OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Jos viittaat siihen, että esim. Miken tai muun toiminta, oli se kuinka provokatiivista tahansa, on oikeutus olla hullu, sairas tai säälittävä toista kohtaan olet väärässä.
Jokinhan tuossa Miken toiminnassa vetää vammaisia puoleensa. Varmasti olisi mahdollista se lopettaa omaa käytöstä muuttamalla, mutta en sano että pitäisi niin tehdä. Kiva seurata.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jokinhan tuossa Miken toiminnassa vetää vammaisia puoleensa.
Ihan täysin puhtain mielin, miten määrittelisit mun toiminnan? Vaikka nyt aloitetaan vaikka sosiaalisesta mediasta. Mitä siellä pitäisi muuttaa että vihaajat lopettaisi? Pitäisikö luopua frisbee golffista koska se aiheuttaa valtavasti pahaa oloa. Entäs tatuoinnit, jos niitä haluan ottaa ja ne kuitenkin näkyy esim videoilla, niin pitäiskö niiden ottaminen lopettaa? Tai podcastit, onko ne jotenkin sellaisia, että ne pitäis lopettaa, koska ne vasta onkin piikki lihassa.

Mitä poikkeuksellisen pahaa mä teen, että voidaan sanoa vihaajien aktivoituvan noin rajusti, että varaillaan aikoja lääkäreihin jne? Mä en itse näe, että mun sosiaalinen media nyt on mitenkään provosoivaa.

Miksi muiden kohdalla on aivan normaalia esim pelata frisbee golffia, esim Pauli Pöyhiä oli videolla mun kanssa heittämässä, ei häntä kukaan siitä fribasta vihannut, vaikka ollaan vielä samasta skenestä. Tatuointeja ottaa hirveen iso osa ihmisistä ja postaa niitä someen. Autojakin on monella ja ne postaa niistä kuvia someen. Parisuhteita on monella ja ne postaa niistä someen. Mikä mun toiminnassa eroaa mitenkään siitä mitä muut tekee näiltä osin?

Kotipohja ja Hemu Lehtola postas takaapäin posekuvat ilman housuja, miksei heidän kuvia ole levitelty ja vääristelty pitkin nettiä?

Olisko tähän kaikkeen vastaus kuitenkin se, että nää vihaajat vihaa mua, ei sitä mitä teen. Elikä on aivan sama vaikka mä katoaisin netistä, ne silti tekis musta juttuja ikuisesti.

Screenshot 2024-01-23 at 17.30.46.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Selkeesti ihan sama juttu, kun jossain ala-asteella joku saa päähänsä että toi jätkä on homo/lampaan nussija/ihan mitä vaan ja sitä sitten muut laumasieluiset komppaa ja sen myötä asiasta tulee faktaa, ja sitten mitä tahansa mitä teet on nälvimisen arvoista.
Tossa iässä se yleensä menee ohi myöhemmin onneksi suurimmalta osalta henkisen kasvun myötä. Tää internetkulttuurin kasvottomuus saa kyllä kaikenmaailman ankeuttajat koloistaan purkamaan epävarmuuksiaan muihin ihmisiin ihan eri tavalla verrattuna siihen mitä se oli joskus aikoinaan. En kyllä tommoselle mitään oikeutusta keksi. Tsemppiä vaan Mike ja jatka elämäsi elämistä just niin kuin itse parhaaksi näet, äläkä anna näille koliikkiaikuisille mitään arvoa.
 
semppiä vaan Mike ja jatka elämäsi elämistä just niin kuin itse parhaaksi näet, äläkä anna näille koliikkiaikuisille mitään arvoa.
Oon tottakai jatkanut elämääni enkä ole juuri missään miettinyt mitä kerron elämästäni tai mitä teen. Se miten valtavasti mä vaikutan niiden elämään, on valovuoden edellä sitä miten vähän ne vaikuttaa mun elämään. Niille mä olen merkittävä ihminen, mulle ne on ihmispaskaa vaan.
 
Ihan täysin puhtain mielin, miten määrittelisit mun toiminnan? Vaikka nyt aloitetaan vaikka sosiaalisesta mediasta. Mitä siellä pitäisi muuttaa että vihaajat lopettaisi? Pitäisikö luopua frisbee golffista koska se aiheuttaa valtavasti pahaa oloa. Entäs tatuoinnit, jos niitä haluan ottaa ja ne kuitenkin näkyy esim videoilla, niin pitäiskö niiden ottaminen lopettaa? Tai podcastit, onko ne jotenkin sellaisia, että ne pitäis lopettaa, koska ne vasta onkin piikki lihassa.

Mitä poikkeuksellisen pahaa mä teen, että voidaan sanoa vihaajien aktivoituvan noin rajusti, että varaillaan aikoja lääkäreihin jne? Mä en itse näe, että mun sosiaalinen media nyt on mitenkään provosoivaa.

Miksi muiden kohdalla on aivan normaalia esim pelata frisbee golffia, esim Pauli Pöyhiä oli videolla mun kanssa heittämässä, ei häntä kukaan siitä fribasta vihannut, vaikka ollaan vielä samasta skenestä. Tatuointeja ottaa hirveen iso osa ihmisistä ja postaa niitä someen. Autojakin on monella ja ne postaa niistä kuvia someen. Parisuhteita on monella ja ne postaa niistä someen. Mikä mun toiminnassa eroaa mitenkään siitä mitä muut tekee näiltä osin?

Kotipohja ja Hemu Lehtola postas takaapäin posekuvat ilman housuja, miksei heidän kuvia ole levitelty ja vääristelty pitkin nettiä?

Olisko tähän kaikkeen vastaus kuitenkin se, että nää vihaajat vihaa mua, ei sitä mitä teen. Elikä on aivan sama vaikka mä katoaisin netistä, ne silti tekis musta juttuja ikuisesti.

katso liitettä 261611
En ala susta tekemään mitään analyysiä tähän. Kunhan seuraan instagramiasi (siihen menee alle minuutti päivässä) ja joskus ajankulukseni hieman luen ylilautaa. Tosin viime aikoina vähemmän, kun pitää töissäkin käydä, ja on muutakin tekemistä kuin miettiä, miten sulla menee.
 
En ala susta tekemään mitään analyysiä tähän. Kunhan seuraan instagramiasi (siihen menee alle minuutti päivässä) ja joskus ajankulukseni hieman luen ylilautaa. Tosin viime aikoina vähemmän, kun pitää töissäkin käydä, ja on muutakin tekemistä kuin miettiä, miten sulla menee.
Sivullisen silmistä maailman yksinkertasin skenaario. Ylilaudan kallut häiriköi Mikea elämäntyökseen, ja Mike kyllä 100% ruokkii heitä reagoimalla, pahentaen asiaa. Ymmärrän toki täysin, koska ei se oo mikään maailman helpoin juttu ignoreta kaikki ärsyttävät asiat elämässä, tai blokkia jokanen kallu erikseen. Itellä silkka periaateki tulis aika pahasti vastaan blokkimisessa. Luonnollinen reaktio puolustautua, mutta internetin ällöttävässä maailmassa valitettavasti johtaa tällaseen extraällöttävään, ikuiseen spiraaliin. Täysin tavisten keskuudessa ei niin iso juttu, mutta Mike on kuitenkin jonkun tason julkkis vähän niinku.
 
En ala susta tekemään mitään analyysiä tähän. Kunhan seuraan instagramiasi (siihen menee alle minuutti päivässä) ja joskus ajankulukseni hieman luen ylilautaa. Tosin viime aikoina vähemmän, kun pitää töissäkin käydä, ja on muutakin tekemistä kuin miettiä, miten sulla menee.
Miten voit siis sanoa että mun pitäis muuttaa jotain jos selaat alle minuutin päivässä mun tekemisiä ja sitten luet ylilautaa, jossa on pelkkää paskaa.
 
Mä en enää ymmärrä internettiä ja siellä olevia ihmisiä. Mitähän lapsellista tossakin oli?

A - Lapset eivät ota tatuointeja
B - Lapset eivät kuvaa järkkäreillä

Ja itse storyyn itse vastaten, oli muuten todella hankalaa hitaasti tarkentavan STM macro linssin kanssa kikkailla vasemmalla kädellä ristiin oikeen käden kanssa.


