OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Geeneistä sen verran, että kyllä tekisi ihan hyvää ainakin näille parille suomalaiselle pro-bodarille tunnustaa itselleen, ettei geenit riitä hommaan. Turhaa sitä on vuosia hakata päätään seinään, myrkyttää ja ähkiä salilla, jotta jaksaa pitää statustaan yllä. Sillä mitään muuta tulevaisuutta ei ole. Jos on jo +10v treeniä takana ja heikkoudet vaan kasvaa, tulee vammoja ja muutosta parempaan ei tule, niin eikö tässä vaiheessa olisi ihan hyvä sellanen reality check, että hei, ehkä musta ei ole tähän vaikka teen kaiken niin hyvin kuin voin. Genetiikka on merkittävimmässä roolissa, kun kaikki puskevat täysiä ja pelaavat kaikki kortit.
Näillä pro-bodareilla sentään elinkeino yleensä sidoksissa tuohon touhuun. Enemmän ihmetyttää nämä elämäntaparoinaajat, jotka eivät ole ikinä kisanneet missään, tai vaihtoehtoisesti joskus käyty herapussi-kisoissa keimailemassa. En näe tuohon touhuun muuta syytä, kuin lääkeriippuvuuden
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Geeneistä sen verran, että kyllä tekisi ihan hyvää ainakin näille parille suomalaiselle pro-bodarille tunnustaa itselleen, ettei geenit riitä hommaan. Turhaa sitä on vuosia hakata päätään seinään, myrkyttää ja ähkiä salilla, jotta jaksaa pitää statustaan yllä. Sillä mitään muuta tulevaisuutta ei ole. Jos on jo +10v treeniä takana ja heikkoudet vaan kasvaa, tulee vammoja ja muutosta parempaan ei tule, niin eikö tässä vaiheessa olisi ihan hyvä sellanen reality check, että hei, ehkä musta ei ole tähän vaikka teen kaiken niin hyvin kuin voin. Genetiikka on merkittävimmässä roolissa, kun kaikki puskevat täysiä ja pelaavat kaikki kortit.
Mun mielestä jokainen kehonrakentaja voinee itse arvioida, että riittääkö geenit hommaan. Tuskin siellä nyt ainakaan mistään positiiviseen suuntaan kallellaan olevasta kehovääristymästä on kyse. Eiköhän ne omat heikkoudet ja mahdollisuudet tunnisteta melko hyvin, mutta se kiinnostus ja palo tekemistä kohtaan tekee siitä tekemisen arvoista. Hirveän outoa mielikuvaa koko bodauksesta on tälläkin foorumilla. Mä ainakin olen aina enemmän tai vähemmän tosissaan "bodaillut", vaikka lahjoja ja genetiikkaa ei ole mihinkään.
 
Hell Satan, Archangelo
Hell Satan, welcome Year Zero

Vuosi nollaa ei ole raamatussa, Jeesus syntyi vuonna 1, niin mikäs se sillon syntyi vuonna 0?


View: https://youtu.be/gkBt7yLXyDk?si=P3jyDG3DT36foJus

Tuossa Ghost B.C- year zero- musiikkivideolla, oli useita väärinymmärrettyjä kohtia.

Väite, että saatana syntyi tai luotiin vuotena 0 tarkoittaisi, että Vanhassa Testamentissa ei saatana olisi olemassa.
Hieman hassu väite, jos näin asia ymmärretään.

Raamatussa ei aloiteta vuosien laskemista Jeesuksen syntymästä.
Juutalaisten kalenterissa ollaan vuodessa 5784.
Monet tutkijat ajoittavat Jeesuksen syntymän vuosille 4-6 eKr, mutta kuukaudesta tai päivästä ei ole tietoa.
Hyvä myös huomioida, että Raamatun mukaan Jeesus on ollut olemassa jo ennen maailman luomista, koska hän on Jumala (Kol 1.12-18. Jes 9.5).

Raamatun mukaan saatana on luotu henkiolento kerubi, ei enkeli (Hes 28.12-19).
Enkeleillä ei mainita olevan siipiä, kun kerubeilla on (Hes 10.8).
Kerubit ja enkelit luotiin ennen maailman luomista (Job 38.4-7).
Vuotta ei Raamatussa ole tästä asiasta mainittu.

Saatana ei ole "Archangel", eli korkea-arvoisin enkeleistä, koska hän ei ole enkeli.
Mikael on tuo "Archangel" (Juuda 1.6-10).
Saatana on muiden langenneiden enkelien, eli demonien ja riivaajien "johtaja" (Matt 12.24 25.41 Ilm. 12-7-9).

Tuosta sanasta Beelzebub(englanniksi), joka on mainittu esim Luuk 11.14-20, pieni taustatieto.
Sana oli alunperin muodossa Beelzebul, joka tarkoitti "kuninkaallisen palatsin herraa".
Juutalaiset Rabbit muuttivat tuon epäjumalan nimen, muotoon Beelzebub, joka tarkoittaa kärpästen tai lannan herraa.
Kyseessä on pilkkanimitys saatanasta.
Hieman huvittavaa, että saatanaa ihannoivat käyttävät tuota pilkkanimeä.

Ariel ministries australian youtube sivuilta löytyy aiheesta Angelology, Satanalogy ja Demonology lisää, jos aihe kiinnostaa ja englanti sujuu.
 
Raamatussa ei taas ole ollenkaan väärinyymmärryksiä tai epäloogisuuksia :D Ja Vellulle, jos et tiennyt, niin vuosi on 2023, mistähän tämä vuosi on revitty, saat arvuutella hetken :D
relevantti kysymys Mikelle: Mistä "ihannointi" saatanaa kohtaan on syntynyt, miksi näin? Mä en edes usko mihinkään tuollaiseen itse. Ja vaikka pimeä puoli olisikin olemassa, miksi ihannoida pahuutta ja julmuutta, jota nämä ainakin elokuvissa edustavat.
 
relevantti kysymys Mikelle: Mistä "ihannointi" saatanaa kohtaan on syntynyt, miksi näin? Mä en edes usko mihinkään tuollaiseen itse. Ja vaikka pimeä puoli olisikin olemassa, miksi ihannoida pahuutta ja julmuutta, jota nämä ainakin elokuvissa edustavat.
Tutustu satanismiin, avaa sulle vähän mistä on kyse, siinä ei ole kyse pahuuden ihannoinnista. Tämä se ongelma yleensä on, ihmiset eivät tiedä mistä puhuvat.
 
Kyllä se on varma, että kukaan ei porskuta menemään muutaman tunnin unilla. Tottakai pitää ottaa huomioon elämäntilanne. Raskas duuni ja perhe-elämä vaatii varmasti enemmän kuin työttömänä sinkkuna eläminen.
Arvo Ylppö nukkui tunnetusti 4tuntia eikä elänyt kuin 104-vuotiaaksi ja taisi tuo pääkin pelata melko hyvin…
 
relevantti kysymys Mikelle: Mistä "ihannointi" saatanaa kohtaan on syntynyt, miksi näin? Mä en edes usko mihinkään tuollaiseen itse. Ja vaikka pimeä puoli olisikin olemassa, miksi ihannoida pahuutta ja julmuutta, jota nämä ainakin elokuvissa edustavat.
Satanismi ja saatananpalvonta on kaks eri asiaa millä ei juurikaan ole tekemistä keskenään.
 
Satanismi on aatteellinen ja filosofinen oppi, joka perustuu uskonnolliseen kertomukseen Saatanasta. Satanistit eivät kuitenkaan usko Saatanaan tai muihin personoituihin jumaluuksiin, vaan nimeämällä itsensä Saatanan mukaan he ilmaisevat kristinuskon vastustusta ja vastakohtaisuutta sille. Satanistit korostavat kristinuskon synteinä pitämiä asioita kuten itsekeskeisyyttä, nautintoa ja ruumiillisuutta.
 
huomasitko et Bettina teki 6. sarjalla myös 10 toistoa? Laskit toiston nro 7 sekä nro 8 molemmat seiskoiksi. Jos olis ottanut sen viimeisen, se olis ollut toisto nro 11. :D
En kyllä missään vaiheessa huomannut, eikä kyllä selkeesti Bettinakaan.
 
