OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Arvakkaa tekikö hyvää, paino alle 88kg.

IMG_0915.PNG
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mennään niin marginaaleilla nyt että pienetkin asiat vaikuttaa. Animal Cuts lähtee tällä viikolla mukaan ja uskon sen lirauttavan taas muutaman rasvasolun pienemmäksi, sen verran stydiä luontaista se on. Koitan mahdollisimman pitkälle mennä luontaisilla ennenkuin aletaan sotaan oikeasti rajuimmilla thermogeeneilla. Mut tätä ei kuitenkaan hävitä, all in.

Kaikee pientä häriöö tässä on ollut, naiset ja apinat, mutta mä pysyn linjassa ja vedän vaan omaa juttua 100%.
 
Mennään niin marginaaleilla nyt että pienetkin asiat vaikuttaa. Animal Cuts lähtee tällä viikolla mukaan ja uskon sen lirauttavan taas muutaman rasvasolun pienemmäksi, sen verran stydiä luontaista se on. Koitan mahdollisimman pitkälle mennä luontaisilla ennenkuin aletaan sotaan oikeasti rajuimmilla thermogeeneilla. Mut tätä ei kuitenkaan hävitä, all in.

Kaikee pientä häriöö tässä on ollut, naiset ja apinat, mutta mä pysyn linjassa ja vedän vaan omaa juttua 100%.
Kui pitkälle sä meinaat ton kireyden viedä missä on ns maali?
 
Onko tullut kehitystä SideWinderillä ja suositteletko vieläkin sitä forkkujen kasvatukseen?
En osaa sanoa mitään nyt kehityksestä kun dieetillä, mutta empiiriset kokemukset kyllä puoltaa vahvasti sen käyttöä omalla kohdalla.
Käytätkö pelkästään Applen omaa terveys -> uni appia?
Joo, siellä on Health apissa kaikki kellon trackaama data askelista sykkeeseen, uneen jne.
 
Mistä muuten tilasit SideWinderin?
 
Mulla perus annos oli aiemmin just 4,5-5dl riisiä, 300g kanaa ja 1-2 avokadoa, kasa tomaattia ja kurkkua. Menee oikeen mukavasti ku maustaa hyvin ja tekee kanaan kunnon kastikkeen👌
Kattilallinen riisiä kerralla 😮, sieltä seasta saa etsiä että välillä löytää kananpalan jos vain 300g kanaa seassa 😁.
Silläkö sitä kasvaa kun vetää kilon paketin riisiä päivässä 🤔🙂.
 
Tässä nyt vähän vastailua facessa mun periaatteista ja protokollasta. Paljon on puhetta ja hölötystä miten heraa ei tartte, intra on turhaa, rasvanpoltajat ei toimi. Se ei ole noin yksinkertaista, kun me vedellään kroppaa rajummin ympäri korvia, alkaa lisäravinteiden merkitys olemaan vähän helvetisti suurempi. Esim syklinen dektstriini pelastaa mun jokaisen treenin.

Screenshot 2023-10-05 at 13.18.48.jpg
 
Mulla perus annos oli aiemmin just 4,5-5dl riisiä, 300g kanaa ja 1-2 avokadoa, kasa tomaattia ja kurkkua. Menee oikeen mukavasti ku maustaa hyvin ja tekee kanaan kunnon kastikkeen👌
Paljonko tuo on grammoina kuivapainona? Lienee jotain 400g luokkaa ja se on kyllä tuhti setti jopa itselle :D
 
Paljonko tuo on grammoina kuivapainona? Lienee jotain 400g luokkaa ja se on kyllä tuhti setti jopa itselle :D

Justiisa iskin kurkusta alas 200g riisiä ja 300g kanaa, raakapainot tietenki. Tuo alkaa vaan ajan kans tuntuun, on kyllä nautinto kaukana.

Ei paljo kastikkeita vihti laittaa enään sekaan, vettä vaan toiseen käteen.
 
Paljonko tuo on grammoina kuivapainona? Lienee jotain 400g luokkaa ja se on kyllä tuhti setti jopa itselle :D
Jäisi kyllä itseltä syömättä.
200g raakapaino jaettuna kahteen osaan mennyt itsellä enimmillään 5000kcal bulkilla ja hyi saatana.
Oon kyllä tosi huono syömään, mieluummin blenderiin riisi- tai kaurahiutaleita, banaania, heraa jne. isompia määriä ja lämpimät ateriat pienempinä 😄
 
Jäisi kyllä itseltä syömättä.
200g raakapaino jaettuna kahteen osaan mennyt itsellä enimmillään 5000kcal bulkilla ja hyi saatana.
Oon kyllä tosi huono syömään, mieluummin blenderiin riisi- tai kaurahiutaleita, banaania, heraa jne. isompia määriä ja lämpimät ateriat pienempinä 😄

Pitäis kokeilla blenderiin laittaa kaurahiutaleiden sijasta jotain riisijauhoa tms. ois vähä helpompi vatsalle mitä nuo kaurahiutaleet.

Miten nuo riisihiutaleet toimii blenderissä?
 
Pitäis kokeilla blenderiin laittaa kaurahiutaleiden sijasta jotain riisijauhoa tms. ois vähä helpompi vatsalle mitä nuo kaurahiutaleet.

Miten nuo riisihiutaleet toimii blenderissä?
Hyvin toimii, tosin ne alkuun meinaa vähä jäädä kurkkuun kiinni ja yhtä hienoksi ne ei mene kuin kaurahiutaleet, vähän siis rutisee hampaissa.
Ja kuitua saa alemmas niillä hyvin jos muuten menee paljon leipää, kaurahiutaleita jne.

Mulla on maha kestänyt paremmin riisihiutaleiden kanssa
 
Back
Ylös Bottom