OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

mua voit ihan vapaasti täällä netissä haukkua, ei vaikuta mun elämään millään tavoin. tämän saman mistä tämä lähti voisin ihan hyvin kasvotusten sanoa, todennäköisesti sitte et alkais raivoamaan ja nimittelee vaan vastaisit tyyliin jaahas..

Ei tietenkään haittaa, kun länkytät nimimerkin takaa luuserina pellenä. Ja opettele kirjoittamaan myös.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Komppaan Nyyssölän viestejä, mut jopa kaikessa suvakkiudessani mun on todella vaikee samaistua tohon, että olisin rakkaani kanssa Malediiveilla ja käyttäisin aikaani siellä riitelemällä jonkun nimettömän debiilin kanssa internetissä.

"Hei kulta, mitä sä oikeen teet siellä puhelimella?"
-"Oota beibi ihan hetki, mä servaan tän burgerin ihan just Miken kanssa hahahahah"

Kukin tyylillään! :worship:
Jospa Bisley onkin todellisuudessa Korson Ankkalammella retkipatjalla😄
 
Eli implikoit, että Mike on epäasiallinen, kun ei kaikkea paskaa ota kiltisti vastaan? Se on jännä, kun nimimerkit saa vittuilla ihan miten haluaa, mutta auta armias, jos se julkisuuden henkilö antaa samaan tyyliin takaisin, niin loukkaannutaan. Ei tasan mene toi retoriikka täällä netissä. Harvemmin Mike on mennyt vittuilemaan täysin syyttä ketään. Kyllä se niin menee, että jengi tahallaan provosoi ja Mike antaa vasta sen jälkeen vastineensa. Ei tässä ole kyse mistään nuoruuden kaikkivoipaisuudesta vaan siitä, että Mike ei ole koskaan sensuroinut ajatuksiaan. Joo, se varmasti on provosoinut lisää mutta se on hänen tyylinsä ja osa persoonaa, lähde nyt sitä muuttamaan joksikin mikä ei olisi omaa itseään.

Ps. Tuli muuten tahaton pärskis tosta ”kuuluisasta psykologista”. 😂 Keneen viittaat kuuluisalla psykologilla? Heitä nimi niin tarkistetaan se kuuluisuus. 🤣 Katsoi sua ihan silmiin, kun juttelit? Olitko vastaanotolla vai törmäsit vaan kadulla? (Sori, oli pakko, kun toi sun tekstis oli vaan niin dramaattista)
En jaksa jorinoitasi muuten kommentoida kuin psykologin kohdalta. Olen vaimoni kanssa adoptoinut lapsen ja prosessiin vaaditaan mm.psykologin lausuma. Haettiin se sitten eräältä kuuluisasta lapsipsykologilta. Mulle on ihan sama sun pärskimisesi, onhan se hauskaa että jollakin on hauskaa.

Ja vielä, ihan hyvä että puolustat kavereistasi kovalla draivilla. Mutta mikään ei poista sitä tosiasiaa, että iän myötä ihminen kehittyy, hyvä näin. Myös tällaisena varhaisempaa saapumiserää olevana koen pelkästään helpottavana seikkana, että särmätkin hioutuvat. Ei jaksa menettää malttiaan turhasta. Nykyään osaa lukea vastakkaisia mielipiteitä ja erilaisia kommenttejakin turhia pärskymättä.
 
Eikai tää nyt ole mikää oikeinkirjoitus foorumi?
Mul ainakin tää puhelimen ennakoiva tekstinsyöttö tai mikä se nyt onkaan aiheuttaa koko ajan yhdyssanavirheitä jos ei ole tarkkana...nytkin jos en olisi korjannut, olisi tekstiin tullut "yhdyssana virheitä"... Eipä niiden vuoksi juuri kannata tuntematonta kehitysvammaiseksi väittää...