Screenshot 2024-01-24 at 1.19.55.jpg


Screenshot 2024-01-24 at 1.20.13.jpg
 
Miten voit siis sanoa että mun pitäis muuttaa jotain jos selaat alle minuutin päivässä mun tekemisiä ja sitten luet ylilautaa, jossa on pelkkää paskaa.
Siksipä en sanokaan mitään. Kunhan vain ajattelin, että radiohiljaisuudella varmaan pääsisit negatiivisista seuraajista eroon, jos oikeasti haluaisit. Mutta monelle tämä some on tärkeä osa elämää niin se ei käy. Jokin sun persoonassa on mikä vetää näitä puoleensa. Itsekin olin nuorempana jonkinaseteinen vihaseurantamagneetti, mutta oma asenne muuttui pohjalla käydessä, ja enää en niin kiihota heittereitä enkä minä kiihoitu heistä.
 
Siksipä en sanokaan mitään. Kunhan vain ajattelin, että radiohiljaisuudella varmaan pääsisit negatiivisista seuraajista eroon, jos oikeasti haluaisit. Mutta monelle tämä some on tärkeä osa elämää niin se ei käy. Jokin sun persoonassa on mikä vetää näitä puoleensa. Itsekin olin nuorempana jonkinaseteinen vihaseurantamagneetti, mutta oma asenne muuttui pohjalla käydessä, ja enää en niin kiihota heittereitä enkä minä kiihoitu heistä.

Jotenkin vaikuttaa, että olet vieläkin siellä pohjalla. Et sä muuten vinkuisi. Kyllä sustakin ihan selkeästi jonkinnäköistä vitutusta ja katkeruutta näkee näissä viesteissä.
Ja joskus jos olet jossain onnistunutkin niinkuin annat ymmärtää, niin tiedät miten paljon duunia se vaatii. Ja sitä duunia pitäisi myös jaksaa jatkaa.

Näyttää siltä, että teillä suurimmilla faneilla se pakkomielle ja vitutus kumpuaa siitä, kun luulette, että kaikki menestys on tullut Mikelle kuin ilmaiseksi ja kelaatte, että miksi teille ei sitä menestystä tule. Ja siinä on erona vain ja ainoastaan, että ette grindaa ja paisko sitä duunia päivästä päivään niiden asioiden eteen mitä haluatte.

Sullakin jos on joskus mennyt vähän paremmin, niin se on iso energiavara tuo viha ja katkeruus, niin siitä kannattaisi lähteä liikkeelle, että kohdistaa sen omaan tekemiseen ja tavoitteiden saavuttamiseen oli ne sitten mitä tahansa. Kas kummaa, kun rupeaa asioita tapahtumaan taas ja saat elämältä takaisinkin jotain.
 
Kyllä se monen elämää parantaisi merkittävästi jos alkais keskittyyn omaan tekemiseen ja elämään, mä en voi ymmärtää miten valtavasti energiaa jotkut käyttää vain toisten seuraamiseen ja siitä sitten kierosti raportoimiseen.
 
Mä en enää ymmärrä internettiä ja siellä olevia ihmisiä. Mitähän lapsellista tossakin oli?

A - Lapset eivät ota tatuointeja
B - Lapset eivät kuvaa järkkäreillä

Ja itse storyyn itse vastaten, oli muuten todella hankalaa hitaasti tarkentavan STM macro linssin kanssa kikkailla vasemmalla kädellä ristiin oikeen käden kanssa.


katso liitettä 261623

katso liitettä 261624
Tämä on yksi mikä paljon noita junnuja triggeröi, vastaavia kuvakaappauksia olet varmaan kymmeniä postannut. Toi huomion antaminen on pahinta. Tai jos joku on eri mieltä jostain treenitavasta niin seuraavat 2 postausta ig:ssa on teksteillä "En mä kuulema treenaamisesta mitään tiedä".
 
Tämä on yksi mikä paljon noita junnuja triggeröi, vastaavia kuvakaappauksia olet varmaan kymmeniä postannut. Toi huomion antaminen on pahinta. Tai jos joku on eri mieltä jostain treenitavasta niin seuraavat 2 postausta ig:ssa on teksteillä "En mä kuulema treenaamisesta mitään tiedä".
Mä en ymmärrä tota logiikkaa. Siis nehän sen aina aloittaa. Jos mä nyt aloitan uuden harrastuksen, niin se on muutama minuutti ja jo on mielet pahoitettu. Niin selitä kiitos, enhän mä kerennyt kuin vain postaamaan vaikka että aloitin tenniksen. Koska viimeksi olen postannut someen esim frisbeestä jotain tollaista? En ikinä, niin ne silti vaan siitä itkee. Selitä mulle.

