OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos et tykkää Mikestä, niin sulla täytyy olla mielenterveysongelmia.

Se, että teillä on tarve avautua noin vietävästi ja vielä viestien muodossa jotka on kaikkien nähtävissä paljastaa vain sen alemmuudentunteen ja epätoivon mikä siellä on taustalla. Ja se aiheuttaa tuon katkeruuden. Ja tietäähän sen siitä, että elätte kierteessä työttöminä erilaisilla sosiaalisilla ongelmilla sen takia. Keskittykää itseenne ja siihen mitä itse haluatte ja vittu menkää ottamaan se. Älkääkä itkekö, koska kukaan ei ilmaiseksi tule sulle sitä sun haluamaa elämää antamaan ja ojentamaan. Sun pitää itse se järjestää. Ja itkemällä se ei onnistu.
 
Se, että teillä on tarve avautua noin vietävästi ja vielä viestien muodossa jotka on kaikkien nähtävissä paljastaa vain sen alemmuudentunteen ja epätoivon mikä siellä on taustalla. Ja se aiheuttaa tuon katkeruuden. Ja tietäähän sen siitä, että elätte kierteessä työttöminä erilaisilla sosiaalisilla ongelmilla sen takia. Keskittykää itseenne ja siihen mitä itse haluatte ja vittu menkää ottamaan se. Älkääkä itkekö, koska kukaan ei ilmaiseksi tule sulle sitä sun haluamaa elämää antamaan ja ojentamaan. Sun pitää itse se järjestää. Ja itkemällä se ei onnistu.
Kiitos kattavasta analyysistä. Jotta sun ei illalla tarvis nukkumaan mennessä pohtia näitä asioita niin oikaistaan pari väärinkäsitystä, alemmuudentunnetta ei ole, varsinkaan Mikeä kohtaan saatikka epätoivoa. Työtön olen elämässäni ollut ~2kk ajan joskus 10-vuotta sitten. Voidaan jatkaa näitä sun olettamuksia ja tulkintoja vaikka sähköpostitse, tämä ketju kun liittyy Mikeen eikä minuun.
 
Pohjimmiltaan tämä lienee pääasia ja hyvä niin.
Se on tärkeintä elämässä by far. Mikään ei mene sen yli, jos on onnellinen köyhänä, rikkaana, vihattuna, rakastettuna, kaikilla tavoin, millään muulla ei ole merkitystä.
 
alemmuudentunnetta ei ole, varsinkaan Mikeä kohtaan saatikka epätoivoa
Mutta jos kaikki on ok, miksi on silti vihaa mua kohtaan? Siis niin syvää, että jaksat aina mua haukkua? Mä nään paljon ihmisiä somessa joista en välttämättä pidä, mä vaan ohitan ne, en todellakaan mene pilaamaan niiden päivää haukkumalla niitä. Mitä mä siitä toiminnasta hyötyisin?
 
Mutta jos kaikki on ok, miksi on silti vihaa mua kohtaan? Siis niin syvää, että jaksat aina mua haukkua? Mä nään paljon ihmisiä somessa joista en välttämättä pidä, mä vaan ohitan ne, en todellakaan mene pilaamaan niiden päivää haukkumalla niitä. Mitä mä siitä toiminnasta hyötyisin?
Omasta mielestä viha on kovin vahva sana. Mä en tiedä millä sanalla tota pitäisi kuvailla koska kyseessä ei ole viha. Vihasta mulla itsellä ainakin tulee semmonen "Hitto sattuispa tolle jotain, mä voisin tappaa tuon ihmisen" -fiilis ja mulla ei todellakaan ole tommosta sua kohtaan.

Kuten jo aiemminkin sanoin niin ehkä tuo on enemmänkin sitä kun ilmaisin mielipiteeni asiaan jota monesti ihmettelet "miksi ihmiset ovat minua kohtaan tommosia". Tällöin mä siis sanoin että sussa on narsistin piirteitä minkä varmasti moni voi allekirjoittaa. Se että mä haukkuisin sua niin huutelisin sua täällä mulkuksi, kusipääksi jne, mitä en mielestäni ole tehnyt koska siihen ei syytä ole ollut. Mä olen mm kehunut ja sanonut mielenkiintoiseksi sun fribavideoita, samaan aikaan sanoin että sun bodyvideot ei kiinnosta minua pätkääkään kun internet on täynnä sinunkin osalta kyseistä materiaalia, se ei kuitenkaan tarkota että mä vihaisin tai haukkuisin sua.
 
Se että joku sanoo poikkipuoleisen lauseen tai kaksi niin lähdet jonkun mielenterveyttä tai ikää sen perusteella arvioimaan? Otappa se kieli pois sieltä pöllönsilmästä ja käy vaikka uilkoilemassa.

Jos et tykkää Mikestä, niin sulla täytyy olla mielenterveysongelmia.


Eiköhän tässä ole kyse siitå että jos kokee palavaa tarvetta alkaa haukkumaan muita ihmisiä (oli se ihminen nyt sitten Mike tai vaikka Jeesus) niin silloin ei itsellä voi olla kaikki hyvin.
 
Eiköhän tässä ole kyse siitå että jos kokee palavaa tarvetta alkaa haukkumaan muita ihmisiä (oli se ihminen nyt sitten Mike tai vaikka Jeesus) niin silloin ei itsellä voi olla kaikki hyvin.
Mikehän ei ole koskaan haukkunut ketään.

Mitä näitä nyt on, siimat, betat, heinäsirkat, taksikuskit, vr:n työntekijät.

Lista olis loputon.
 
Niin siinä vaiheessa on haukkunut takaisin kun toinen on ensin aloittanut.

Tottakai ihminen saa puolustautua.
Niin, olin tän kyseisen heebelin striimissä täysin asiallisesti, kunnes alkoi vittuilemaan mulle ja käski painumaan helvettiin.

En mä tätä ennen ole poikkipuolista sanaa tälle jannulle sanonut.
 
Laitatko listan niistä tähän kun tiedät.
Takamaa, nyyssis, jugi, wilenius, utti, kp, virtamo, mähönen, juha hulmi, anton jirout, minttukatariina, taksikuskit ja vr:n työntekijä ainakin äkkiseltään.

Sitten vielä ne tuhannet skenen ulkopuoliset ihmiset joista emme varmaan saakaan tietää.
 
Viimeksi muokattu:
Takamaa, nyyssis, jugi, wilenius, utti, kp, virtamo, mähönen, juha hulmi, anton jirout, minttukatariina, taksikuskit ja vr:n työntekijä ainakin äkkiseltään.

Sitten vielä ne tuhannet skenen ulkopuoliset ihmiset joista emme varmaan saakaan tietää.
No eipä ollut kovinkaan pitkä lista ottaen huomioon yli 20 vuoden uran ja että mä tunnen koko skenen. Joten ei hätää. Nyt sitten jatkossa, älä enää jatka, tiedän jo sun asenteen mua kohtaan ja se on aika selvä muillekin, niin vaihda aihetta ja jatka siellä laudalla lankojen tekemistä ja mun mainostamista, mutta älä täällä enää avaudu.
 
No eipä ollut kovinkaan pitkä lista ottaen huomioon yli 20 vuoden uran ja että mä tunnen koko skenen. Joten ei hätää. Nyt sitten jatkossa, älä enää jatka, tiedän jo sun asenteen mua kohtaan ja se on aika selvä muillekin, niin vaihda aihetta ja jatka siellä laudalla lankojen tekemistä ja mun mainostamista, mutta älä täällä enää avaudu.
Ainiin, staboulis vielä ainakin.
 
IMG_1687.JPG
IMG_1686.JPG
 
Back
Ylös Bottom