Ihan täysin puhtain mielin, miten määrittelisit mun toiminnan? Vaikka nyt aloitetaan vaikka sosiaalisesta mediasta. Mitä siellä pitäisi muuttaa että vihaajat lopettaisi? Pitäisikö luopua frisbee golffista koska se aiheuttaa valtavasti pahaa oloa. Entäs tatuoinnit, jos niitä haluan ottaa ja ne kuitenkin näkyy esim videoilla, niin pitäiskö niiden ottaminen lopettaa? Tai podcastit, onko ne jotenkin sellaisia, että ne pitäis lopettaa, koska ne vasta onkin piikki lihassa.
Mitä poikkeuksellisen pahaa mä teen, että voidaan sanoa vihaajien aktivoituvan noin rajusti, että varaillaan aikoja lääkäreihin jne? Mä en itse näe, että mun sosiaalinen media nyt on mitenkään provosoivaa.
Miksi muiden kohdalla on aivan normaalia esim pelata frisbee golffia, esim Pauli Pöyhiä oli videolla mun kanssa heittämässä, ei häntä kukaan siitä fribasta vihannut, vaikka ollaan vielä samasta skenestä. Tatuointeja ottaa hirveen iso osa ihmisistä ja postaa niitä someen. Autojakin on monella ja ne postaa niistä kuvia someen. Parisuhteita on monella ja ne postaa niistä someen. Mikä mun toiminnassa eroaa mitenkään siitä mitä muut tekee näiltä osin?
Kotipohja ja Hemu Lehtola postas takaapäin posekuvat ilman housuja, miksei heidän kuvia ole levitelty ja vääristelty pitkin nettiä?
Olisko tähän kaikkeen vastaus kuitenkin se, että nää vihaajat vihaa mua, ei sitä mitä teen. Elikä on aivan sama vaikka mä katoaisin netistä, ne silti tekis musta juttuja ikuisesti.
katso liitettä 261611