OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö Möykky vois vetää ton penkin läpi? Vahva ja varmaa myös saakelin kestävä
Maksimivoima möykyllä ainakin ollut penkissä todella kova, toi vaan vaatis kestävyyttä ihan helvetisti varsinkin, jos meinaa edes jotenkin järkevään aikaan tehdä läpi. Mut varmaan jos panostais, niin vois mennä. Möykky on erikoinen ukko kyllä siitä, että kyykky, penkki ja mave kaikki tosi kovia hällä.
 
Vaikka ei kisaisikaan, niin roinaan ei ole koskenut. Se nimittäin näkyy todella selvästi päällepäin kehonkoostumuksessa ja siinä miten se rauta liikkuu jos kovalla nostajalla on vähänkään AAS päällä, vaikka nostaisikin samat tulokset.

Tuolta näyttää ihminen, kun se on luonnollisesti todella vahva. Siihen, kun ei luonnollisesti ole muuta keinoa kuin se suuri rasvamassa siinä mukana. Sekään ei pitkässä juoksussa välttämättä edes ole paljoa terveellisempi vaihtoehto kuin AAS:lla rasvattoman kudoksen rakentaminen ja täten enempi sen raa’an supistusvoiman kautta liikutella samat tulokset tai paremmat. Toki luonnollinen on aina luonnollinen.

Hormoniavustuksella lihasmassa on myös niin paljon suurempi ettei teknisesti ole enää samanlaista liikkuvuutta tai elastisuutta käyttää myöskään niin edullista tekniikkaa mitä nämä naturaalinostajat käyttää. Paikat repeilee muuten. Sen vuoksi testattujen ja ei testaamattomien eliittien välillä ei varsinaisissa voimanostotuloksissa ole mitään päätä huimaavia eroja lopulta.

Natun mahdollisuus hyödyntää elastista voimantuottoa on hyvä pointti. Tuohan perustu pitkälti siihen että natuna ei tarvitse pelätä lihasten repeilyjä samalla tavalla kuin roinaajien. Lääkkeet kun haurastuttaa kudoksia ja lihasten repeilyt on yleisiä. Natuna siis raudan voi pompauttaa rinnalta kuten Nuutti videolla tekee ilman että rintalihas siitä ottaa hittiä saatika repeää irti. Se käyttääkö lääkkeitä vai ei vaikuttaa siis jopa siihen millä tekniikalla penkkiä kannattaa ja voi tehdä, harjoittelumääristä, palautumisista jne. nyt puhumattakaan.
 
Viimeksi muokattu:
Näytti paidalta, mutta anyways, lisätukea otti. Miksi tuet kun kerran kyykyssäkään ei heitetä lopussa rättejä polviin saati räkitetä painoa? Ja valittakoot kuka tahansa, niin koko idea on aivan vitun simppeli, ei siinä tarttis kikkailla mitään. Jos kikkailee, se ei läpi mennyt.
Auttaako noi lämppärit nyt melkein mitään nostossa?? Mene sanoo nuutille ,että tekee ilman sit. Jos kaveri pysyy ehjänä niin kyllä toi tekee 2-vuoden lisä treenin jälkeen ton helpommin. Kyllähän kyykyssäkin vyö hieman auttaa ja tukee, niin voisi sanoa, että sika kyykky ei hyväksytty vyöllä, koska turhaa kikkailua, eli fail Mike sulla. No sä vedit sen läpi mun mielestä. Mut toihan on kikkailua käyttää myös vyötä.
 
Ok. Jos Mansukoski tekee tuon testauksen alla niin se nostaa suorituksen arvoa ihan hemmetisti 👍💪

Onhan sikapenkki helvetin kova suoritus teki sen roinat päällä tai ilman, kyynerlämppärit tai ilman.

