotkut käyttää vain toisten seuraamiseen ja siitä sitten kierosti raportoimiseen.
Ei ne tiedä mitä sillä elämällään tekisi, niin sitten fiksaantuvat just suhun tässä tapauksessa. Surullisia ihmisraunioita joita kukaan ei kaipaa eikä tule kaipaamaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Riippuu keneltä kysytään. Olen ihan tyytyväinen pieneen elämääni enkä ole kenellekään kateellinen. Ei ole esim. tarvetta kohdella muita ihmisiä halventavasti. Arvostustani ei myöskään saa sikailijat, joilla menee näennäisesti hyvin.

Muuten hyvä, mutta ei siltä vaikuta. Jos olet tyytyväinen, niin sulla ei olisi mitään syytä tuohon paskaan asenteeseesi muita kohtaan. Kuten näet, niin sen takia suakaan ei kovin kunnioittavasti oteta vastaan, koska et kunnioita muitakaan joka taas johtuu siitä, että et edes yritä olla paras itsesi ja koet, että se on jotenkin epäreilua kun muut näkevät sen vaivan.
 
Toi häiriköinti on ihan sairasta paskaa. Jatka vaan samaa rataa. Maailmaan mahtuu erilaisia ihmisiä ja itsekin mieluummin seuraan henkilöä, joka tekee omaa juttuaan välittämättä mitä muut siitä kelaa. Mieluummin kulkee omaa polkuaan, kuin miellyttää massaa sensuroimalla itseään.
Kiitos.
 
Kävit sitten niiden tasolla, niin eivät enää olleet katkeria sun elämästä.
Vihjailivat, että olen narsisti, minkä otin tietenkin loukkauksena. Tietyn ylimielisyyden kyllä tunnistan itsessäni, ja kai niitä narsistisia piirteitä on itsessänikin, vaikka olenkin pitänyt itseäni enemmän narsistien uhrina. Huonosta itsetunnosta kumpuavasta itsetärkeydestä olen yrittänyt päästä eroon.
 
Clint Eastwoodkin on yli 190 senttiä pitkä ja moni on varmaan niissä vanhoissa länkkäreissä nähnyt, kun se oli kolmekymppinen ettei se mikään kuikelokaan todellakaan ollut niin pitkäksi mieheksi. Tuskin paljoa treenasi, mutta luonnostaan vahva rakenne.
Itseasiassa Clint on treenannu koko ikänsä ja huolella 80 luvun muscle&fitness lehdissä oli usein juttuja Clintin treeneistä.
 
Mä tykänny sun tatskoista, varsinkin si vis pacem, para bellum.
TIedän sotilaita joilla tuo, mut taitaa olla enemmänkin elämänkatsomuksesta?
Mut kiva ollut tätä seurata.
Oderint dum metuant vois muuten toimia.
 
Mä tykänny sun tatskoista, varsinkin si vis pacem, para bellum.
TIedän sotilaita joilla tuo, mut taitaa olla enemmänkin elämänkatsomuksesta?
Mut kiva ollut tätä seurata.
Oderint dum metuant vois muuten toimia.
Se para bellum ei ollut mun tatska. Sikäli perseestä, että luulit sen olevan mun jalka tällä kyykkäämisellä :D
 
@Mike Herättääkö minkäänlaisia ajatuksia se, että kristinusko on kasvattamassa suosiotaan nuorten keskuudessa?
En ole Mike.
Enkä uskonto fani.
Mutta jos ajatellaan tätä suomalaista tapa uskontoa. On ristiäiset, ripari ja häät. Kohtele toisia niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.
En näe nykymenoa katsessa tota huonona...
Friikkejä ja sekopäitä löytyy ihan jokaisesta ihmisryhmästä joka tapauksessa.

Kirkon verotusoikeus jne on sit toinen juttu.
 
Mun mielestä se on hyvä kun erilaisia näkökulmia.
Viimeaikaisten omien kokemusten perusteella alan ymmärtää miken tatskoja.
Ei siitä enempää mutta ekan kerran elämässä ymmärrän.
 
@Mike Herättääkö minkäänlaisia ajatuksia se, että kristinusko on kasvattamassa suosiotaan nuorten keskuudessa?
Ei niinku mitään vaikutusta muhun eikä mitään mielipidettä. Jokainen uskokoon mihin haluaa. Mulla ei ole mitään tarvetta herättää ihmisiä ajattelemaan, eikä kiinnosta pätkääkään jos joku alkaa uskomaan. Kuhan nyt ei ala mulle tyrkyttään.
 
Ootko muuten miettinyt matkailua ja tatskoja?
Japanissa saattaa aiheuttaa ongelmaa kasvotatska, esim.
Sen takia itse en ole tatskannut mitä ei saa piiloon.
 
En ole Mike.
Enkä uskonto fani.
Mutta jos ajatellaan tätä suomalaista tapa uskontoa. On ristiäiset, ripari ja häät. Kohtele toisia niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.
En näe nykymenoa katsessa tota huonona...
Friikkejä ja sekopäitä löytyy ihan jokaisesta ihmisryhmästä joka tapauksessa.

Kirkon verotusoikeus jne on sit toinen juttu.
Noita ns. elämänohjeita varten nuorille paras vaihtoehto olisi elämänkatsomustieto. Siis kaikille, uskonto olisi sitten vapaaehtoista.

Häät varsinkin on sellainen juttu joka 99,95% keisseistä tehdään sosiaalisuuden ja sen tapahtuman vuoksi, ei minkään jumalan.
Ja yhä enemmän kirkkoon kuulumattomat menee naimisiin.
 
En oo Niklasta tavannut henk.koht. Nikke ei pitkälle heitä, mut tosi tarkka heittämään ja siksi onkin parhaimpia suomalaisia ja taitaa olla korkein pdga rank samalla.
Mikähän on propelaajalle lyhyt heittopituus, jos rystyä ajatellaan :unsure: . Ei oo silleen ollenkaan realistista käsitystä, mut kuvittelisin että valtaosa heittää 140-150m. Voin olla kyl aivan väärässä. Uskontokysymykseen yllä: henkinen itsepetos on parempi, ku taparikollisuus yms. saastanen meno. Eli jos uskonto ''pakottaa'' ihmiset käyttääntyyn paremmin, ja oleen lievempi uhka muille ympärillään, ni onhan se objektiivisesti ajateltuna hyötyä :D.
 
Back
Ylös Bottom