No sentään saan sut pysähtymään ja lopettamaan kaiken tekemisen, että pääset vihaamaan. Olen sun elämässä sulle merkittävä ihminen.
No sentään saan sut pysähtymään ja lopettamaan kaiken tekemisen, että pääset vastaamaan. Olen sun elämässä sulle merkittävä ihminen.

Satanismi on aatteellinen ja filosofinen oppi, joka perustuu uskonnolliseen kertomukseen Saatanasta. Satanistit eivät kuitenkaan usko Saatanaan tai muihin personoituihin jumaluuksiin, vaan nimeämällä itsensä Saatanan mukaan he ilmaisevat kristinuskon vastustusta ja vastakohtaisuutta sille. Satanistit korostavat kristinuskon synteinä pitämiä asioita kuten itsekeskeisyyttä, nautintoa ja ruumiillisuutta.
Jos normaali ihminen kokee kristinuskon vieraaksi, hän tällöin voi sanoa olevansa uskonnoton. Ihan kaikki uskonnottamat ovat sitä mieltä että useat kristinuskon synnit ovat hyviä juttuja.

Satanismin ongelma on ehkä siinä, että siihen uskoo vain pieni osa länsimaalaisista liberaaleista, jotka on hyvin usein Miken kaltaisia yksilökeskeisiä hedonistejä jotka ei edes lisäänny. Tulevaisuuden määrää ne jotka lisääntyvät, eikä ne ole todellakaan satanistit tai ateistit.

Ehkä satanismi on siinäkin mielessä hyvin itseironinen ideologia, että suakaan Mike ei olisi edes olemassa jos sun vanhemmat/isovanhemmat olisi noudattaneet tuollaista yksilökeskeistä minä minä minä -idelogiaa. Koko Suomen hyvinvointivaltiomaista järjestelmää ja korkeaa elintasoa ei olisi olemassa, jos ihmiset eivät olisi noudattaneet kristinuskon perusoppeja kuten lähimmäisenrakkautta ja työntekoa.
 
No sentään saan sut pysähtymään ja lopettamaan kaiken tekemisen, että pääset vastaamaan. Olen sun elämässä sulle merkittävä ihminen.
Paitsi että tämä on mun forum ja mun työ vastailla tässä ketjussa.

Jos normaali ihminen kokee kristinuskon vieraaksi, hän tällöin voi sanoa olevansa uskonnoton. Ihan kaikki uskonnottamat ovat sitä mieltä että useat kristinuskon synnit ovat hyviä juttuja.

Satanismin ongelma on ehkä siinä, että siihen uskoo vain pieni osa länsimaalaisista liberaaleista, jotka on hyvin usein Miken kaltaisia yksilökeskeisiä hedonistejä jotka ei edes lisäänny. Tulevaisuuden määrää ne jotka lisääntyvät, eikä ne ole todellakaan satanistit tai ateistit. Ehkä satanismi on siinäkin mielessä hyvin itseironinen ideologia, että suakaan Mike ei olisi edes olemassa jos sun vanhemmat/isovanhemmat olisi noudattaneet tuollaista yksilökeskeistä minä minä minä -idelogiaa.
Satanismilla ja lisääntymisellä ei ole mitään tekemistä keskenään. Ovat kaksi eri asiaa.

tuollaista yksilökeskeistä minä minä minä -idelogiaa.
No tekis kuule sulle hyvää minä minä -ideologia kun näyttää olevan mike mike mike-ideologia. Ei ehkä kannata kuluttaa päiviään siihen, että vihaseuraa jotain, vaan keskittyä nimenomaan itseensä. Mä takaan että sun elämästä tulee sillai parempi.

Sikäli tää sun avautuminen on ihan hyvä juttu, että se on sisältöä tänne, eli mua ei haittaa, mutta hyvällä tuurilla sä otat onkeen mun puheista ja alat keskittämään energiaa vihaamisen sijaan omaan hyvinvointiin, toki jos vihaaminen auttaa oma olotilaa, niin sitten ollaan jo pisteessä, ettei paljoa ole tehtävissä.
 
Viimeksi muokattu:
Paitsi että tämä on mun forum ja mun työ vastailla tässä ketjussa.