Noi lämppärit ei kyllä mitään varsinaista etua anna versus näihin Larryn käyttämiin kyynerremmit.
Nuutti näytti just ottavan 230 kilon raakapenkin, joten eiköhän siellä voimaa ole riittävästi sikapenkkiin 😄
 
Auttaako noi lämppärit nyt melkein mitään nostossa??
Kyllä 5 milliset alkaa jeesaamaan ja 7mm sitten auttaa kunnolla, siksi ne ylipäätänsä laitetaan. Eikä tässä nyt kukaan ole Nuutin voimia kyseenalaistanut, vaan että toi sikakyykky ja penkki on vähän niinkuin suorite mikä tietyllä tavalla tehdään. Siinä ei esim räkitetä painoja.
 
Eiköhän niitä kyynär ja polvi lämppäreitä enemmänkin käytetä kipujen ehkäisyyn🤔
Toki, mutta kyllähän ne paksuimmat tukea antaa. Raakakisoissa ei taida edes tolla perusteella saada käyttää mitään 7mm kun taas vyö nyt on ihan sallittu varuste kyykyssä kisoissa.
 
Näytti paidalta, mutta anyways, lisätukea otti. Miksi tuet kun kerran kyykyssäkään ei heitetä lopussa rättejä polviin saati räkitetä painoa? Ja valittakoot kuka tahansa, niin koko idea on aivan vitun simppeli, ei siinä tarttis kikkailla mitään. Jos kikkailee, se ei läpi mennyt.
Liittyisköhän tähän nämä rätit..
 
Toki, mutta kyllähän ne paksuimmat tukea antaa. Raakakisoissa ei taida edes tolla perusteella saada käyttää mitään 7mm kun taas vyö nyt on ihan sallittu varuste kyykyssä kisoissa.

Joo kyl noi paksut myös jonkun verran antaa tukea varsinkin jos ovat todella tiukat.

Ja ovat tosiaan kaikissa liitoissa kisoissa kielletty, ja hyvä niin.

Oma mielipide on että myös polvilämppärit pitäisi raaka kisoissa kieltää.
 
Piti Googlaa Mandela-efekti. Mä uskoin, & väitin tosi pitkään nuorempana(teiniks asti tyyliin) mun perheelle, että oon nähny videovuokraamossa elokuvan nimeltä ''Muumion paluun paluu'' ✊🤣.
Makes zero sense, mut tuntu täysin todelliselta.
Mandela-efekti on kyl jännä. Mul on yks ihan hauska esimerkki, kerroin pienenä poikana yhden omasta päästäni keksityn mielestäni hauskan tarinan tositapahtumana veljelleni, sekä yhdelle kaverilleni. Heistä kumpikin pitää tarinaa nykyään omanaan ja on jopa muodostanu siihen oman lisäaspektinsa. Kertoo siis samaa tarinaa omanaan ja että muistaa sen iha tarkkaan. Tästä tuli kaverin kanssa oikein vääntöä, ku selitin että se on mun päästä keksitty tarina ja hän oli sitä mieltä et oli itse paikalla ja asia meni eri tavalla 😂
 
Mandela-efekti on kyl jännä. Mul on yks ihan hauska esimerkki, kerroin pienenä poikana yhden omasta päästäni keksityn mielestäni hauskan tarinan tositapahtumana veljelleni, sekä yhdelle kaverilleni. Heistä kumpikin pitää tarinaa nykyään omanaan ja on jopa muodostanu siihen oman lisäaspektinsa. Kertoo siis samaa tarinaa omanaan ja että muistaa sen iha tarkkaan. Tästä tuli kaverin kanssa oikein vääntöä, ku selitin että se on mun päästä keksitty tarina ja hän oli sitä mieltä et oli itse paikalla ja asia meni eri tavalla 😂
Tosta mun jutusta tekee hyvin oudon se, etten ollenkaan valehdellut. Ihan 100% uskoin tohon, vaikka siin ei ollu mitään järkeä. Nytki ku mietin, en pysty selittään mitä mä oon siellä vuokraamossa nähnyt lol. Ja mul on helvetin hyvä muisti.
 
No eipä tuo sikapenkki mikään ihan älytön suoritus ole mikäli ei aikaa ole rajattu. Vaikka olis ilman mitään siteitä ja vöitä, vaikka jalat penkillä/ilmassa. Menee jo 230kg maksimivoimatasolla heittämällä läpi, jos ei joku älytön irtiottoihme ole, joka hyytyy normaalia helpommin volyymiin. Se ei kyllä asiaa juurikaan helpota vaikka olis kyynärpäälämppärit tai jopa kyynärpääsiteet. Ei ainakaan omalla kohdalla. Jos joku tämän uhona tulkitsee, niin voin videoida kk sisällä joku kerta, vaikka tällä hetkellä ei kummoinen penkkikunto vielä ole. Ja paljain rantein/kyynärpäin. Toki tuo räkitys kesken sarjan, eihän sitä voi sarjaksi laskea. Oliko tuossa Nuutilla muka hyytymisestä kyse vai laskiko väärin? Ne muutamat sarjat mitkä jäi kesken. Mutta joo eihän tuo mikään joka pojan juttu ole, vaatii kohtuullisen korkean maksimivoimatason kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Valemuistot ovat aivan yleinen asia, ja niitä on jokaisella.

Itse muistan aivan selvästi, että olen pikkulapsena ratsastanut sirkuksessa norsulla. Tämä siis sijoittuu 1980-luvun alkuun, jolloin tällainen olisi vielä ollut mahdollisuuksien rajoissa.

Pidin tätä pitkään faktana, kunnes aloin epäillä ja tarkistin asian äidiltäni. Hän sitten kertoi, ettei moista ole koskaan tapahtunut. Silti muistan sen edelleen.
 
Kaikki joilla on omia lapsia on tämän valemuistoasian varmaan kohdannut. Omalla pojallakin on joitain muistoja jotka hän kokee aivan satavarmaksi, mitkä ovat olleet unia joista on puhuttu myöhemmin päivällä, tai jotain vitsailuja mitä on jauhettu syystä tai toisesta. Sitten ne ovat jääneet elämään päähän ja muuttuneet todeksi jossain kohtaa.
 
No eipä tuo sikapenkki mikään ihan älytön suoritus ole mikäli ei aikaa ole rajattu. Vaikka olis ilman mitään siteitä ja vöitä, vaikka jalat penkillä/ilmassa. Menee jo 230kg maksimivoimatasolla heittämällä läpi, jos ei joku älytön irtiottoihme ole, joka hyytyy normaalia helpommin volyymiin. Se ei kyllä asiaa juurikaan helpota vaikka olis kyynärpäälämppärit tai jopa kyynärpääsiteet. Ei ainakaan omalla kohdalla. Jos joku tämän uhona tulkitsee, niin voin videoida kk sisällä joku kerta, vaikka tällä hetkellä ei kummoinen penkkikunto vielä ole. Ja paljain rantein/kyynärpäin. Toki tuo räkitys kesken sarjan, eihän sitä voi sarjaksi laskea. Oliko tuossa Nuutilla muka hyytymisestä kyse vai laskiko väärin? Ne muutamat sarjat mitkä jäi kesken. Mutta joo eihän tuo mikään joka pojan juttu ole, vaatii kohtuullisen korkean maksimivoimatason kuitenkin.
Se ilmeisesti laski väärin, videon alle oli jotain sellaista kirjoittanut.
 
Tosta mun jutusta tekee hyvin oudon se, etten ollenkaan valehdellut. Ihan 100% uskoin tohon, vaikka siin ei ollu mitään järkeä. Nytki ku mietin, en pysty selittään mitä mä oon siellä vuokraamossa nähnyt lol. Ja mul on helvetin hyvä muisti.
Jumalauti oli hienoa aikaa mukulana videovuokraamoissa kaikkien niiden vhs hyllyjen keskellä. Tuli käytyä monta kertaa viikossa.
 
Back
Ylös Bottom