Tää on jo vähän hölmöä kun asiasta ei saa edes kysyä, vaan sekin triggeröi sut syyttämään mua, esim tätä mun vastausta ei olisi ilman SUA, ymmärrätkö? Sit toinen kyssäri, mitä lapsellista oli tossa kamera storyssä? Selitä mulle.

Sä syytät nyt sitten mua, että mun vika sun viesti kun vastaisin siihen, näätkö miten vitun järjetön logiikka toi on. Enhän mä olis vastannut mitään jos sä et olis kirjoittanut.
 
Viimeksi muokattu:
Mä en ymmärrä tota logiikkaa. Siis nehän sen aina aloittaa. Jos mä nyt aloitan uuden harrastuksen, niin se on muutama minuutti ja jo on mielet pahoitettu. Niin selitä kiitos, enhän mä kerennyt kuin vain postaamaan vaikka että aloitin tenniksen. Koska viimeksi olen postannut someen esim frisbeestä jotain tollaista? En ikinä, niin ne silti vaan siitä itkee. Selitä mulle.

Tää on jo vähän hölmöä kun asiasta ei saa edes kysyä, vaan sekin triggeröi sut syyttämään mua, esim tätä mun vastausta ei olisi ilman SUA, ymmärrätkö? Sit toinen kyssäri, mitä lapsellista oli tossa kamera storyssä? Selitä mulle.

Sä syytät nyt sitten mua, että mun vika sun viesti kun vastaisin siihen, näätkö miten vitun järjetön logiikka toi on. Enhän mä olis vastannut mitään jos sä et olis kirjoittanut.
Siis en tiedä menikö pointti nyt ohi enkä hirveen kauaa jaksa puhelimella tähän kirjoittaa, mieluummin sulle vaikka soittaisin.

Tuolla kuvakaappauksella tarkoitin että jaat tänne tuon trollin kommentin. En puhu kuvasta jonka postaat someen vaan kuvakaappaus trollin kommentista. Turhaa trollin ruokkimista koska nyt hän sai huomiosi taas.

Multa toi sun loppuosa meni kokonaan ohi, en ymmärrä yhtään.

Puhuin siitä kun joku trolli kommentoi vaikka johonkin kuvaan "Audi on paska" niin myöhemmin sulta tulee vaikka kuva audista ja kuvatekstinä "Audit on kuulema paskoja lol". Taas trolli sai mitä halusi.

Jos tää nyt on jotain negaamista ja sun vihaamista niin menen loppupäiväksi nurkkaan häpeämään.

Tiktokissa on nykyään trendi että paljon vastataan vihakommentteihin. Esim. eräs automyyjä perustaa lähes kaiken sisällön sille.
Ja siinä huomaa hyvin että tämä reaktio boostaa ihan helvetisti sitä paskakommenttien määrää koska porukka keksii vaikka minkälaisia vihaviestejä että ne pääsis seurattavan henkilön videolle.

Vastavuoroisesti täysin näiden kommenttien jättäminen pois vähentää niiden määrää. Ei poista mutta vähentää.


Ollaanko yhtään yhteisymmärryksessä vai koetko mun olevan aivan hakoteillä?
 
Puhuin siitä kun joku trolli kommentoi vaikka johonkin kuvaan "Audi on paska" niin myöhemmin sulta tulee vaikka kuva audista ja kuvatekstinä "Audit on kuulema paskoja lol". Taas trolli sai mitä halusi.
Kuinka usein tämmöistä tapahtuu? Tota paskaa taas tulee joka päivä jatkuvasti.
 
Jotenkin vaikuttaa, että olet vieläkin siellä pohjalla. Et sä muuten vinkuisi.
Riippuu keneltä kysytään. Olen ihan tyytyväinen pieneen elämääni enkä ole kenellekään kateellinen. Ei ole esim. tarvetta kohdella muita ihmisiä halventavasti. Arvostustani ei myöskään saa sikailijat, joilla menee näennäisesti hyvin.
 
Back
Ylös Bottom