OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Ole nyt jo hiljaa, lista on lyhyt joten ei hätää.
Kyselet muuten aina muilta että mistä heidän viha sua kohtaan kumpuaa.

Siksi haluankin kysyä että mistä sun viha esimerkiksi Fabiania kohtaan kumpuaa? Sua taitaa vituttaa aika äärettömästi se, että parikymppinen äijä joka on tehnyt pari vuotta juostenkustuja videoita on suositumpi kuin sinä, joka olet yli kymmenen vuotta kuvaillut kaikenlaista vieläpä tosissasi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyselet muuten aina muilta että mistä heidän viha sua kohtaan kumpuaa.

Siksi haluankin kysyä että mistä sun viha esimerkiksi Fabiania kohtaan kumpuaa? Sua taitaa vituttaa aika äärettömästi se, että parikymppinen äijä joka on tehnyt pari vuotta juostenkustuja videoita on suositumpi kuin sinä, joka olet yli kymmenen vuotta kuvaillut kaikenlaista vieläpä tosissasi.
Lopeta nyt jo kiitos, anna olla. Mee sinne laudalle kun siellä saat vapaasti herjata.
 
Mikset anna vaa bannia tolle? Eikö se ole jo länkyttäny tarpeeks?
Sitä se just haluaa, mutta en anna tahallani. Noissa sen jutuissa on niin moni asia aivan väärin, mutta en edes jaksaa alkaa oikomaan kun ei se mitään auta. Vihaajat vihaa.
 
Sananvapaus ennen kaikkea, mä kestän aivan hyvin noi lässytykset, joten ei mua haittaa, mutta striimeissä ne poistetaan kun ne spammaa koko chatin täyteen tota pierupaskaa. Hullua kylllä ajatella miten noin pahasti meen tunteisiin että purkaa viestitolkulla samaa asiaa vaikka se tuli selväksi jo ekalla kerralla, oliskohan kyseessä semmoinen ilmiö, että kun ei saa ilmaistua tehokkaammin mitenkään, niin sitten hoetaan samaa asiaa että saa purettua sen olon itsestään. Nää kun ei kuuna päivänä tule naaman eteen sanomaan samaa asiaa.
 
Sitä se just haluaa, mutta en anna tahallani. Noissa sen jutuissa on niin moni asia aivan väärin, mutta en edes jaksaa alkaa oikomaan kun ei se mitään auta. Vihaajat vihaa.
No joo, ja kyllä 99% tajuaa ton Hollen trolliksi eikä hänen provoista ole konkreettista haittaa varmaankaan. Niin mitäpä poistelemaan. Nykyään foorumit keskimäärin kuolleita niin ole tyytyväinen kun täällä on keskustelua ja liikennettä, vaikka osin tällästä mutta jotkut elää draamasta. 😂👍
 
Sitä se just haluaa, mutta en anna tahallani. Noissa sen jutuissa on niin moni asia aivan väärin, mutta en edes jaksaa alkaa oikomaan kun ei se mitään auta. Vihaajat vihaa.
Mä olen ihan avoimin mielin, ja jos olen sanonut jotain mikä ei pidä paikkansa, niin mieluusti haluan kuulla siitä.
 
Postasin aamulta noi posekuvatkin jos joku sattui huomaamaan, dieetti etenee kyllä kokoajan. Animal cuts on kyllä veikee rasvanpolttaja, jonka nesteenpoiston ominaisuudet on kyllä vertaansa vailla luontaiseksi tuotteeksi. Ekasta päivästä lähtien nesteet kiertänyt todella vilkaasta vauhtia ja jopa illalla on kuiva kunto. Hieno tuote, mutta olis kiva tietää tosta järjettömästä määrästä mikä kombo tarkalleen sen nesteen liikauttaa noin hyvin.
 
Mä olen ihan avoimin mielin, ja jos olen sanonut jotain mikä ei pidä paikkansa, niin mieluusti haluan kuulla siitä.
Mä en aikaani käytä puolustautuakseni täydelliseen valheeseen, joten lopetat vain tänne postaamisen, niin kaikki on ok. Sä voit olla musta tota mieltä, mulle aivan vitun sama.
 