Satanismilla ja lisääntymisellä ei ole mitään tekemistä keskenään. Ovat kaksi eri asiaa.


No tekis kuule sulle hyvää minä minä -ideologia kun näyttää olevan mike mike mike-ideologia. Ei ehkä kannata kuluttaa päiviään siihen, että vihaseuraa jotain, vaan keskittyä nimenomaan itseensä. Mä takaan että sun elämästä tulee sillai parempi.

Sikäli tää sun avautuminen on ihan hyvä juttu, että se on sisältöä tänne, eli mua ei haittaa, mutta hyvällä tuurilla sä otat onkeen mun puheista ja alat keskittämään energiaa vihaamisen sijaan omaan hyvinvointiin, toki jos vihaaminen auttaa oma olotilaa, niin sitten ollaan jo pisteessä, ettei paljoa ole tehtävissä.
Kyllä mä ainakin mieluummin olen kristityn frendi kuin satanistin. Se satanisti varastaa sulta forumin, uhkailee syödä pikkulapsia ja polttaa Vr:n työntekijän talon. Taksikuskitkin on välillä saamassa turpaansa ja naiset joutumassa raiskatuiksi kun ohittavat motarilla huolimattomasti. Ihan kuin itse Saatana puhuisi tän tyypin kautta.

Älkää olko satanisteja.
 
Kylläpä sulla on paljon tota vihaa mua kohtaan ja pitkään oot jaksanut vihaseurata. Kyllä sitä 20 vuoden aikana on kaikkea tyhmää tullut sanottua, mutta en mä sentään ole mitään pahaa kellekään tehnyt. Mutta kerrotko Kari mistä toi sun viha aluneperin mua kohtaan on lähtenyt ja kuinka kauan ajattelit sitä levittää pitkin nettiä? Eikö tässä maassa ole oikeita rikollisia joihin voisit vihasi keskittää? Miksi minä, mitä mä sulle olen tehnyt? Sulla näyttää olevan sisällä ihan oikeeta aitoa vihaa, toi ei ole enää mitään huutistelua, niin mistä moinen? Miksi?
 
Jos normaali ihminen kokee kristinuskon vieraaksi, hän tällöin voi sanoa olevansa uskonnoton. Ihan kaikki uskonnottamat ovat sitä mieltä että useat kristinuskon synnit ovat hyviä juttuja.

Satanismin ongelma on ehkä siinä, että siihen uskoo vain pieni osa länsimaalaisista liberaaleista, jotka on hyvin usein Miken kaltaisia yksilökeskeisiä hedonistejä jotka ei edes lisäänny. Tulevaisuuden määrää ne jotka lisääntyvät, eikä ne ole todellakaan satanistit tai ateistit.

Ehkä satanismi on siinäkin mielessä hyvin itseironinen ideologia, että suakaan Mike ei olisi edes olemassa jos sun vanhemmat/isovanhemmat olisi noudattaneet tuollaista yksilökeskeistä minä minä minä -idelogiaa. Koko Suomen hyvinvointivaltiomaista järjestelmää ja korkeaa elintasoa ei olisi olemassa, jos ihmiset eivät olisi noudattaneet kristinuskon perusoppeja kuten lähimmäisenrakkautta ja työntekoa.
''Ihan kaikki uskonnattomat ovat sitä mieltä että useat kristinuskon synnit ovat hyviä juttuja.'' Vitullista yleistystä yheltä pieneltä ihmiseltä valtavalla planeetalla, ja ylimielistä puhua koko kansan suulla. Kuten mitkä synnit? Ai ne kliseet, mitkä on lähinnä itsestäänselvyyksiä kaikille edes 2/10 psyykkeen & pavun ÄO:n omaaville 😆? Älä tapa 🤯. Esimerkki kiitos yhestäki noista, mitä sä pidät jotenki älykkäänä, tai edes etäisesti ajatukset herättävänä. Vaikkei ittee kiinnosta vittuakaan lokeroida itteeni johki yhteen aatteeseen, ni oikeestaan noi Satanismin monet jutut on huomattavasti omaperäsempiä ideoita ku raamatun korulauseet & arvotukset, vaikken välttämättä niitä edes allekirjota. Esim. ''Älä ota sitä, mikä ei sinulle kuulu, ellei se ole toiselle taakka, josta hän selkeästi tahtoo tulla vapautetuksi.'' Yksinkertanen käsite, mut huomattavasti kontroversiaalimpi mitä noi raamatun 1+1=2 jutut.


