OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin arvokasta tietoa podcastissa.


9F18C117-80F0-426E-ACAC-025CEA0A879A.JPG
 
Tänään karkkia, huomenna synttärikakkua treenin päälle (proge loppuu ja on syntymäpäivä), torstaina tatska-aikaa.

Tän päivän safkat ollut

Aamulla kaurapuuro ja 50g Whey80.
250g kanaa, HMP ja 1 tomaatti.

Intrajuoma tulevassa treenissä 30g dekstriini, 30g eaa. 10g glutamiini.

Treenin jälkeen leipää, kanaa ja HMP, päälle Destinyä ja karkkia.

Iltapala leipää ja raejuustoa.

Tatskat puutarhatonttuismia trapseihin.
 
On kyllä hyvät "kuulat". Hienoa menoa Mike - elämän paras kondis tällä ikää ja yhä paranee! Mikähän olisi seuraava tekosyy itselle, kun ei jaksa treenata? No ehkä ensi viikolla...

T. Vätys
 
On kyllä hyvät "kuulat". Hienoa menoa Mike - elämän paras kondis tällä ikää ja yhä paranee! Mikähän olisi seuraava tekosyy itselle, kun ei jaksa treenata? No ehkä ensi viikolla...

T. Vätys
Olen joo nyt parhaimmassa kunnossa mitä koskaan. Elikä tää raju miinuskaloriveto ja perään syklittämällä usea päivä kerrallaan, toimii mulle tosi hyvin.
 
Mielenkiinnosta kavin lukemassa. Ei siis tunnusteta mitaan mutta koko ajan viitataan saatanaan. Varastetaan siis brandays uskonnoista ja sitten irtisanoudutaan niista. Aika opportunismaista kaytosta mutta jos silla saa haalittua seuraajia mikas siina. Ihan hyvia ajatuksia siina filosofiassa oli mutta aika typeria myos. Aivan kuin uskonnoista.
No lueppa uudestaan :X3:

Satanismi on vain strukturoitua ateismia. Se nähdään vastavoimana kristinuskon mädätykselle. Ei niistä uskonnoista irtisanouduta vaan aktiivisesti hyökätään niitä vastaan. Sanomaa voimistaakseen käytetään sitä samaa jargonia jota kristinusko itse käyttää niistä asioista mitä ajatellaan tärkeinä.

Ajatus on vähän sama kuin mitä Nietzsche sanoi Antikristuksessa:

"I condemn Christianity; I bring against the Christian church the most terrible of all the accusations that an accuser has ever had in his mouth. It is, to me, the greatest of all imaginable corruptions; it seeks to work the ultimate corruption, the worst possible corruption. The Christian church has left nothing untouched by its depravity; it has turned every value into worthlessness, and every truth into a lie, and every integrity into baseness of soul. Let any one dare to speak to me of its "humanitarian" blessings! Its deepest necessities range it against any effort to abolish distress; it lives by distress; it creates distress to make itself immortal.... "
 
Juu itsekin elan elamaani rauhallisesti ateistina ja otan iisisti. Uskonnot on yksi pahimmista asioista jonka ihmismieli on keksinyt.
Mä en ihan noin vahvasti tuomitsisi. Joillekin uskonto voi olla pelastus jos ovat alttiita semmoiselle sadulle. Mutta muutoin väestönhallintavälineenä niin väärin. Valtio ja kirkko pitäis aina erottaa toisistaan.

Samoin jos ihminen ei elä tätä ainoata elämäänsä täysiä, se on uskonnon huono puoli. Suurin osa tosissaan uskovista valitettavasti elävät valheessa ja itsepetoksessa, eivät elä täysiä.
 
Mä en ihan noin vahvasti tuomitsisi. Joillekin uskonto voi olla pelastus jos ovat alttiita semmoiselle sadulle. Mutta muutoin väestönhallintavälineenä niin väärin. Valtio ja kirkko pitäis aina erottaa toisistaan.
Ilman muuta uskonnot ovat tehneet paljon hyvaakin, esim. hyvantekevaisyytta. Mutta kun miettii etta kuinka jarjeton maara ihmisia on tapettu vuosituhansien aikana, ei tule kovin nopeasti mieleen mika muu olisi kylvanyt niin paljon kuolemaa ja ylipaansa taysin tarpeetonta eripuraa ja riitaa.
 
Ilman muuta uskonnot ovat tehneet paljon hyvaakin, esim. hyvantekevaisyytta. Mutta kun miettii etta kuinka jarjeton maara ihmisia on tapettu vuosituhansien aikana, ei tule kovin nopeasti mieleen mika muu olisi kylvanyt niin paljon kuolemaa ja ylipaansa taysin tarpeetonta eripuraa ja riitaa.
Totta joka sana, uskontoja on levitetty väkivallalla liikaa. Ja sitten vielä päälle henkinen väkivalta kun lapsille aikanaan koulussa pakotettiin uskonto.
 
lapsille aikanaan koulussa pakotettiin uskonto.

Uskonnon tuputtaminen lapsille pitaisi kriminalisoida. Pieni lapsi uskoo yleensa vanhempiaan kritiikitta koska kautta vuosituhansien se on ollut keino selvita hengissa. Mitas muualta lapsi saisi tietoa kun vanhemmilta? Jos ihmiselle saisi kertoa vasta taysikaisena uskonnosta ja antaa valinnan ollako uskovainen vai ei, ne nauraisi paskasta ja kysyisivat etta ei kai nyt kukaan usko tuollaiseen jarjettomaan satukertomukseen.
 
Uskonnon tuputtaminen lapsille pitaisi kriminalisoida. Pieni lapsi uskoo yleensa vanhempiaan kritiikitta koska kautta vuosituhansien se on ollut keino selvita hengissa. Mitas muualta lapsi saisi tietoa kun vanhemmilta? Jos ihmiselle saisi kertoa vasta taysikaisena uskonnosta ja antaa valinnan ollako uskovainen vai ei, ne nauraisi paskasta ja kysyisivat etta ei kai nyt kukaan usko tuollaiseen jarjettomaan satukertomukseen.
Mä ihmettelin itse sillon, että miksi peräkkäisillä tunneilla on niin ristiriitaista opetusta. Uskonto ja biologia peräkkäin, ei mitään logiikkaa. Musta tuli ehkä ateisti myös sen takia, ettei vanhemmat ottaneet IKINÄ kantaa uskontoon millään tasolla, ei suuntaan tai toiseen. Enkä ole edes kysynyt äidiltä miten ne itse sen asian käsitteli sillon.
 
Back
Ylös Bottom