Kyllä maailma on aika lailla valmis, kun ihmisillä aikaa ja energiaa riittää noin paljon tuntemattomien kanssa riitelyyn. Oli sitten lomalla tai työelämässä.
 
En jaksa jorinoitasi muuten kommentoida kuin psykologin kohdalta. Olen vaimoni kanssa adoptoinut lapsen ja prosessiin vaaditaan mm.psykologin lausuma. Haettiin se sitten eräältä kuuluisasta lapsipsykologilta. Mulle on ihan sama sun pärskimisesi, onhan se hauskaa että jollakin on hauskaa.

Ja vielä, ihan hyvä että puolustat kavereistasi kovalla draivilla. Mutta mikään ei poista sitä tosiasiaa, että iän myötä ihminen kehittyy, hyvä näin. Myös tällaisena varhaisempaa saapumiserää olevana koen pelkästään helpottavana seikkana, että särmätkin hioutuvat. Ei jaksa menettää malttiaan turhasta. Nykyään osaa lukea vastakkaisia mielipiteitä ja erilaisia kommenttejakin turhia pärskymättä.

Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Kun myös itse on saanut paskanjauhannasta osansa, niin on huomannut käytännön kautta että toisen posken kääntäminen kannattaa jättää raamatun sivuille.

Vittupäät ottavat kaiken tilan mitä annetaan, joten sitä tilaa ei kannata antaa.
 
No jos se vaikka uteliaisuuttaan kysyi? Ei tuo nyt niin paha kysymys ollut.
Mut entäs tuo Nyyssölän käytös? Onko asiallista? Hirveetä haukkumista. Sehän oli jo läpsimässä jossain vaiheessa.
Vittu mikä tyyppi. Olevinaan lunki ja rento kaveri, mut välittömästi hirveet agret jos vähänkin negatiivista.
Oi voi nyt loukkaannuttiin syvästi, kun annoin takas samalla mitalla. Voi hellanlettas mikä mielensäpahoittaja siellä. Mietippä pari kertaa miten paljon Mike ja minä ollaan saatu ilkeitä kommentteja joka paikassa viimeiset 15 vuotta. Vittu mitä tyyppejä me ollaan Miken kanssa. Vittuillaan takas, kun joku soittaa suutaan. Etkö itse tekis? Noh, eihän sulla ole minkäänlaista kokemusta tällaisesta kiusaamisesta, mitä me ollaan saatu kokea vuosikausia netissä. Et vois ikinä ymmärtää, miten sitä saattaa loppuviimein alkaa vähän ärsyttää, kun kaikkeen juttuun tullaan vittuilemaan. Nytkin oli kyseessä ihan viaton ja mukava fiilistelyviesti multa Mikelle, johon tämä vammanen tuli vittuilemaan. Sun mielestäs se vaan pitäis hyväksyä ja kääntää toinen poski kuin Jeesus Kristus. Herää nyt vähän.
 
Onko Mika helppo homma mennä tuonne Malediiveille? Vissiin Kuredu Island kyseessä? Lento Helsinki-Doha-Malediivit?

Vois itekki harkita tuota paikkaa, kun näyttää niin hyvältä.
On suhteellisen iisiä mennä. Tällä kertaa ollaan Constance Moofushilla. Joko Qatarilla Dohan kautta tai Turkishilla Istanbulin kautta. Suosittelen kyllä, jos haluat täydellisen irtioton arjesta.
 
mielestäni oli bisleyltä aika outo ulostulo. jäänyt mieleen nämä riidat vetoremmeistä ja siitä kuinka laittelit hänen viestejä tänne nettiin ku ei kuvaukset tai vastaavat kiinnostanut. niin, uteliaisuuttaani kyselin koska olen saanut vaikutelman että olette pitkävihaisia tyyppejä
No anteeksi nyt kauheesti, että menin vittuilemaan sulle takaisin. Et vissiin usein saa vastavuoroisesti samaa lääkettä takaisin, mitä annat muille. Mut joo, anna anteeksi että haukuin sua kehitysvammaiseksi. Pyydätkö nyt multa anteeksi, että haukuit mua lyhyt_kasvuiseksi vaikka olenkin 164 senttiä pitkä, jota ei lääketieteellisesti edes tulkita lyhyt_kasvuiseksi ihmiseksi? 🤣
 