Mä en aikaani käytä puolustautuakseni täydelliseen valheeseen, joten lopetat vain tänne postaamisen, niin kaikki on ok. Sä voit olla musta tota mieltä, mulle aivan vitun sama.
Nähtävästi se akan lähtö ottikin aika koville, mamun matkaan vielä lähti.

Marmattajalle hoitopaikka niuvanniemestä.

Niin ja se on luojan lykky ettei sun kaltanen ali-ihminen pääse roskageenejään levittämään tälle pallolle. Hyvän mielen päivä tulee olemaan se kun tuhkamunamarmattaja kuolee yksin kampin luukkuunsa.
 
Viimeksi muokattu:
Nähtävästi se akan lähtö ottikin aika koville, mamun matkaan vielä lähti.

Marmattajalle hoitopaikka niuvanniemestä.

Niin ja se on luojan lykky ettei sun kaltanen ali-ihminen pääse roskageenejään levittämään tälle pallolle. Hyvän mielen päivä tulee olemaan se kun tuhkamunamarmattaja kuolee yksin kampin luukkuunsa.
Aikaisemmissa viesteissä oli sentään jonkinnäköistä tolkkua havaittavissa, mutta kyllähän tästä nyt jo paistaa onnettomuudessaan raaka itsetuhoisuus. Oli Mikestä mitä mieltä tahansa, niin eikö tällaiset pahanolon purkaukset voisi jättää sinne ylilaudalle?
 
Aikaisemmissa viesteissä oli sentään jonkinnäköistä tolkkua havaittavissa, mutta kyllähän tästä nyt jo paistaa onnettomuudessaan raaka itsetuhoisuus. Oli Mikestä mitä mieltä tahansa, niin eikö tällaiset pahanolon purkaukset voisi jättää sinne ylilaudalle?
Aijaa, nyt niissä olikin jo jotain tolkkua. Mielenkiintoista miten täällä pätee osalla jengistä kaksi eri todellisuutta, riippuen miten milloinkin voi todistella omaa nokkeluuttaan.
 
Aijaa, nyt niissä olikin jo jotain tolkkua. Mielenkiintoista miten täällä pätee osalla jengistä kaksi eri todellisuutta, riippuen miten milloinkin voi todistella omaa nokkeluuttaan.
Voitko nyt kunnioittaa pyyntöäni ja pysyä pois tästä ketjusta, eiköhän se lauta riitä sulle.
 
Aijaa, nyt niissä olikin jo jotain tolkkua. Mielenkiintoista miten täällä pätee osalla jengistä kaksi eri todellisuutta, riippuen miten milloinkin voi todistella omaa nokkeluuttaan.
En ole niin pitkään aikaan edes koko palstalle kirjoitellut, että olisin nimimerkkiäni muistanut, harvoin lurkannutkaan. Mutta tuo edellinen viestisi oli jo sen kokoluokan oksennus, että piti rekisteröityä kommentoidakseni. Surullisuudessaan kieli kylläkin enemmän kirjoittajan henkisestä olotilasta, kuin palstan omistajasta. Ehkä hivenen jopa ahdistaa ajatus siitä, että jollain on noin paha olla. Hoitoa suosittelisin, mutta pitäisit sitä varmaankin provoiluna, ja Miken perseen nuolemisena, niin annetaan olla.
 
Härregyt tuo holle. Silloin tällöin näkee livenäkin kun joku päästää tuommoisen oksennuksen suustaan. Oma reaktio on sama, näki livenä tai netissä: säälinsekainen kulmienkohotus, maustettuna ihan himpulla myötätuntoa että toivottavasti asiat ovat jossain vaiheessa kaverilla paremmin.

Anonymiteetistä huolimatta, voidaan olla aika varmoja ettei se ole ainakaan Timo Silakka; sillähän on kotiasiat kunnossa. Ja vesi on hieno elementti, vaikka sitä just nyt tulee vähän turhan paljon taivaalta.
 
Back
Ylös Bottom