OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Täältäkin treenivinkkipyyntöä: Ojentajat on minulla ollut heikkous, mutta pienellä priorisoinnilla olen saanut ne kasvamaan. Muotoa tosin en saa niihin yhtään, se on ennemmin sellainen piimälimppu. Eli sivusta katsottuna on kokoa, mutta tuo olkavarren ikäänkuin ulkosyrjä loistaa poissaolollaan. Onko kyseessä enemmän rakenteellinen/ geneettinen asia vai liikevalinnoista? Ranskalainen punnerrus tangolla on kyynärpäävaivojen vuoksi no-go, kaikki muut käy!

Ps. Onnea huomiseen kisaan!
Ei se ole geneettistä kokonaan kuin ehkä vähän kiinnityskohtien osalta, vaan puhtaasti massaa puuttuu, kun ojentaja on tarpeeksi paksu ja kireys kohdallaan, niin se ojentaja kyllä pomppaa sieltä etupuolelta katsottuna. Mulla ei mitkään pienet ojentajat ole, mutta edestäpäin ne pomppaa vaan kun rasva palaa nivelistä. Ranskalainen punnerrus iskee enemmän pidempään päähän sekä siihen kolmanteen päähän.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harmi että videot tuntuu kääntyvän enemmän ylilaudan mukaan, eikä sen porukan mukaan joka arvostaa Miken kokemusta ja osaamista.
Aina ei ole helppo löytää netin syövereistä sitä treeni asiaa mikä oikeasti kolahtaa itselle, mut Miken treeni osuudet on kyll täyttä asiaa.
Parhautta on kyll Nyyssölän kanssa nämä
"ei näin, vaan näin" videot, toivottavasti saadaan näistä vinkeistä videoista vielä lisää vinkkejä tuleviin treeneihin.
Tsemppiä Mike ja usko enemmän meitä jotka arvostaa sun kokemusta kehonrakennuksesta, mitä näitä ylilaudan potkuraivareita saavia haulipäitä.
Fripa, mitään en tiiä, mut jotain ...12...-3,
tällä tuntumalla...
Mut toivotaan -1-
 
Mä painotan nykyään melkolailla vain yläselkää ja välttelen latsien isompaa aktivointia, en bodaa selkää siinä mielessä oikealla tapaa, syy siihen on kovin alhaalta lähtevät latsit ja ne on vielä tosi herkästi kasvavat, niin selkä näyttää tyhmältä kun se lähtee perseestä viistoon, sitten suoraan ylös. Otan pääosin liikkeet kulmassa, jossa enemmän tulee edestäpäin vetoa.

4 liikkeen selkätreeni sulle tunnin settiin.

Kulmasoutu tangolla hartioiden levyinen ote 3x8 failureen.
Yläatalja 3x10 failureen, leveä myötäote ja snadi takakeno.
Alatalja kapeella kahvalla, alle hartialeveyden ja vedät ihan rintaa kohti supistaen rajusti lapoja, 3x10.
T-tanko kulmasoutu kolmiokahvalla 10 - drop - max - drop - max.

Kotiin.
Tosi iso kiitos!
Ja tsemppiä tän päivän kisoihin!
 
22 näyttäis olevan sun sijoitus, ei 23, lieköhän joku diskattu sit jälkikäteen? Kohtuu hyvinhän tuo meni, +7 tuolta on varsin esimerkillinen tulos, kun sulla on nyt kuitenkin aika vähän aikaa harrastusta takana. Seurasin alkua livenä, mut lähin sit ite heittelee, se ykkösen tripla vähän säikäytti että menikö sulla sipuli jumiin kisoissa, mut keräsit ittes hianost.
 
22 näyttäis olevan sun sijoitus, ei 23, lieköhän joku diskattu sit jälkikäteen? Kohtuu hyvinhän tuo meni, +7 tuolta on varsin esimerkillinen tulos, kun sulla on nyt kuitenkin aika vähän aikaa harrastusta takana. Seurasin alkua livenä, mut lähin sit ite heittelee, se ykkösen tripla vähän säikäytti että menikö sulla sipuli jumiin kisoissa, mut keräsit ittes hianost.
Joo, se eka väylä oli sellainen, että mä ressasin just sitä aloitusta, että pakko saada par. Otin D model s ja vähän vasemmalle lähti ja 50cm ob. Sitten siitä nätti lähäri korille, mutta hasardin sisään just reunaan, sit heitin alle, koska en halunnut ottaa enää puttimissiä. Sit kehno tuuri muutamassa paikkaa, jossa rollas jne. Triplat vaan pois, joissa oli selkeet virheet, niin +1 olis. Mutta se on jossittelua, mut kertoo, että aivan on saumaa hyviinkin tuloksiin.
 
Joo, se eka väylä oli sellainen, että mä ressasin just sitä aloitusta, että pakko saada par. Otin D model s ja vähän vasemmalle lähti ja 50cm ob. Sitten siitä nätti lähäri korille, mutta hasardin sisään just reunaan, sit heitin alle, koska en halunnut ottaa enää puttimissiä. Sit kehno tuuri muutamassa paikkaa, jossa rollas jne. Triplat vaan pois, joissa oli selkeet virheet, niin +1 olis. Mutta se on jossittelua, mut kertoo, että aivan on saumaa hyviinkin tuloksiin.
Mää heitin kans siinä ykkösellä oblle ku olin ekaa kertaa siellä, toki ei ollu kisat, ni pysty heittää mulligaanit sit, meillä on tapana aina että ykkösellä saa sen mulligaanin heittää, heitin sit sen mulligaaninkin oblle :D
 
IMG_1241.jpeg
 
Kyykyistä pitää sanoa, että jostain syystä kun nyt paukutan kahta 12 viikon erilaista progea peräkkäin, niin reidet kasvaa mukavasti. Se 15 toistojen sarjaproge sai aikaan sen, että nyt 10 toiston 7x10 sarjat korkeammalla painolla ei ole laisinkaan niin pahoja, koska niissä ei kerkee edes hengästymään, vaan voi grindaa reisillä. Saman huomasi Bettina kun ihmeteltiin miksi ne kympit tulee niin helposti vaikka ne painaakin. Syyskuussa me aloitetaan uudestaan puhdas 12 viikkoa kun nyt se rikkoontuu kun Bettina lähtee lomaileen pariksi kuukautta.

Toi suorituskyvyn nousu sillä ekalla progella palvelee kyllä jumalattoman hyvin tätä painoproregea jossa lopussa on 10x10 150kg.
 
Back
Ylös Bottom