OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiukka pähkinä, miten voi keittiön altaan ruuvi ruostua niin pahasti 15 vuodessa että katkeaa? Ne tehdään nimenomaan veden takia messingistä tai rosterista ettei ne ruostu. Näin vaan kävi, aivan kokonaan ruostunut ruuvi ja petti kiinnitykset kokonaan ja vedet tuli läpi. Onneksi sen huomas heti kun se laukes.
Eise rosteri tarkoita, että se on ruostumatonta. Se vain ruostuu vähemmän.
 
Tulee mieleen että jos pasta/riisi/perunankeitto vedessä ollut suolaa niin se ainakin rappeuttaa
Outoo että keittiössa tommoista kestämätön ruuvi olisi kun melko varmasti just sinne tiskialtaaseen menee myös suolaa kun astioita pestään.
 
Tiukka pähkinä, miten voi keittiön altaan ruuvi ruostua niin pahasti 15 vuodessa että katkeaa? Ne tehdään nimenomaan veden takia messingistä tai rosterista ettei ne ruostu. Näin vaan kävi, aivan kokonaan ruostunut ruuvi ja petti kiinnitykset kokonaan ja vedet tuli läpi. Onneksi sen huomas heti kun se laukes.
Siihen on asentaja laittanut väärän ruuvin. Rosteri, niissä aina mukana tulee.
 
Vajaa pari vuotta kesti.

Screenshot 2023-05-28 at 10.38.55.jpg
 
Ai että! Harmittaako sua noin paljon, kun annan sulle sun tyylilläs takaisin? Tpower82. Mitä se ”T” tarkoittaa sun nimimerkissäs? Hei, nyt mä keksin, se tarkoittaa tampiota. Tampiovoima vuosimallia 82. Ootko koskaan käyny tsekkauttamassa minkälainen toi sun autismi on? Autismin kirjo on nykyään niin käsittämättömän laaja, että vois olla hyvä selvittää se ja sun olo vois helpottua tosi paljon, kun tietäisit mikä vamma sulla on.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, miten tuo sinun autistiksi ja vammaiseksi haukkuminen eroaa siitä, että minä solvaisin ihmisiä vaikka neekereiksi?

Ne ovat kummatkin ominaisuuksia, joille yksilö ei voi mitään. Te tekopyhät ihmiset kun vain satutte suuttumaan siitä jälkimmäisestä vaihtoehdosta, vaikka ei se eroa mitenkään tuosta sinun perseilystäsi.

Sanonpa vain, että sä olet Mika ihan vitunmoinen pelle. Olen valmis toteamaan tämän vasten kasvojasi koska tahansa, milloin vain. En tähän edes ala luettelemaan listaa kaikista sinunkin vitun typeristä ulostuloistasi, koska siinä menisi koko loppuvuosi.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, miten tuo sinun autistiksi ja vammaiseksi haukkuminen eroaa siitä, että minä solvaisin ihmisiä vaikka neekereiksi?

Ne ovat kummatkin ominaisuuksia, joille yksilö ei voi mitään. Te tekopyhät ihmiset kun vain satutte suuttumaan siitä jälkimmäisestä vaihtoehdosta, vaikka ei se eroa mitenkään tuosta sinun perseilystäsi.

Sanonpa vain, että sä olet Mika ihan vitunmoinen pelle. Olen valmis toteamaan tämän vasten kasvojasi koska tahansa, milloin vain. En tähän edes ala luettelemaan listaa kaikista sinunkin vitun typeristä ulostuloistasi, koska siinä menisi koko loppuvuosi.
Mitä sen jälkeen kun sanoisit sen?
Mika nauraisi sulle päin naamaa, kääntäisi selän ja jättäisi sinut kyynelehtimään.
 
Back
Ylös Bottom