''Satanismin ongelma on ehkä siinä, että siihen uskoo vain pieni osa länsimaalaisista liberaaleista, jotka on hyvin usein Miken kaltaisia yksilökeskeisiä hedonistejä jotka ei edes lisäänny. Tulevaisuuden määrää ne jotka lisääntyvät, eikä ne ole todellakaan satanistit tai ateistit.'' Pieni ihminen jatkaa yleistystään. Tee laskutoimitus, kuinka monta todistettua Satanistia todellisuudessa edes tunnet. Jos luku ei ole vähintään hyvin vaatimaton 5kpl, sulla ei ole mitään käytännön kokemusta asiasta, ja puhelet vaan lämpimikses. Nimimerkin perusteella oot n. 20v, eli et oo nähny elämässäs juuri mitään tod. näk. Onko sussa tulevaisuus, ja mikä sun elämäntehtäväs on? Ilmeisesti siittää jälkeläisiä ku joku primitiivinen elukka suoraan liukuhihnalta, nuolla persettä, & rakentaa parit pyramidit samalla. Perseennuolenta, yhteisöllisyys, jälkeläisten siittäminen yms. voi olla myös hedonismia, jos teet sen todellisuudessa oman mielihyväs vuoks. Täytyy olla kyllä tylsä robotti, jos mieltää hedonismin huonoks jutuks. Eiks toi oo itsekästä, että tuomitset erilaisuuden, & yksilöllisyyden 🤔.

Ehkä satanismi on siinäkin mielessä hyvin itseironinen ideologia, että suakaan Mike ei olisi edes olemassa jos sun vanhemmat/isovanhemmat olisi noudattaneet tuollaista yksilökeskeistä minä minä minä -idelogiaa. Koko Suomen hyvinvointivaltiomaista järjestelmää ja korkeaa elintasoa ei olisi olemassa, jos ihmiset eivät olisi noudattaneet kristinuskon perusoppeja kuten lähimmäisenrakkautta ja työntekoa.
Jossittelua. Yleisimpiä argumentointivirheitä kautta aikojen. Maailmaan mahtuu monenlaisia ihmisiä, ja täysin lapsellista yrittää pakottaa kaikki samaan muottiin. Nothing like kristillinen suvaitsevaisuus 😻. Ootko uskovainen, ja kenen eteen polvistut päivittäin?
 
Viimeksi muokattu:
''Ihan kaikki uskonnattomat ovat sitä mieltä että useat kristinuskon synnit ovat hyviä juttuja.'' Vitullista yleistystä yheltä pieneltä ihmiseltä valtavalla planeetalla, ja ylimielistä puhua koko kansan suulla. Kuten mitkä synnit? Ai ne kliseet, mitkä on lähinnä itsestäänselvyyksiä kaikille edes 2/10 psyykkeen & pavun ÄO:n omaaville 😆? Älä tapa 🤯. Esimerkki kiitos yhestäki noista, mitä sä pidät jotenki älykkäänä, tai edes etäisesti ajatukset herättävänä. Vaikkei ittee kiinnosta vittuakaan lokeroida itteeni johki yhteen aatteeseen, ni oikeestaan noi Satanismin monet jutut on huomattavasti omaperäsempiä ideoita ku raamatun korulauseet & arvotukset, vaikken välttämättä niitä edes allekirjota. Esim. ''Älä ota sitä, mikä ei sinulle kuulu, ellei se ole toiselle taakka, josta hän selkeästi tahtoo tulla vapautetuksi.'' Yksinkertanen käsite, mut huomattavasti kontroversiaalimpi mitä noi raamatun 1+1=2 jutut.


