OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mulla aukes silmät näiden kaikenmaailman nettitrollien suhteen, kun vierailin ensimmäistä kertaa suljetulla psykiatrisella osastolla. Siellä oli porukkaa jotka jauhoi täysin vakavissaan ihan mitä sattuu puutaheinää. Tajusin että nää samat tyypit ovat ennen lukkojen taakse joutumista voineet netissäkin lässyttää ihan mitä sattuu.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla aukes silmät näiden kaikenmaailman nettitrollien suhteen, kun vierailin ensimmäistä kertaa suljetulla psykiatrisella osastolla. Siellä oli porukkaa jotka jauhoi täysin vakavissaan ihan mitä sattuu puutaheinää. Tajusin että nää samat tyypit ovat ennen lukkojen taakse joutumista voineet netissäkin lässyttää ihan mitä sattuu.
Miten itse päädyit sinne? Potilaanahan sinun on täytyny vierailla, kun noin paljon sait muista infomaatiota,ja oli eka kerta eli "onhan tuolla tullu oltua useamminki"?

Kun olet kuollut,et tajua sitä koska olet kuollut,
mutta se on raskasta läheisillesi.
Sama juttu jos olet idiootti.
 
Miten itse päädyit sinne? Potilaanahan sinun on täytyny vierailla, kun noin paljon sait muista infomaatiota,ja oli eka kerta eli "onhan tuolla tullu oltua useamminki"?

Kun olet kuollut,et tajua sitä koska olet kuollut,
mutta se on raskasta läheisillesi.
Sama juttu jos olet idiootti.
Nyt meni ainakin itsellä ohi tämä juttu? Miten ihminen, jolla on esim. kaksisuuntainen mielialahäiriö, ja joutuu maniavaiheessa suljetulle osastolle, on idiootti? Itse suljetulla psykiatrisella osastolla monta vuotta työskennelleenä voin kyllä todeta, että potilasprofiilissa on aina ylikorostunut keskimääräistä älykkäämmät (yliopisto-opiskelijat, korkeasti koulutetut yms) ihmiset.
 
Miten itse päädyit sinne? Potilaanahan sinun on täytyny vierailla, kun noin paljon sait muista infomaatiota,ja oli eka kerta eli "onhan tuolla tullu oltua useamminki"?

Kun olet kuollut,et tajua sitä koska olet kuollut,
mutta se on raskasta läheisillesi.
Sama juttu jos olet idiootti.
En tiedä vieraileeko esim. joidenkin alojen opiskelijat?
 
Parhaan makuinen hera taas varastossa. Maito/mansikka

Koodilla pakkotoisto15 tulee 15% ale.


850A2815.jpeg
 
Minä olen käynyt psykiatrisen sairaalan suljetulla osastolla lukioaikana osana psykologian kurssia. Kävimme eri paikoissa ja minä ja eräs tyttö pääsimme tuonne. Mielenkiintoisesti vierailutoverini opiskeli myöhemmin psykiatriksi ja oli myös töissä tuossa samassa sairaalassa.

Jengi siellä vaihteli tosi paljon. Osa oli aivan vihanneksia ja yksi sellainen, että luulin ensin häntä hoitajaksi. Oli kuulemma kotiutuskunnossa, mutta sanoi nähneensä harhoja tullessaan sinne pari viikkoa aiemmin.
 
Mukavasti olen saanut motivaatiota Miken projektista siistimään omaa kuntoani, kun vielä saman ikäisiä ollaan👍 Alkaa omat ”tekosyyt” näyttää naurettavilta😁 Kovasti tsemppiä Mikelle jatkoon ja kiitos videoista!
 
käytkö enää fribaamassa? vai onko kelien puolesta kausi ohi?
Hyvin vähän enää, ei ole enää niin miellyttävää kun kylmää ja märkää.
Mukavasti olen saanut motivaatiota Miken projektista siistimään omaa kuntoani, kun vielä saman ikäisiä ollaan👍 Alkaa omat ”tekosyyt” näyttää naurettavilta😁 Kovasti tsemppiä Mikelle jatkoon ja kiitos videoista!
Tämä on hienoa, todella siistiä huomata että inspaan porukkaa omalla tahollaan siistimään kuntoa.
Sopiiko kysyä mikä on muuttunut, että pystyt nyt rintaa treenaamaan taas kunnolla?
Oli melkolailla todella hirvittävä rimakammo siinä tekemisessä kun joka toistolla pelkäsi että jotain hajoaa uudestaan ja kun rinta kuitenkin pysyi siinä jonkinmoisena, niin annoin olla.
 
Olin melko helvetin varma ettei pakarat ainakaan kuivaa, mutta kun tässä on 1,5kk aikaa ja vielä rajut keinot käyttämättä, niin mä alan uskomaan että joulukuun alussa mä olen oikeasti kisakunnossa. Pakara alkaa selkeesti näyttään merkkejä että sekin luovuttaa rasvat.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom