OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Nyt se Tactical reppu on jo -30%


Screenshot 2024-01-22 at 16.27.36.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuohan on ihan yleistä useemmassakin paikassa että varataan vaan aika netistä näppäilemällä jonkun nimi ja puhelinnumero tyhjiin kenttiin. Ei nuo sentään mitään pankkihomman kaltaisia ole juuri missään. Menit sitten fyssärille, parturiin tai vaikka hierojalle niin ihan sama käytäntö.
Myös sairaalaan saa varata toisen nimellä ja täysin keksityllä sossutunnuksella. Mulla on estot kahteen sairaalaan ettei mun nimellä voi varata netistä.
 
Myös sairaalaan saa varata toisen nimellä ja täysin keksityllä sossutunnuksella. Mulla on estot kahteen sairaalaan ettei mun nimellä voi varata netistä.
Oho, toi oli itelle yllättävä ja uus tieto että jopa sairaalaan pystyy. Nuo mun mainitsemat ei yleensä vaadi edes minkäänlaista sotua.
 
Oho, toi oli itelle yllättävä ja uus tieto että jopa sairaalaan pystyy. Nuo mun mainitsemat ei yleensä vaadi edes minkäänlaista sotua.
Joo, se sossutunnus riittää että se on vain siinä muodossa. Mä sain muistutuslaskuja jo peruuttamattomasta ajasta.
 
Tuohan on ihan yleistä useemmassakin paikassa että varataan vaan aika netistä näppäilemällä jonkun nimi ja puhelinnumero tyhjiin kenttiin. Ei nuo sentään mitään pankkihomman kaltaisia ole juuri missään. Menit sitten fyssärille, parturiin tai vaikka hierojalle niin ihan sama käytäntö.
Niin on mutta ei saisi olla.
 
Ymmärtääkseni täällä ei juuri kukaan ole niin sanonut
On ja todella monta kertaa, että syy on mussa. Esimerkiksi kun otan tatuointeja ja vastaan kun kysytään niistä, se on sillon mun vika kun niistä vihataan. Nää on ihan täällä sanottu.
 
Rikosilmoitus vainoamisesta ja tarvittaessa haet lähestymiskieltoa. Tuo ei ole tervettä toimintaa, eikä se lopu sillä että ei tee mitään.
Mulla on armoton kokoelma keskeytettyjä tutkintoja, että saan kohta kansion niille. Ei kytät tee mitään. En usko että ne tekis vaikka joku tulis ampumaan mua. Ne aina selittää ettei ole perusteita alkaa selvittämään tekijää kun diipadaapa internetin anonymiteetti.
 
Onko joku vielä sitä mieltä että tää toiminta on mun vikaa ja vain huutistelua? Alkaako monelle avautumaan esim tän taalasmaan kaltaiset vihaseuraajat jotka työkseen totta tekee ilman syytä.
Varmaan molempia on, ja toisia pieni, mutta ikävä vähemmistö. Ymmärtääkseni kuitenkin elät huomiosta, joten sen tarjoamisen lopettaminen enemmistölle ei tule kyseeseen.
 
Varmaan molempia on, ja toisia pieni, mutta ikävä vähemmistö. Ymmärtääkseni kuitenkin elät huomiosta, joten sen tarjoamisen lopettaminen enemmistölle ei tule kyseeseen.

Jos viittaat siihen, että esim. Miken tai muun toiminta, oli se kuinka provokatiivista tahansa, on oikeutus olla hullu, sairas tai säälittävä toista kohtaan olet väärässä.
 
Back
Ylös Bottom