OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai, meni sit itseltä ohi ilmeisesti =D
Se saattaa olla myös syynä, että pufferoi lähetystä ja jos katkaisen, niin se katkaisee sen heti eikä pufferista aja loppuun. Mutta lopetan sen aina niin, että lataan striimin tubessa ja katon että outro rullaa.
 
Moro vaan.

ld-export-eccd0015-06132023.jpeg
 
Innostuin kokeilemaan fribaa ja putteri on jo hankittuna. Mitä kiekkoa suosittelisit kun tarkoitus on heittää pitkä suora? Vaihtoehtoja tuntuu olevan tuhat eri :LOL:
 
Innostuin kokeilemaan fribaa ja putteri on jo hankittuna. Mitä kiekkoa suosittelisit kun tarkoitus on heittää pitkä suora? Vaihtoehtoja tuntuu olevan tuhat eri :LOL:
Heitä sillä putterilla 3kk ni opit heittää, se on paras siihen. Et oikeasti tarvitse vielä mitään muuta.
 
Perus kesäkuu, törkeen kuuma ja kostee ilma, mutta ei sillai turistikausi meneillään, niin voi käydä monessa paikkaa ilman sitä hirveetä ryysistä. Törkkään japanista pari videota tubeen. Käytiin maan varmaan ainoassa fribakaupassa kun näin netissä, että niillä on melko harvinaisia vanhempia kiekkoja ja kävin muutaman Prodigyn ostaan. Pitää kuvata Funabashin 9 väylän rata joku päivä.
 
Voi jeesus mun jalkoja, jos fribassa tulee se 20-30k päivässä pehmeellä kävelyä, niin kyllä tän kahden viikon jälkeen Japanissa mä olen totaalisen paskana jaloista. Täällä klo 1200 aamulla on jo 16 tuhatta askelta kasassa varsin kovalla alustalla. Käytiin Funabashissa muodon vuoksi pelaamassa kierros fribaa hassulla 9 väyläsellä radalla. Veivaan yhden sekoelmavideon täältä iPhonella, poikkeuksellisesti en ottanut ollenkaan isoa kameraa mukaan.
 
Back
Ylös Bottom