OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oisit vaan huomauttanut 30 s säännöstä. Jos käy kisoissa niin samat säännöt kaikille. Ei 15 vuotias nyt mikään tyhmä enää ole. Äkkiä rupeaa kaikki kiertämään sitä 30 s sääntöä ja kellään ole enää mukavaa. Oliko tuolla TD:Tä? Sillekin voi laittaa viestiä, niin se käy huomauttamassa ystävällisesti kavereita.
No ei nyt vaan jotenkin viittinyt, mut toki olis pitänyt huomauttaa.
Onko Mikellä tarkoitus kiertää kisoja myös yksinään tänä kesänä jotta saat ratingin?
Joo, ehdottomasti PDGA kisoja.
 
Kyllähän junnujen kanssa usein pitää vähä miettiä ja valita sanansa varovaisesti. Erään kerran asialliesti huomautettiin muiden maille tehdyistä vaarallisista rakennelmista mistä sitten itse jouduttiin maanomistajan tuskaa kuunnella. Hetken päästä sitten sai käydä mielensä pahoittaneiden äitien kanssa keskustelua aiheesta 😅
 
Joskus Mike striimissä puhuit että forkut alko letkuttaan kun teitte pitkiä sarjoja peterin kans, ite oon nyt veivannu tollasia 20-30 toiston sarjoja ja sieltähän ne suonet alkaa näkymään ja ottanu vähän kokoakin forkut.
 
Joskus Mike striimissä puhuit että forkut alko letkuttaan kun teitte pitkiä sarjoja peterin kans, ite oon nyt veivannu tollasia 20-30 toiston sarjoja ja sieltähän ne suonet alkaa näkymään ja ottanu vähän kokoakin forkut.
Hienoa! Vaikka mua ei treenineuvoissa kamalasti uskota, niin onneksi osa ottaa opikseen ja luottaa mun yli 20 vuoden kokemukseen. Sit kun muut on melkein 50v, alkaa ne varmaan ymmärtämään mitä olen hölöttänyt kun oon tässä kunnossa tässä iässä.
 
Ootko miettinyt että kirjoittaisit kirjan? Kirja voisi sisältää pakkiksen historiaa ja hauskoja tapahtumia foorumilla, suomibodauksen historiaa, sun omaa elämäntarinaa ja kirsikkana kakun päällä vuosien aikana oppimiasi treenivinkkejä? Kuvituksena voisi olla sun hienoimpia ja onnistuneimpia kuvia.
 
En ole. Ei myis yhtään kappaletta. Treenitietoutta ei mun osalta arvosteta, kuvia ei juurikaan kommentoida ja videot on aika hiljaista. Joten kirja tuskin tekis mitään mullistavaa
Kyllä moni varmasti arvostaa videoita/treeni vinkkiä,mutta nykypäivänä tuntuu monella olevan hyvin vaikeaa sanoa se pieni asia kiitos. Toki sitten on porukka jotka tuntuu tietävän kaikesta kaiken ja teki mitä tahansa se on väärinpäin.
 
En ole. Ei myis yhtään kappaletta. Treenitietoutta ei mun osalta arvosteta, kuvia ei juurikaan kommentoida ja videot on aika hiljaista. Joten kirja tuskin tekis mitään mullistavaa
Mitä niihin siis pitäis kommentoida?

"Videot on aika hiljasta". Jos 15 tuhatta katselukertaa saa sillä ku kaks aikuista äijää syö donitseja kameran edessä ni on se nyt helvetti jos tuo on yhtä kuin ei mitään.

Ja toi treenitietouden arvostus on täyttä paskapuhetta. Ei tarvi kovin kummonen sisälukutaito olla ku tästäkin ketjusta näkee kun ihmiset on sua kiitellyt välillä tipseistä ja kysellyt joskus jopa treenivinkkejä tms. Joillain on vaan ongelma ettei osata arvostaa niitä positiivisia asioita vaan nillitetään niistä muutamasta ylilaudalta tulleista youtube kommenteista.
 
En mä tiiä, mut muiden tekemiin kyllä kommenttia tulee, niin siitä mietin, että noikaan ei herätä sillai kommenttia.
Eikös se vanha viisaus kuulu että niin kauan kun ollaan hiljaa niin asiat on hyvin, niin "kylmältä" kun se kuulostaakin. Taitaa pätee lähes kaikkeen työhön. Sitku asiat tehdään päin persettä niin suu aukeaa, näin suomalaisittain ainakin.
 
Eikös se vanha viisaus kuulu että niin kauan kun ollaan hiljaa niin asiat on hyvin, niin "kylmältä" kun se kuulostaakin. Taitaa pätee lähes kaikkeen työhön. Sitku asiat tehdään päin persettä niin suu aukeaa, näin suomalaisittain ainakin.
Mä olen aina ajatellut, että neutraali harmaa on pahin vaihtoehto. Mut mun osalta on kääntynyt enemmän sillai, että negaa tulee monesta suunnasta enemmän mitä posia, niin jää väkisinkin aika ikävä kuva omasta touhusta. Joten en usko että kirja aiheuttais mitään muuta kuin vittuilua.
 
Back
Ylös Bottom