OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Jään kaipaamaan pinkkiä Lacosten pikeepaitaa.
Ihan vitun hyvä idea, 90-lukua.
Eikö vähän isommalla ois vielä parempi ja ylempänä / keskemmällä epäkkäitä? Mun silmään näyttäs vähän pieneltä nuo tekstit. Keskemmälle ni mahtus vähän isommalla. Mut nää on ihan makuasioita ja itse voit olla täysin eri mielä... Ei nuokaan todellakaan siis huonolta näytä.
Fontti tehdään korkeammaksi, mutta siinä pitää edestäpäin jäädä gappi trapsin yläosaan ettei se kierrä sen päälle missään nimessä. Jos se menee sen päälle, se pienentää trapsia visuaalisesti kun on varjo.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan vitun hyvä idea, 90-lukua.

Fontti tehdään korkeammaksi, mutta siinä pitää edestäpäin jäädä gappi trapsin yläosaan ettei se kierrä sen päälle missään nimessä. Jos se menee sen päälle, se pienentää trapsia visuaalisesti kun on varjo.

Ihan vitun hyvä idea, 90-lukua.

Fontti tehdään korkeammaksi, mutta siinä pitää edestäpäin jäädä gappi trapsin yläosaan ettei se kierrä sen päälle missään nimessä. Jos se menee sen päälle, se pienentää trapsia visuaalisesti kun on varjo.
Aivan... Mä aattelin vaan sen pelkkänä tatskana. Noin kun miettii, niin kyllähän nuo tossa kohtaa korostaa epäkkäitä edestäpäin kun kattoo. Siistejä nuo tekstit kyllä. Muistan yhen vähän oudon leffan (tai sillon se tutntu oudolta ku katto), missä päänäyttelijä oli tatuoinu kropan täyteen tekstiä muistutuksena itelleen asioista. Oli kai valvonu niin kauan, useita päiviä tai viikkoja että alko sekoomaan. En muista yhtään leffan nimee, mut oisko Christian Blade ollu pääosassa, en muista. Mut jotenki näytti siistiltä ku oli täynnä tekstiä kroppa.. Muitaako kukaan mikä leffa ois ollu kyseessä?
 
Uskonto on kylla perseesta mun mielesta ja ymmarran tuon asenteen taysin mutta miksi siihen pitaa valita toinen mielikuvitusolento sijalle? Miksei olla ihan vaan ateisteja? Tietty jos uskoo jumalaan ja saatanaan niin sitten kay jarkeen.
 
Uskonto on kylla perseesta mun mielesta ja ymmarran tuon asenteen taysin mutta miksi siihen pitaa valita toinen mielikuvitusolento sijalle? Miksei olla ihan vaan ateisteja? Tietty jos uskoo jumalaan ja saatanaan niin sitten kay jarkeen.
Satanismi ei kyllä tunnusta mitään henkiolentoja, joten et vain nyt ymmärrä sitä maailmankatsomusta ollenkaan.
 
Tuosta seuraava tatuointi. :unsure:
1701024193001.jpeg
 
et vain nyt ymmärrä sitä maailmankatsomusta ollenkaan.
Mielenkiinnosta kavin lukemassa. Ei siis tunnusteta mitaan mutta koko ajan viitataan saatanaan. Varastetaan siis brandays uskonnoista ja sitten irtisanoudutaan niista. Aika opportunismaista kaytosta mutta jos silla saa haalittua seuraajia mikas siina. Ihan hyvia ajatuksia siina filosofiassa oli mutta aika typeria myos. Aivan kuin uskonnoista.
 
Mielenkiinnosta kavin lukemassa. Ei siis tunnusteta mitaan mutta koko ajan viitataan saatanaan. Varastetaan siis brandays uskonnoista ja sitten irtisanoudutaan niista. Aika opportunismaista kaytosta mutta jos silla saa haalittua seuraajia mikas siina. Ihan hyvia ajatuksia siina filosofiassa oli mutta aika typeria myos. Aivan kuin uskonnoista.

No, tuo satanismihan on vain teinifilosofiaksi kehitetty ajatus, tai ainakin sellaiseksi se on muodostunut sitten ajan kanssa. Ei sen tarvi aivan looginen siis ollakkaan, kun tarkoitus on kapinoivalle teinille tuoda mielenrauhaa.
 
Miltä näyttäisi Miken täydellinen vapaapäivä kaikesta, saa tehdä mitä haluaa, ja saa syödä ja juoda mitä haluaa? Mielikuvitus rajana.

En ole hetkeen seurannut palstaa, mutta mikä kamerarunko käytössä nykyään ja mitä optiikkaa löytyy? Vieläkö mennään Nikonilla?
 
Ei siis tunnusteta mitaan mutta koko ajan viitataan saatanaan. Varastetaan siis brandays uskonnoista ja sitten irtisanoudutaan niista. Aika opportunismaista kaytosta mutta jos silla saa haalittua seuraajia mikas siina. Ihan hyvia ajatuksia siina filosofiassa oli mutta aika typeria myos. Aivan kuin uskonnoista.
Saatana on symboli. Ei mitään muuta. Muistaakseni LaVey sen valitsi syystä että silloisessakin kristillisessä yhteiskunnassa se oli hyvinkin shokeeraava. Ja kyllähän se edelleenkin aiheuttaa keskustelua, näemmä. Voithan sä toteuttaa satanismia, pitää symbolina pinkkiä yksisarvista ja kutsua sitä yksisarvisuudeksi, näin kärjistettynä.
 
Miltä näyttäisi Miken täydellinen vapaapäivä kaikesta, saa tehdä mitä haluaa, ja saa syödä ja juoda mitä haluaa? Mielikuvitus rajana.

En ole hetkeen seurannut palstaa, mutta mikä kamerarunko käytössä nykyään ja mitä optiikkaa löytyy? Vieläkö mennään Nikonilla?
Mä en oikein voi kertoa täykkyä vapaapäivää, sitä sitten revitellään pitkin nettiä, meinaan noi vihaseuraajat ovat tällä hetkellä tosi herkällä ja ne lukee tarkkaan mun kaikki sanat joka paikassa, niin ihan kaikesta on viitsi puhua. Ne on oikeesti aidosti psykoosissa nyt.

R6 Canonilla oon mennyt jo hyvän aikaa, 15-25mm RF 2.8L, 35mm RF STM Macro 1.8 ja 85mm 1.4 löytyy. Ja sit toki toi C100mk2 jossa 17-40 4L.
 

Kaikkea ne keksii 😂
Ihmiset on kyllä sekaisin. No, kristinuskon nimissä vedettiin ristiretkiä, että ei toi nyt mitenkään tavatonta ole että ihmiset vetää överiksi uskomuksiensa kanssa. Koraani nyt nykyaikaisena esimerkkinä.
 
Miken pitäisi perustaa kehonrakennus henkinen black metal-bändi. Corpse pain lärvissa, yläpelti paljaana, Gazozin laatikkohousut ja punaiset skenekengät. Tuo alakulttuuri tulisi ravistelemaan länsimaiden nuorisio
 
Back
Ylös Bottom