''Satanismin ongelma on ehkä siinä, että siihen uskoo vain pieni osa länsimaalaisista liberaaleista, jotka on hyvin usein Miken kaltaisia yksilökeskeisiä hedonistejä jotka ei edes lisäänny. Tulevaisuuden määrää ne jotka lisääntyvät, eikä ne ole todellakaan satanistit tai ateistit.'' Pieni ihminen jatkaa yleistystään. Tee laskutoimitus, kuinka monta todistettua Satanistia todellisuudessa edes tunnet. Jos luku ei ole vähintään hyvin vaatimaton 5kpl, sulla ei ole mitään käytännön kokemusta asiasta, ja puhelet vaan lämpimikses. Nimimerkin perusteella oot n. 20v, eli et oo nähny elämässäs juuri mitään tod. näk. Onko sussa tulevaisuus, ja mikä sun elämäntehtäväs on? Ilmeisesti siittää jälkeläisiä ku joku primitiivinen elukka suoraan liukuhihnalta, nuolla persettä, & rakentaa parit pyramidit samalla. Perseennuolenta, yhteisöllisyys, jälkeläisten siittäminen yms. voi olla myös hedonismia, jos teet sen todellisuudessa oman mielihyväs vuoks. Täytyy olla kyllä tylsä robotti, jos mieltää hedonismin huonoks jutuks. Eiks toi oo itsekästä, että tuomitset erilaisuuden, & yksilöllisyyden 🤔.


Jossittelua. Yleisimpiä argumentointivirheitä kautta aikojen. Maailmaan mahtuu monenlaisia ihmisiä, ja täysin lapsellista yrittää pakottaa kaikki samaan muottiin. Nothing like kristillinen suvaitsevaisuus 😻. Ootko uskovainen, ja kenen eteen polvistut päivittäin?
Tää vuodatus kuulostaa joltain humanistin raivokohtaukselta joka on narkannut, kännännyt ja valvonut viikon. Jeesus sentään.
 
Ei toi ymmärrä koko satamismia, eikä sillä ole kuin toi viha, se voisi ihan hyvin kohdistaa sen vaikka Savolaiseen, joka juuri puhui aika väkivaltaisesti hoitajista. Mutta sen sijaan tää veeti kaivaa jotain 9 vuotta vanhan jutun jossa mä sanon jotain kusipäisestä taksikuskista joka tukki koko tien. Kyse ei ole mitä olen sanonut tai olenko satanisti, kyse on vain yleisestä vihasta mua kohtaan joka puretaan sitten jollain aivan naurettavalla perusteella.
 
Ei toi ymmärrä koko satamismia, eikä sillä ole kuin toi viha, se voisi ihan hyvin kohdistaa sen vaikka Savolaiseen, joka juuri puhui aika väkivaltaisesti hoitajista. Mutta sen sijaan tää veeti kaivaa jotain 9 vuotta vanhan jutun jossa mä sanon jotain kusipäisestä taksikuskista joka tukki koko tien. Kyse ei ole mitä olen sanonut tai olenko satanisti, kyse on vain yleisestä vihasta mua kohtaan joka puretaan sitten jollain aivan naurettavalla perusteella.
Tässä Miken vihaamiskonseptissa on vähän samanlaista paradoksaalisuutta kuin juutalaisten syrjimisessä. Kummatkin on aina kovaan ääneen hokemassa että meitä vihataan, mutta sitten kun joku kysyy: "mutta miksi teitä vihataan?", niin tulee hiljaisuus.

Villi veikkaus että Mikeä vihataan koska se on mulkku, ja juutalaisia vihataan koska ne on parhaansa mukaan yrittäneet sortaa ja saada maailman kansat toisiaan vastaan.

Väitän myös että ymmärrän satanismia paremmin kuin sinä. Se on vieraan etnisyyden keinotekoisesti luoma ideologia, jonka tarkoitus on rappeuttaa länsimaista yhteiskuntaa. Kyllä, satanismin perustaja oli juutalainen (Anton Lavey). Eli tyyppi joka ei edes ole kristitty, ei harjoita kristinuskoa, kehittää kristinuskonvastaisen ideologian, kohteena väestö jota hän ei pidä edes omanaan. Satanismi menee vähän samaan kastiin feminismin kanssa, joka on yllätys yllätys myös juutalaisen (Rebeca Walker) keksimä ideologia, jota juutalaiset eivät itse harjoita millään lailla.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom