OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Noh ymmärtänet että siinä sillä hetkellä oli hieman kaikkea muuta mielenpäällä, kun viimeistelyjä tein, kuin teidän sanasota. Mutta kyllähän minä asiasta mun mielipiteen kirjoitinkin kun asiasta mainitsit.
Tuolla kirjoitus tyylilläsi annat ehkä hieman ymmärtää että olisin puukotellut sinua selkään jollain tavalla.
Jäikö sinulle tosiaan siitä paha mieli etten aktiivisesti teidän keskustelua seurannut ja heti ollut oikaisemassa asiaa, vaiko siitä edellisestä podcast väittelystä?
Olen pahoillani jos mielesi pahoitit jommasta kummasta syystä, mutta kun tankkailusta alettiin keskustelemaan täällä, oli mulla fokus omassa tekemisessä ja siinä että sain duunit tehtyä. Ja mitä siihen väittelyyn tulee, niin sanoin vain oman mielipiteeni ja perustelin sen mielestäni hyvin selkeästi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ylilautaa en jaksa lukea, mutta kyllähän tämä bodyskene antaa ihan itse jutun aiheet sinne mitkä sitten lähtee laukalle. No toisaalta riittää, että lukee pakkotoistoa niin tietää mitä ylilaudalla puhutaan.
 
Ylilautaa en jaksa lukea, mutta kyllähän tämä bodyskene antaa ihan itse jutun aiheet sinne mitkä sitten lähtee laukalle. No toisaalta riittää, että lukee pakkotoistoa niin tietää mitä ylilaudalla puhutaan.
Juuri näin. Kyllähän nämä keski-ikäisten setämiesten teinityttömäiset nettiriidat uhitteluineen ja piikittelyineen eri kanavissa on ihan silkkaa komediaa. Ja tällä en viittaa nyt Alluun millään muotoa
 
Tuolla kirjoitus tyylilläsi annat ehkä hieman ymmärtää että olisin puukotellut sinua selkään jollain tavalla
En kyllä mitenkään mielestäni noin kirjoittanut, vaan miten olet ollut mua kohtaan aina tosi hyvä, mutta tossa kohtaa kun mua maalitettiin todella pahasti toisen toimesta, niin ehkä frendien pitäis tukee siinä vaiheessa toisiaan, se on mun oletus ja olen aina sua tukenut.

Se mun maalitus meni ihan vitun yli ja se kaikuu edelleen netissä, eikä sulla ole siihen osaa tai arpaa.
 
Goku, siis paita, en minä

unnamed-2.jpg
 
En kyllä mitenkään mielestäni noin kirjoittanut, vaan miten olet ollut mua kohtaan aina tosi hyvä, mutta tossa kohtaa kun mua maalitettiin todella pahasti toisen toimesta, niin ehkä frendien pitäis tukee siinä vaiheessa toisiaan, se on mun oletus ja olen aina sua tukenut.

Se mun maalitus meni ihan vitun yli ja se kaikuu edelleen netissä, eikä sulla ole siihen osaa tai arpaa.
Ei kaikki susta ajattele huonoa Mike. En sua tunne, mut oon seurannu aktiivisesti pakkista about alusta asti.. Jonkinlaisen kuvan siinä ihmisestä kuitenkin pystyy rakentamaan, jos välillä ajattelee muutaki kun sitä miten lihas kasvaa. Koskaan en oo sun huomannu sanovan kenestäkään pahaa enkä alottavan tahallisesti mitään oikeaa riitaa. Tätä on ihan hiton vaikea kirjoittaa lyhyesti, mut halusin vaan sanoo et itse ainakin näen että sunkin kovan ulkokuoren sisällä on hemmetin hyvä tyyppi ja aito ihminen. Mä uskon että susta sais ihan helvetin hyvän ystävän kuka vaan ja jos ei sitä osaa arvostaa, niin se on sen toisen oma moka. Kyllä aidon ihmisen tunnistaa vaiika se olis pakkiksen Mike. Mut koska oot "pakkis Mike", niin...tiedät kyllä. Ei mulla muuta tähän hätään.. Tsemppiä!(y)
 
Onhan Mike nyt ihan helvetin hieno mies. Yksi esimerkki on siinä miten vaikkapa vie exän lasta leffaan jne. Moni ajattelis, että ihan sama, ei kuulu enää mulle niiden asiat.
 
Onhan Mike nyt ihan helvetin hieno mies. Yksi esimerkki on siinä miten vaikkapa vie exän lasta leffaan jne. Moni ajattelis, että ihan sama, ei kuulu enää mulle niiden asiat.
Olenhan hänen elämässään vaikuttanut niin pitkään, ettei toinen muista elämää ilman mua kun oli niin nuori ja me ollaan tekemisissä säännöllisesti ja exän kanssa hyvät välit. Mä vain haen koulusta ja käydään millon mummia moikkaamassa, millon leffassa tai vaan jotain pikku herkkuu syömäs.
 
Olenhan hänen elämässään vaikuttanut niin pitkään, ettei toinen muista elämää ilman mua kun oli niin nuori ja me ollaan tekemisissä säännöllisesti ja exän kanssa hyvät välit. Mä vain haen koulusta ja käydään millon mummia moikkaamassa, millon leffassa tai vaan jotain pikku herkkuu syömäs.
Ryhdyin kirjoittamaan pitempääkin viestiä, mutta eipä siitä tullut pikkupäissään oikein mitään.

Joten kirjoitetaan pointti lyhyesti ja ytimekkäästi. Minua ei nykyään juuri kiinnosta bodyskene tai teikäläisen touhuilut, Pakkikseltakin seuraan lähinnä kamppailupuolta. Sen vähän perusteella mitä olen seurannut, olen ajatellut sinun olevan aika perseestä.

Mutta kukaan joka kirjoittaa tällaista tekstiä, ei voi olla läpeensä paska jätkä. Aivan sama lihasmassalle tai kireydelle, lainattu viesti kasvatti juuri arvostustani sinua kohtaan parillasadalla pinnalla. Tästä miehestä haluaisin jatkossakin kuulla. Hyvä Mike.

E: ETENKIN huomioiden, ettet omia lapsia ole tainnut koskaan haluta.
 
Viimeksi muokattu:
Ryhdyin kirjoittamaan pitempääkin viestiä, mutta eipä siitä tullut pikkupäissään oikein mitään.

Joten kirjoitetaan pointti lyhyesti ja ytimekkäästi. Minua ei nykyään juuri kiinnosta bodyskene tai teikäläisen touhuilut, Pakkikseltakin seuraan lähinnä kamppailupuolta. Sen vähän perusteella mitä olen seurannut, olen ajatellut sinun olevan aika perseestä.

Mutta kukaan joka kirjoittaa tällaista tekstiä, ei voi olla läpeensä paska jätkä. Aivan sama lihasmassalle tai kireydelle, lainattu viesti kasvatti juuri arvostustani sinua kohtaan parillasadalla pinnalla. Tästä miehestä haluaisin jatkossakin kuulla. Hyvä Mike.

E: ETENKIN huomioiden, ettet omia lapsia ole tainnut koskaan haluta.
Joo ei ole ollut koskaan juurikaan ajatusta että omia lapsia tekisin, mutta olen ollut monessa suhteessa, joissa oli lapsi, niistä tulee ikäänkuin frendejä, koska ei sillai isällistä sidettä niihin ole vaikka isäpuoli olisikin. Ja kyllähän se herkäksi veti kun isänpäivänä tämä pieni ihminen laittoi mulle "Hyvää isäpuolen päivää".
 
Joo ei ole ollut koskaan juurikaan ajatusta että omia lapsia tekisin, mutta olen ollut monessa suhteessa, joissa oli lapsi, niistä tulee ikäänkuin frendejä, koska ei sillai isällistä sidettä niihin ole vaikka isäpuoli olisikin. Ja kyllähän se herkäksi veti kun isänpäivänä tämä pieni ihminen laittoi mulle "Hyvää isäpuolen päivää".
Tuohan on oikeasti todella hienoa varsinkin, jos kaikki aikuiset ovat aikuisuuden tilassa. Eikä esimerkiksi lapsen oikealta isältä tule mitään mustasukkaisuuden tunteita jne.
 
Tuohan on oikeasti todella hienoa varsinkin, jos kaikki aikuiset ovat aikuisuuden tilassa. Eikä esimerkiksi lapsen oikealta isältä tule mitään mustasukkaisuuden tunteita jne.
Ei todellakaan tule, vaan kaikilla on todella hyvä luottamus ja asenne.
 
Pikkaisen vaikee löytää aiheeseen sopivat 2 sanaa tatskoiksi trapseihin, pitäis leimaa suht läskillä fontilla, mutta 1 sana / puoli ja antikristillistä, ei mikään ihan simppeli kun alkoi virittelemään.
Heresy & Apostasy
 
Back
Ylös Bottom