En jaksa jorinoitasi muuten kommentoida kuin psykologin kohdalta. Olen vaimoni kanssa adoptoinut lapsen ja prosessiin vaaditaan mm.psykologin lausuma. Haettiin se sitten eräältä kuuluisasta lapsipsykologilta. Mulle on ihan sama sun pärskimisesi, onhan se hauskaa että jollakin on hauskaa.

Ja vielä, ihan hyvä että puolustat kavereistasi kovalla draivilla. Mutta mikään ei poista sitä tosiasiaa, että iän myötä ihminen kehittyy, hyvä näin. Myös tällaisena varhaisempaa saapumiserää olevana koen pelkästään helpottavana seikkana, että särmätkin hioutuvat. Ei jaksa menettää malttiaan turhasta. Nykyään osaa lukea vastakkaisia mielipiteitä ja erilaisia kommenttejakin turhia pärskymättä.
Kiitos vastauksestasi. Oli vaan hauska lukea sitä sun isällistä tekstiä, kuinka ihmisen persoona kasvaa ja kehittyy iän myötä. Aivan kuin se olisi ollut jonkinlainen opettava tarina Mikeä kohtaan, kun Mike ei ole muuttunut viimeisen parin kymmenen vuoden aikana mihinkään. Ehkä tulkitsin sen väärin, pyydän anteeksi tätäkin. ☺️🙌
 
Mul ainakin tää puhelimen ennakoiva tekstinsyöttö tai mikä se nyt onkaan aiheuttaa koko ajan yhdyssanavirheitä jos ei ole tarkkana...nytkin jos en olisi korjannut, olisi tekstiin tullut "yhdyssana virheitä"... Eipä niiden vuoksi juuri kannata tuntematonta kehitysvammaiseksi väittää...

Kyllä maailma on aika lailla valmis, kun ihmisillä aikaa ja energiaa riittää noin paljon tuntemattomien kanssa riitelyyn. Oli sitten lomalla tai työelämässä.
Ei kuule pointti ollut haukkua kehitysvammaiseksi sen vuoksi, kun ei osaa kirjoittaa Suomea, vaan kyllä säkin nyt tajusit, että tää tpower82 ihan puhtaasti vittuili Mikelle, kun olin hänestä kirjoittanut tarinan. Sano sä mulle, miksi pitää vittuilla, kun joku toinen ensin haluaa jotain hyvää sanoa? Miksi? Miksi se halutaan bluntata ja pilata muiden hyvä fiilis?
 
Siitä ei ole kauaa kun rupesin lukemaan pakkotoiston foorumia. Täytyy sanoa että myötähäpeän määrä näitä juttuja lukiessani on valtava. Tämä foorumi ei ollut yhtään sitä mitä odotin sen olevan. Eipä siinä, ihan viihdyttäviä juttuja nämä jollain tasolla ovat… musta tuntuu että melkein jokaisesta julkisuuden henkilöstö löytyy netistä kaikenlaisia paskanjauhamis-ketjuja, mutta pakkotoisto on varmaan ainoa foorumi missä nämä julkisuudenhenkilöt itse ovat mukana vänkäämässä, ja vielä monia vuosia putkeen😁 mahtavaa!!!
 
Siitä ei ole kauaa kun rupesin lukemaan pakkotoiston foorumia. Täytyy sanoa että myötähäpeän määrä näitä juttuja lukiessani on valtava. Tämä foorumi ei ollut yhtään sitä mitä odotin sen olevan. Eipä siinä, ihan viihdyttäviä juttuja nämä jollain tasolla ovat… musta tuntuu että melkein jokaisesta julkisuuden henkilöstö löytyy netistä kaikenlaisia paskanjauhamis-ketjuja, mutta pakkotoisto on varmaan ainoa foorumi missä nämä julkisuudenhenkilöt itse ovat mukana vänkäämässä, ja vielä monia vuosia putkeen😁 mahtavaa!!!
Eihän tää ole mitään kymmenen vuotta sitten tapahtuneisiin yhteenottoihin! Voi kuule. Silloin väännettiin vaikka mitä väittelyä esim elektrolyyttisistä epätasapainoista kisaviimeistelyissä. Nykyään täällä lähinnä vittuillaan Mikelle. Ja auta armias jos nyt vaikka minä erehdyin häntä puolustamaan, niin kakkapyllyloukkaantujat tuli heti itkemään, miten törkeetä on, kun julkkis-nyyssis meni sanomaan takaisin samalla alatyylillä. Niinhän ei sais tehdä! Yhyy yhyy! 🤣
 
Ettei menis ihan pelkäksi paskanjauhannaksi täällä Miken ketjussa, niin laitetaan tähän yks vanha biisi, jonka tein vuosia sitten ja Mike diggas ihan simona tästä. Kuunneltiin tää Miken perkeleen hyvistä kotiteatterijärjestelmistä sen kotona ekaa kertaa joskus reilu kymmenen vuotta sitten.

Ollaan siis Miken kanssa sellaisia sci-fi -nörttejä oltu aina ja siitä aikanaan syntyi idea biisiin, joka oli eräänlainen Space Trance kompositio. Meillä oli silloin joku podcast-setti menossa ja soiteltiin siinä ohessa mun viritelmiä väliajalla. Mike ei varmasti edes muista niitä settejä?

View: https://www.instagram.com/reel/Cjs8XxKoBq_/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
 
Siitä ei ole kauaa kun rupesin lukemaan pakkotoiston foorumia. Täytyy sanoa että myötähäpeän määrä näitä juttuja lukiessani on valtava. Tämä foorumi ei ollut yhtään sitä mitä odotin sen olevan. Eipä siinä, ihan viihdyttäviä juttuja nämä jollain tasolla ovat… musta tuntuu että melkein jokaisesta julkisuuden henkilöstö löytyy netistä kaikenlaisia paskanjauhamis-ketjuja, mutta pakkotoisto on varmaan ainoa foorumi missä nämä julkisuudenhenkilöt itse ovat mukana vänkäämässä, ja vielä monia vuosia putkeen😁 mahtavaa!!!
Mee ylilaudalle ja kato mitä siellä on. Tämä sivusto sentään tuottaa jotain lajille, ainoana Suomessa.
 
Ja miettiää miten nää mielisairaat sanoo, että mulla on mennyt tunteisiin, miten musta näyttää että noilla on pakkomielle mua kohtaan. Tää on siis vain pieni prosentti niistä langoista mitä musta on tonne tehty.

Screenshot 2023-05-25 at 15.55.47.jpg
Screenshot 2023-05-25 at 15.55.38.jpg
Screenshot 2023-05-25 at 15.55.34.jpg
Screenshot 2023-05-25 at 15.55.30.jpg
Screenshot 2023-05-25 at 15.55.26.jpg
Screenshot 2023-05-25 at 15.55.20.jpg
Screenshot 2023-05-25 at 15.55.12.jpg
Screenshot 2023-05-25 at 15.55.00.jpg
Screenshot 2023-05-25 at 15.54.56.jpg
Screenshot 2023-05-25 at 15.54.53.jpg
Screenshot 2023-05-25 at 15.54.45.jpg
Screenshot 2023-05-25 at 15.54.41.jpg
Screenshot 2023-05-25 at 15.54.37.jpg
Screenshot 2023-05-25 at 15.54.33.jpg
Screenshot 2023-05-25 at 15.54.28.jpg
 
Back
Ylös Bottom